vorige topic hierover door mij:
[MW] Haarverlies...
[MW] bloedtest - bang voor de uitslag
Ik heb dus al een normale bloedtest gedaan, een hormoon bloedtest en er kwam NIKS uit... mijn
stress hormoon was een klein beetje te hoog maar dat zou normaal zijn in de ochtend, dus ook
niet iets waar ik iets mee kan...
Ik blijf dus haren verliezen en word er niet gelukkiger op, ik was zo trots op mijn volle bos haar!
Nu heb ik maar een kwart ofzo van wat ik vroeger had en ik baal gewoon zo erg... durf geen
vlechten meer in te doen, want dan zie je hoeweinig haar ik nog maar heb en een staart is ook
niet echt charmant... Ik verlies mijn haren vanaf de wortels, en volgends mij komen ze wel weer
terug, maar het is gewoon zo raar dat ik ze letterlijk allemaal verlies...
De internist opperde dat het misschien de medicanet kan zijn waar ik aan zit, daar zou je hoofthaar
van kunnen kwijtraken, maar voor zover ik heb gehoord zou dat in kleine maten alleen in het begin
voorkomen... ik heb dit al een aardig tijdje... De internist zei ook dat het aan de pil kon liggen, maar
ik slik de standaart anticonseptiepil en ook daar is het niet van bekend dat je in die mate zoveel haar
zou kunnen verliezen....
Mijn vraag is dus aan jullie, wat zou het nog meer kunnen zijn? hier een lijstje met andere "symptomen"
- heftige roos, heb daar al verscheidene paardenmiddels gekregen op doktors recept maar niks werkt..
- koppijn/migraine, begint meestal in de ochtend, vooral als ik uitslaap.
- brandend maagzuur
- buikpijn
- heftige gewichts toename (20 kilo in 2 a 3 jaar)
en er zullen nog wel wat dingen zijn maar kom ik nu zo even niet op... hopelijk kunnen jullie mij helpen