HELPP!! KLeurspoeling uit haar krijgen! Wie heeft tips?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Tetske__

Berichten: 355
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Rotterdam

HELPP!! KLeurspoeling uit haar krijgen! Wie heeft tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 15:52

Hallo medebokkers,

Ik heb jullie hulp nodig. Ik heb vorige week een kleurspoeling in me haar gedaan omdat ik 9 verschillende kleuren blond was (door de zon en van mezelf). Mijn keuze viel dus op een mooie donkere kleur: zwartrood. 2 Dagen nadat ik de spoeling erin had gedaan schoot me ineens te binnen dat ik op 5 september een keuring heb. Nu heb ik dus zwartrood haar met stukjes blond ertussen. Ik voel me net een dalmatier.
Op de doos staat dat de spoeling max. 24 wasbeurten houd en dat de kleeurd an grooten deels al verdwenen is. Ik heb er nu denk ik zo'n 30 wasbeurten opzitten en de spoeling wil er maar niet uitgaan. Ja alleen op de plekken waar het weer blond begon te worden ( dat is nu weer de oude kleur blond). Ik heb zelfs me haar al met dreft gewassen zo wanhopig ben ik.
Heeft er iemand tips voor me hoe ik de spoeling eruit kan krijgen? Of is er iemand in Rotterdam kapster die mij zou kunnen helpen? Ik wil zaterdag niet als een dalmatier naar de keuring gaan, maar het liefste weer met me eigen 9 verschillende kleuren blond.

Tips zijn heeeeeeeeeel hartelijk welkom.

edit: spelfoujes :D
Laatst bijgewerkt door __Tetske__ op 30-08-09 15:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: HELPP!! KLeurspoeling uit haar krijgen! Wie heeft tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:53

Anti-roosshampoo gebruiken..

__Tetske__

Berichten: 355
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: HELPP!! KLeurspoeling uit haar krijgen! Wie heeft tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 15:54

@ Blingh: Heb je enig idee na hoeveel wasbeurten het met die shampoo er dan uit is?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:56

__Tetske__ schreef:
@ Blingh: Heb je enig idee na hoeveel wasbeurten het met die shampoo er dan uit is?


In principe hoorde het nu eigenlijk al te vervagen.

Ik zou niet durven zeggen met hoeveel wasbeurten. Bel anders de kapper morgen even om advies ;)

gamblerlover
Berichten: 443
Geregistreerd: 08-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:57

Als je je blonde haar verft met een kleurspoeling waar een rode tint in zit (zoals bij jou) dan werkt het als een verf en zul je het er hoogstwaarschijnlijk niet uitkrijgen... Blijven wassen met shampoo die je haar tevens goed verzorgt en anders toch even naar een echte kapper om het op te laten knappen. Succes ermee!

Stravero
Berichten: 6126
Geregistreerd: 29-11-05
Woonplaats: Noord brabant

Re: HELPP!! KLeurspoeling uit haar krijgen! Wie heeft tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:59

Naar de kapper, oververven met blond?? ;)

En anders een shampoo kopen die tegen verf is, bestaat ook maar weet zo snel het merk niet :o

__Tetske__

Berichten: 355
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 16:00

@ gamblerlover: Balen als dat zo is! Dan zouden ze dat wel op de verpakking/ gebruiksaanwijzing mogen vermelden :(.
Ik ga morgen zowiezo gelijk even Blingh d'r tip opvolgen en anti roosshampoo halen, maar meer tips zijn welkom.
Stravero: Ga ik gelijk even opzoeken hoe dat heet. Geen terpetine he :P

__Esther__
Berichten: 4398
Geregistreerd: 23-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:02

Blingh schreef:
__Tetske__ schreef:
@ Blingh: Heb je enig idee na hoeveel wasbeurten het met die shampoo er dan uit is?


In principe hoorde het nu eigenlijk al te vervagen.

Ik zou niet durven zeggen met hoeveel wasbeurten. Bel anders de kapper morgen even om advies ;)


Wassen met head&shoulders dat is best wel agressief :+ en meestal is het er dan wel snel uit.
Anders idd even contact opnemen met de kapper. Hopelijk ben je snel van je dalmatier haar af!

gamblerlover
Berichten: 443
Geregistreerd: 08-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:03

Ik heb toevallig laatst bij mijn eigen kapper (en bij een andere, wilde het zeker weten), en later ook nog bij 2 drogisten geinformeerd over mijn blonde haar in combi met een kleurspoeling. In bijna alle kleurspoelingen zit een rode tint, zelf de donker blonde versies. Alle vier gaven ze hetzelfde aan, niet doen! Het werkt als verf en moet dus uitgroeien. Ik ben bang dat als je het met antiroosshampoo wast de kleur alleen vaag wordt en er niet helemaal uitgaat, daarnaast is anti roos shampoo vaak best agressief en dus niet goed voor je haar, een cremespoeling daarna of een masker is dan wel aan te raden.

__Tetske__

Berichten: 355
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 16:04

_Esther_ ook jij heel erg bedankt voor je tip! Dan word het dus gewoon head & shoulders kopen morgen.
Gamblerlover: Die zal ik morgen ook gelijk even halen. Zowiezo gebruik ik altijd wel een cremespoeling, maar als het echt zo aggresief is kan een masker daarna idd geen kwaad :D

__Tetske__

Berichten: 355
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: HELPP!! KLeurspoeling uit haar krijgen! Wie heeft tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 16:07

Toevallig niemand die in rotterdam zuid woont en een fles heeft staan :D

Armani88

Berichten: 3701
Geregistreerd: 16-07-06
Woonplaats: Lonneker

Re: HELPP!! KLeurspoeling uit haar krijgen! Wie heeft tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:08

Dreft !

pippie
Berichten: 107
Geregistreerd: 05-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:08

Ga anders lekker zwemmen,heb ik ook eens gehad de kleur werd hard minder... :))

__Tetske__

Berichten: 355
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: HELPP!! KLeurspoeling uit haar krijgen! Wie heeft tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 16:09

Armani88: Heb ik al gedaan. Wel pas 1x maar daardoor zijn de blonde vlekken juist blonder geworden en de rest is eigenlijk hetzelfde gebleven.

__Tetske__

Berichten: 355
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: HELPP!! KLeurspoeling uit haar krijgen! Wie heeft tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 16:10

Pippie: Hier heb je eigenlijk alleen Tropicana en de entreeprijs daarvan kan ik zeker 5 flessen head & shoulers van halen :D

kaas_

Berichten: 989
Geregistreerd: 12-08-09
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:12

Van dat grijze haar shampoo voor oudere mensen van schwarzkopf schijnt ook heel goed te werken!

Armani88

Berichten: 3701
Geregistreerd: 16-07-06
Woonplaats: Lonneker

Re: HELPP!! KLeurspoeling uit haar krijgen! Wie heeft tips?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:13

inderdaad pippie, chloor bleekt ook !
andere spoeling ook geen optie

__Tetske__

Berichten: 355
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Rotterdam

Re: HELPP!! KLeurspoeling uit haar krijgen! Wie heeft tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 16:16

Armani88: Andere spoeling is op dit moment geen oplossing. Dan pakt het op het donkere haar goed en op de blonde plekken is het dan weer lichter

Sammyy

Berichten: 4616
Geregistreerd: 28-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:18

Ik denk niet dat je dit er voor zaterdag eruit gaat krijgen :n
Sorry dat ik niet beter nieuws voor je heb. Je kunt het idd een heel stuk vervagen met H&S maar dat is idd wel erg agressief. Verder moet je nog uit kijken dat je er geen roos aan over houdt omdat het erg je hoofdhuid uit kan drogen als je een gezonde hoofdhuid hebt.

Misschien is het een idee om voor je keuring nog een keer die spoeling erover te doen, en vervolgens naar de kapper? Of gelijk naar de kapper natuurlijk :D :=