Last van stuitje.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
horsieslii
Berichten: 3518
Geregistreerd: 08-02-06

Last van stuitje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-08-09 17:45

Ik heb last van mn stuitje, heb m niet gestoten of iets, niet gevallen of niks, en soms doet hij gewoon ineens zeer. Ik heb dit al een tijd, en ons mam en ik zouden echt niet weten wat het zou kunnen zijn. Soms met paardrijden heb ik er last van maar soms niet, soms krijg ik er ineens last van als ik iets op wil pakken van de grond of iets anders. Ik krijg het telkens onverwachts. Net wouw ik ook weer bukken en meteen deed mn stuitje weer zeer.

Ik weet niet of dit meerdere mensen hebben, en of mensen weten wat het zou kunnen zijn. En wat ik zou kunnen doen er tegen.


Liann.
Berichten: 282
Geregistreerd: 25-01-09

Re: Last van stuitje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:48

ik zou niet weten, miscchien langs de dokter gaan ?

Naoom_

Berichten: 1979
Geregistreerd: 06-02-08
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:48

wat vervelend Lins :(:)
Heeft het niks met je rug te maken? Want die lijdt daar naartoe.
Of idd naar de dokter :j.

HannahFrouk

Berichten: 3879
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Last van stuitje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 17:57

Ik zou even een afspraakje maken met een osteopaat of evt een fysiotherapeut, die kunnen dat heel goed behandelen.

mensen maak je toch niet zo druk over elkaar, je kunt toch alleen maar je EIGEN leven leiden

Pollewoppy

Berichten: 7942
Geregistreerd: 07-08-05

Re: Last van stuitje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 18:34

Ik heb ook vaak last van mijn stuitje, maar dat is omdat ik erop gevallen ben ruim een jaar geleden. Echt heel vervelend. Heb nog vaak dat ik er last van heb als ik ga zitten. Maar bij mij heeft het dus een oorzaak.

We kunnen en hoeven niet altijd hoogvliegers te zijn. Een hoogvlieger aardt immers niet...

horsieslii
Berichten: 3518
Geregistreerd: 08-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-09 20:54

bedankt voor de reacties!
Ik heb er vandaag gewoon 3x last van gehad, en pijn dat t deed! :=
Een keer wouw ik tegen iets aanleunen, en toen begon het. Na een tijdje is het overgegaan. Daarna was ik net bij mn paard, wouw ik erheen lopen, deed t weer zeer. Ook weer na een tijdje overgegaan. En toen ik net klaar was met rijden daarna, deed t ook weer zeer. En nu niet meer..

Ik ben wel ooit van t paard gevallen, op mn kont, maar dat is toch echt wel 2/3 jaar geleden en toen had ik er nog geen last van..

Tinks
Berichten: 521
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 22:02

Ik heb ooit mijn stuitje gekneusd gehad. Waarvan? Ik weet het nu nog niet. Ben naar de dokter gegaan en die zei op een kussentje gaan zitten en dan gaat het na een aantal weken over :( . Nou was dat een zeurende en constante pijn. Jouw verhaal dat het er gewoon "inschiet" klinkt niet echt lekker. Weet niet of je het al heel lang hebt maar een bezoekje aan de dokter lijkt me niet onverstandig...

Anoniem

Re: Last van stuitje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 13:30

ik ben vorige week van het paard geklapt..
rontgen en ct scan en een breuk boven mijn stuitje.

en dat doet zéér!!

ga gewoon even naar de dokter...

horsieslii
Berichten: 3518
Geregistreerd: 08-02-06

Re: Last van stuitje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-08-09 15:14

Bedankt weer voor de reacties!

Heb er nu 2 dagen geen last van gehad, als ik erop druk ofzo, doet ook geen zeer... Dus ben benieuwd of het morgen zeer doet..

SarahLynn

Berichten: 1545
Geregistreerd: 13-08-07
Woonplaats: Utrecht

Re: Last van stuitje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 18:08

Vervelend Lins! :(:)
Inderdaad even naar de huisarts. :)

Saar___ is nu SarahLynn


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alocasia, charrr91, dormy, Dries1990, suus_toes en 43 bezoekers