Vocht vasthouden...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Biskwie

Vocht vasthouden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-09 09:05

Mijn lichaam houdt veel vocht vast, ik weet dat je bepaalde dingen kan eten en drinken waardoor dat weer 'afdrijft'.
Weten jullie welke producten dat zijn?

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 09:14

Ik had laatst iets gehoord maar kan er zo snel even niet opkomen, gaat het even opzoeken.
Heb je er altijd last van of bepaalde periodes?

Edit: Gevonden heb er zelf geen ervaring mee maar het kost 14,95 dus ik het proberen waard,

Nieuw! Solidago forte

Solidago forte van A.Vogel ondersteunt een goede nierfunctie en stimuleert de vochthuishouding, zodat het vocht in uw lichaam goed kan blijven doorstromen. Ook tijdens reizen en periodes van warmte. Slechts twee tabletten per dag zijn voldoende voor een goede vochtbalans.

De bijzondere eigenschappen voor u op een rij:

Voor een goede vochthuishouding

Ondersteunt de nierfunctie

100% natuurlijk

Mizoan

Re: Vocht vasthouden...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 09:18

Heel simpel en goedkoop.
Bleekselderij :P

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:12

Ik heb dit ook!

Hele goede tip van A vogel, dit ga ik zeker proberen.

Bleekselderij helpt niks bij mij!

sefanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 11:14

dikke benen,goede tips gezocht.
in [MW] Mensenwelzijn

Daar staat wel wat nuttige informatie

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 14:46

Koffie en alcohol?

kizz_rianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 00:45

Bleekselderij, asperges en brandnetelthee schijnen o.a. vochtafdrijvend te werken. En weinig zoutbevattende producten eten (zout zorgt ervoor dat je vocht vasthoudt!!!). Wel zorgen dat je genoeg blijft drinken. :))
Houdt je veel vocht vast in je benen? 's Avonds bijvoorbeeld je benen omhoog houden werkt ook vaak goed.
Trouwens een handige tip voor andere bokkers om te controleren of ze veel vocht vasthouden: je been omhoog houden en even duwen op je scheenbeen. Als er dan een kuiltje ontstaat dat niet gauw wegtrekt, dan kan het zijn dat je veel vocht vast houdt. In dat geval kan je beter even contact opnemen met je huisarts, om te kijken wat de oorzaak hiervan is. Al dat vocht is namelijk wel een extra belasting voor je hart, die moet dat namelijk allemaal rondpompen. ;)

@ Biskwie, hoe weet je dat je veel vocht vasthoudt? Als je inderdaad zoals hierboven omschreven een kuiltje in je been blijft houden, kan je beter even langs de huisarts gaan.