Aangezien het vorige topic de 100 pagina's heeft bereikt, en jullie netjes ontopic zijn gebleven, hier het tweede topic over Nagels.
Het is niet de bedoeling hier offtopic te gaan, indien er geconcludeerd wordt dat er offtopic gegaan wordt zullen er passende sancties volgen. Indien jullie graag offtopic willen gaan staat het vrij een topic in de Huiskamer te volgen.
Jeetje wat is het vorige topic opeens hard gegaan! Hopelijk nu weer een nieuw topic met allemaal gave creaties Mijn nagels zijn op het moment weer redelijk lang, maar zit even geen lakje op. Vanavond maar weer even doen
LittleRose
Geplaatst: 24-06-09 12:13
Mijn nagels zien er op het moment ook niet uit, zijn een beetje "verziekt" door acryll nagels, dus laat ze even rusten. Maar over 2-3 weekjes ga ik ze er toch echt weer opzetten
En weet iemand misschien een site waar je goedkoop kwastjes kan kopen om het acryll mee aan te brengen, want die zijn redelijk duur en als ik ze ergens goedkoop kan krijgen, dan wil ik dat wel
Ik ga 7 juli voor het eerst mijn nagels laten doen Heb er nu al zin in want mijn echte nagels zien er niet uit, terwijl ik mijn handen echt wel goed verzorg
Ik denk dat ik eerst maar voor een gewone nagel ga De motiefjes e.d. komen later wel
Cadaz
Geplaatst: 24-06-09 12:36
wauw die met die witte stippen met roze en steentjes erg gaaf! alleen wel heel druk
Wendy15
Geplaatst: 24-06-09 12:37
wonderworst, hoe maak jij je nagels zo? En dymarvel, heb jij een verstevigend laagje over je eigen nagel heen of zijn ze gewoon wat dikker en sterker van zichzelf? Bij mij 'bladderen' er laagjes van m'n nagels af en daardoor worden ze heel zwak. Het bovenste laagje zeg maar gaat er af, heel vervelend, en weet ook niet goed wat ik er aan kan doen
wonderworst_
Geplaatst: 24-06-09 12:50
yeeeuuuhhh op naar de volgende 100 pagina's
hihi mijn nageltjes er is helaas een gel nagel af k werk op een kartbaan met heel veel zenuwachtige en drukke kindjes die ik helmen en alles op moet doen, en toen luisterde eentje niet en die zwaaide zo een helm met mach 4 tegen met nagel aan, dus ik had geluk dat het een gelnagel was want als het me eigen nagel was, dan had hij der zeker weten helemaal afgelegen, en nu bloedde het ook nog stomme kinderen maarja
dat van de bovenste laag van me nagels had ik eerst ook, alleen toen goed verharderspul der op gedaan en bij een scheurtje gelijk goed en mooi vijlen..
nagels doe ik met een eyeliner kwastje en leuke nagellakjes
dymarvel ik ben echt fliefd op je china glaze nagels met die zwarte print... ik heb een grijs vestje met dezelfde print... hahah
DyMarvel
Geplaatst: 24-06-09 12:58
wendy 15 mijn nagels zijn van nature sterk dus heb geen extra laagje eromheen. ( wel veel nagellak ) Ik had ook t probleem van bladderende nagels. Mijn oplossing hiervoor was juist geen nagelverharder omdat mijn nagels te veel uitdroogde. daarom deed ik 2 maal daags vitamin booster van de hema erop. Hierdoor werden mijn nagels gevoed en soepelgenoeg voor een stootje.
Wonderworst ik ga binnenkort nog meer chinaglaze kleuren bestellen! Ik ben ook helemaal verliefd!
Ah dan ga ik daar eens voor kijken! Ik heb van mezelf echt onwijsss lange nagels gehad, maar momenteel maak ik veel schoon en druk met de paarden enzo, dus de hele dag in sop en ze veel stoten enzo is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor lange nagels Daarom heb ik er vaak verharder op, zodat ze net ff wat meer kunnen hebben. Maar zodra dat er af is bladderen ze dus. Maar dan ga ik morgen even een bezoekje aan de hema brengen Die vitamin booster ligt gewoon tussen de nagellakjes?
elady
Geplaatst: 24-06-09 13:32
Wendy15: Wat ook kan helpen is eerst je nagels kort knippen (dus dat je net een wit randje hebt) en netjes rond vijlen zodat ze even lang zijn en alle dunne stukjes ook weg zijn. Dan een goede creme/vitamine booster op smeren en dan weer laten groeien. Haaltjes direct eraf vijlen en niet eraf trekken. Dan moet het goed komen
ik bedoelde ook geen lak he! je heb heel veel van die cremetjes dus voor je nagels harder te laten worden, ik had een creme van sabon, maar bij de tuinen heb je ook van dat soort spul
Ik zie trouwens wel allemaal hele lange nagels, is het ook een optie om ze iets korter te nemen? Het is voor mij namelijk de eerste keer en ik denk dat ik er heel erg aan moet gaan wennen, ik heb vanmezelf wel sterke nagels opzich, maar zodra ze ook maar iets lang worden scheuren ze.
LittleRose
Geplaatst: 24-06-09 15:29
Tuurlijk, je kunt zelf bepalen hoelang je ze wilt.
Oh ja anders ben ik bang dat ik straks niet meer goed kan typen en dat is niet handig als je managementassistent bent
elady
Geplaatst: 24-06-09 15:32
Het went snel hoor. Ik doe er wel eens plakkers op, smssen heb je binnen 2 smsjes weer onder de knie en typen gaat snel gewoon weer op je eigen tempo. Maar kortere nagels zijn altijd mogelijk!