Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Die rode stipjes heb ik de eerste dag ook wel. Is gewoon doordat 't een beetje geïrriteerd is dan.
vraag me niet waarom...
LadyLynn schreef:ik heb vorige week voor het eerst geharst.. en ik dacht dat ik dood ging! Ik kon wel janken.
Van die strips van vete van de reclame.Ik zag me al helemaal lopen met mijn gladde glimmende zachte benen... Nee dus, die strips die zijn 5 cm2, en dan zit je een half uur te wrijven, dan moet je vlug vlug dat op je benen plakken, nog een half uur wrijven... en uiteindelijk mag je ze er dan een keer afhalen.
PFff... ik ben eerder ontvelt! en er is er misschien één haar mee afgekomen (dat is zelfs nog veel!).. dus dat doe ik nooit meer, ik scheer ze meestal gewoon met venus.. Nou hoorde ik laatst ook over een ontharingscreme wat ook goed zou werken. Keertje opsporen dan maar
Ik heb het er trouwens niet te lang op laten zitten dus daardoor kan het niet komen.Niwla schreef:Ik heb pas ontharingscreme geprobeerd: nou nóóit meer! De eerste keer ging het goed maar toen ik na een aantal dagen het weer gedaan had was mijn huid vreselijk geïrriteerd en schraal. Nu heb ik enorme rode plekken (een soort blaren) op mijn benen die ontzettend jeuken.Ik heb het er trouwens niet te lang op laten zitten dus daardoor kan het niet komen.
Gebruikt iemand zo'n epilady ding? Dus niet zo'n duur epileerapparaat maar zo'n klein dingetje die ze ook bij de blokker verkopen.
karinFTbing schreef:Ik heb een epileer aparaat, een braun silk epil excelle om precies te zijn
Het is opzich wel een beeeetje pijnlijk, maar daar moet je je gewoon even overheen zetten
En het duurt wel een tijdje voor je klaar bent
Maar het resultaat mag er de volgende dag wel zijn.
Ik zeg volgende dag, want als je het net hebt gedaan worden je benen nogal rood enzo.
Na zo'n 1,5 / 2 weken zijn je haartjes dan pas weer terug.