Zo vaak moe..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Midy

Berichten: 1590
Geregistreerd: 20-11-07
Woonplaats: Castricum en Arnhem

Zo vaak moe..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 00:36

De titel zegt het al, de laatste tijd ben ik zoo moe. De energie die er eerst altijd was is er bijna gewoon niet meer. Het is nu vakantie, en ik elke ochtend lig ik eigenlijk wel tot een uur of 11 in me bed, maar 's avonds, ik ben gewoon om 8 uur al weer helemaal kapot. Terwijl ik eerst gewoon 's avonds niet stil kon blijven zitten op me stoel, nooit een boek of tv kon kijken, gewoon omdat ik te veel energie had en me concentratie er niet bij kon houden. Ik las ook nooit een boek, alleen als het echt moest, en dan duurde het ook 2 weken voordat ik hem uit had, gewoon omdat ik me niet langer dan 5 a 10 minuten kon concentreren. En nu lees ik dus gewoon met gemak 3 boeken op 1 avond uit. Ik ben ook veel chagerijniger, ik was altijd wel een vrolijke meid, en kon goed luisteren en maakte me vriendinnen altijd aan het lachen. Maar de laatste tijd maak ik alleen maar ruzie met de mensen waarvan ik hou, en ik word er ook niet vrolijker op.

Zit ik gewoon enorm in de knoop met mezelf, of is het de vermoeiheid, of zou het wat anders kunnen zijn?

daantje99
Berichten: 838
Geregistreerd: 15-06-08

Re: Zo vaak moe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 00:43

ik denk dat het een combinatie van die twee is.

Heb er zelf ook een beetje last van. Als ik vermoeid ben, reageer ik wat geiriteerd..

Ik zou gewoon even rustig aan doen. En er niet teveel aan denken. dan gaat het waarschijnlijk vanzelf over.

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 00:44

Oh dit heb ik ook gehad, ik heb pheiper gehad zonder dat ik het wist, en elke zomer heb ik soms 'terugvallen'

Midy

Berichten: 1590
Geregistreerd: 20-11-07
Woonplaats: Castricum en Arnhem

Re: Zo vaak moe..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 00:46

Oke.. Het probleem is dat ik er dus wel heel veel aan denk, ik zit er zelf namelijk ook best wel mee. Er gebeuren dingen waarvan ik denk, zo bedoelde ik het niet. En ik word er alleen maar chagerijniger op, ik word gewoon gek van mezelf. Het gaat gewoon niet zo als hoe ik wil dat het moet gaan. :+

Balou_k

Berichten: 14053
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Re: Zo vaak moe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 01:34

dat ken ik wel, gewoon een vervelend gevoel, en wat gaan we nu doen, alles willen, niks kunnen/toch niet willen.

zonnebloem18

Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Zo vaak moe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 01:42

Laat eens bloed prikken kan best zijn dat je ijzer waqs laag is of iets anders niet helemaal goed is.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 12:11

Midy schreef:
[...]of zou het wat anders kunnen zijn?


Teveel internetten op een tijd dat je beter in je bed kunt liggen als je zo moe bent? ;)

Nee serieus, van (te) veel achter dat beeldscherm kun je behoorlijk gaar worden.

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Re: Zo vaak moe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:04

Sporten kan ook wel eens helpen, ook al klinkt het ongeloofwaardig als je zo moe bent je krijgt er juist energie door ;)

dienetje

Berichten: 1242
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Lekkerkerk

Re: Zo vaak moe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 16:08

Ik had er ook beetje last van. Ik ben naast sporten en afvallen ook weerstand pillen gaan slikken. Ik voel me nu gewoon echt energieker. Ga 12 uur slapen en ben rond half 8 alweer helemaal fris wakker. Ik slik echinacea en multivitamine en minerale van DA eigen merk. Staat op de potjes ook bij geeft je weerstand en energie.

suus_romy

Berichten: 717
Geregistreerd: 17-10-06
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:15

Dieuwie toch. Jeetje, wat rot allemaal. :(
Ik weet één oorzaak over het rot voelen, maar daar hebben we al gister overgepraat. Dat je de laatste tijd wat moeier ben had ik ook al in de gaten. Krijg je ook geen nieuwe energie als je naar Mien bent geweest? Misschien moet je vooral leuke dingen gaan doen, dat je daar happy-er van wordt. Als je er over wilt praten, je weet me te vinden. Ik spreek je morgen, bel ik je wel even. :)

xx kuss

BillyJean

Berichten: 652
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Re: Zo vaak moe..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-09 18:16

Spirulina slikken helpt bij de meeste van dit soort klachten..

Midy

Berichten: 1590
Geregistreerd: 20-11-07
Woonplaats: Castricum en Arnhem

Re: Zo vaak moe..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-09 23:33

Bedankt allemaal voor de tips! ;)
Ik ga zeker eens kijken voor die pillen, en misschien inderdaad wat minder achter de computer haha, raak ondertussen volgens mij toch wel echt heel erg verslaafd aan dit ding :o