Oorontsteking: huismiddeltjes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 11:39

Vannacht ging redelijk. Aantal keer wakker geweest, één keer er uit geweest om de pijnstillers in mijn lichaam aan te vullen. Beter geslapen dan voorgaande nachten in ieder geval.


Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17962
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:48

Hoe is het inmiddels met je? Gaat het alweer wat beter of ben je toch naar de HAP gegaan?

Awareness sucks, but so does getting CPR
F. Kooij, TacT2019

Oh, life's a bastard....
....do you need a friend?

Anoniem

Re: Oorontsteking: huismiddeltjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 13:51

Niet geweest, nog wel last maar met een dosis pijnstillers is het best te doen. Ga gewoon morgen langs m'n eigen huisarts denk ik maar, daar moest ik sowieso nog langs :)

ElCid

Berichten: 9218
Geregistreerd: 28-01-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 14:01

Olie met een paar druppels etherische lavendelolie erin, op lichaamstemperatuur verwarmen. Even een watje in je oor tegen het uitlopen van de olie, maar watje niet laten zitten. De lavendel olie werkt ontstekingsremmend en pijnstillend.
Otalgan is een merk oordruppels, met een pijnstiller erin ( lidocaine), ook op lichaamsremperatuur gebruiken. Ik weet alleen niet of dat vrij verkrijgbaar is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 14:06

ElCid schreef:
Olie met een paar druppels etherische lavendelolie erin, op lichaamstemperatuur verwarmen. Even een watje in je oor tegen het uitlopen van de olie, maar watje niet laten zitten. De lavendel olie werkt ontstekingsremmend en pijnstillend.
Otalgan is een merk oordruppels, met een pijnstiller erin ( lidocaine), ook op lichaamsremperatuur gebruiken. Ik weet alleen niet of dat vrij verkrijgbaar is.


[***] schreef:
Otalgan heb ik hier staan. Weekje gebruikt, toen mee gestopt omdat 't toch niet hielp (en een hoop zooi gaf), maar zal me er weer eens braaf aan wagen :D

Tot morgenvroeg wordt 't dus Otalgan, stomen en Naproxen, morgenvroeg even goede olie (amandel/sla las ik in de link van jottum?) en/of neusspray erbij kopen, als 't morgenavond niets beter is langs de huisartsenpost.


;)

Otalgan is inderdaad vrij verkrijgbaar. Merk er echter weinig van dat 't pijnstillend zou moeten zijn, dus daarvoor gebruik ik maar Naproxen of Ibuprofen :+

Aan nog meer verschillende middeltjes ga ik maar ff niet beginnen, dus bedankt voor je tip maar ik ga hier denk ik niet speciaal lavendelolie voor kopen...

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17962
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 14:14

Fijn te lezen dat het zo wel te doen is. Altijd beter om naar je eigen huisarts te gaan, en als je daar toch nog langs moet...

Succes dan morgen!

Awareness sucks, but so does getting CPR
F. Kooij, TacT2019

Oh, life's a bastard....
....do you need a friend?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Reneee, ComscoreBot, IMAY1990, Lanoca, Marlis, Robin_Rikkie, Sanet, Suliko en 114 bezoekers