Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
monica08 schreef:Nieuw topic!
Ik heb het vorige niet helemaal gelezen (duh)
Maar ik had even een vraagje, en ja ik weet wel dat er nog een topic loopt, maar vragen stellen is niet verkeerd
Hebben jullie een tip voor snel vet haar, en dan bedoel ik niet binnen 2 dagen, nee gelijk een kwartier na het douchen alweer..
WiskyBokjes schreef:Nieuw topic![]()
Even een vraagje
Iemand tips voor pluizig haar? Vooral na het fietsen pluist mijn haar echt gigantisch
Meliaforever schreef:Niet zovaak je haar wassen.
Niet te vaak borstelen, niet met je handen in je haar zitten.
En vooral niet in je hoofd halen om afwasmiddel te gebruiken.
Aranel schreef:monica08 schreef:Nieuw topic!
Ik heb het vorige niet helemaal gelezen (duh)
Maar ik had even een vraagje, en ja ik weet wel dat er nog een topic loopt, maar vragen stellen is niet verkeerd
Hebben jullie een tip voor snel vet haar, en dan bedoel ik niet binnen 2 dagen, nee gelijk een kwartier na het douchen alweer..
Een (klein) beetje talkpoeder op je handen doen en 'tussen' je haren kloppenVooral bij de wortels, daar is het vaak het vetst
absque_dubio schreef:Wat ik doe tegen mn pluis haar (en wat werkt), is vóór het wassen dat kokoszooi erin doen, en even laten intrekken. Als je het ná het wassen erin doet, heb je van dat vette haar, en zo niet. .
Meliaforever schreef:WiskyBokjes schreef:Nieuw topic![]()
Even een vraagje
Iemand tips voor pluizig haar? Vooral na het fietsen pluist mijn haar echt gigantisch
Je kan haarlak op je borstel spuiten en zo door je haar gaan.
Een beetje wax kan ook helpen (niet te veel anders wordt het vet.)
mireya schreef:absque_dubio schreef:Wat ik doe tegen mn pluis haar (en wat werkt), is vóór het wassen dat kokoszooi erin doen, en even laten intrekken. Als je het ná het wassen erin doet, heb je van dat vette haar, en zo niet. .
Ik heb het nog steeds vet. Je wilt mijn kop niet zienHet hangt zonder enkel volume plat naast me hoofd en het lijkt alsof ik de hele dag nat haar hebt. Het is zwaar en vies!
Ik gebruik Palmers kokozooi
En jij?
monica08 schreef:Meliaforever schreef:Niet zovaak je haar wassen.
Niet te vaak borstelen, niet met je handen in je haar zitten.
En vooral niet in je hoofd halen om afwasmiddel te gebruiken.
Je kan moeilijk als het na een uurtje ofzo alweer heeel erg vet is, een dag niet gaan douchen he..
Vind ik niet hygienisch (?)
Dit is trouwens niet voor mezelf maar voor een ander..