Schildklier wat te langzaam werkt.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lydia64

Schildklier wat te langzaam werkt.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-09 10:03

Hallo,ik heb gisteren te horen gekregen dat mijn schildklier te langzaam werkt en heb nu medicijnen gekregen. Had al lange tijd vele klachten,maar ben toch wel geschrokken dat ik nu echt iets heb!
Nu is mijn vraag of hier nog meer mensen zijn waarvan de schildklier niet werkt zoals hij moet doen. Ben 44 jaar en heb 2 kids,voel me 80 Haha!
Wil er gewoon iets meer over weten,ervaringen van mensen enzo...

Groetjes Lyd

Truf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 15:37

OoappeloO

Re: Schildklier wat te langzaam werkt.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-09 22:28

Bij mij werkt 'ie ook wat te traag, of uhh hij wordt lui doordat hij te hard wordt aangestuurd is het geloof ik!

Geen medicijnen voor, zal ik ooit wel aan moeten, nu nog niet gelukkig :)

Ann_moi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:14

Ik ben sinds een maand nu aan de thyrax, omdat mijn schildklier ook te langzaam was.. Ben echt weer een heel eind opgeknapt, ik was namelijk laatste tijd zo moe dat ik niet meer naar school ging.. ;)

Rayatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 00:58

Bij mij werkt ie ook te langzaam. Had ook thyrax maar moest van de internist stoppen ermee. Bloeddruk veel te hoog en in combi met medicijnen ervoor dat was helemaal een ramp. Nu even aankijken. Maar merk wel verschil weer :\

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:45

bij mij was jaren geleden ook de uitslag ( na lang met vage klachten te hebben gelopen) traag werkende schildklier, slik nu dagelijks een euthyrox 1.25 en de klachten zijn zo goed als weg.

zo gauw je met de medicatie begint voel je je al een heel ander mens, ik had de mazzel gelijk met de goede dosis begonnen te zijn, bij sommige duurt het even voor je goed ingesteld bent.

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:14

bij mij is hij verwijderd. zie foto profiel, en ik maak overmatig littekenweefsel aan. dan krijg je ook een boeiend taffereel in je hals....

BeeMed

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:19

heb er zelf gelukkig geen last van. Zij werd er erg depri van. Maar met de juiste hoeveelheid thyrax is dat gelukkig goed onder controle.