Ik loop al een hele tijd met klachten; moeheid, slapeloosheid, pijnlijke spieren en gewrichten, hoofdpijn, lusteloosheid.. Voor mijn lichamelijke pijntjes heb ik fysio, en ik weet inmiddels dat ik lichte hypermobiliteit heb. Laatst hoorde ik van mijn achterbuurmeisje dat haar vader al jaren met fybromyalgie rondloopt, maar dat hij nu op vitamine B12 getest is. Dit bleek enorm laag te zijn, en is dat dus misschien het probleem, en de oorzaak van zijn klachten.
Met dit verhaal ben ik vorige week naar de huisarts gegaan ( die op de hoogte is van al mijn klachten ) en afgelopen maandag ben ik gaan bloedprikken. Zonet de uitslag gekregen, de waarde is iets aan de lage kant. Volgens de assistente niet véél te laag, maar omdat het het proberen wel waard is krijg ik een B12 injectie. Morgen moet ik bellen voor een afspraak.
Nu ben ik benieuwd of er meer mensen zijn met een ervaring hierin? Ik ben absoluut niet bang voor de prik, en als het niet helpt zou het erg jammer zijn omdat het eigenlijk een vrij simpele oplossing is voor mijn klachten.
Brand los....