Haar té stijl?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
aardbeitjeee

Berichten: 386
Geregistreerd: 02-02-09
Woonplaats: Niet hier, maar ook niet daar.

Haar té stijl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 22:35

Hoi, ik heb heel stijl haar. Van mezelf, het lijkt gestijlt want het is even zacht en glanzend. Maar ik wil dus wel wat volume in mijn haar. Heb nu Andrélon verrassend volume shampoo + cremespoeling, en Andrélon laagjes accent + cremespoeling. Ik was mijn haar en föhn mijn haar elke dag maar geen effect. Ik ga er geen krultang doorheen halen, maar wil gewoon wat leukers. Mijn haar word na een dag al vet dus ik moet het wel elke dag wassen.

Ik heb hetzelfde haar als Samara uit the ring.. :Y)
Alleen dan donkerbruin ipv zwart. :+

Wat kan ik doen? Binnenkort ga ik weer naar de kapper, heb al veel laagjes.
Liefs.

SteffiiY

Berichten: 22540
Geregistreerd: 26-04-06

Re: Haar té stijl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:37

Mijn haar is ook redelijk stijl, zodra ik er iets anders mee proberen zakt het binnen een paar minuten weg naar stijl.

Misschien toch wat langere en meer laagjes laten knippen zodat het een beetje gaat punteren.
Dan wat Mousse of dergelijk erin, om het wat wilder te maken :j

Eejj

Berichten: 3733
Geregistreerd: 18-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:37

Ik heb daar ook last van , ik gebruik een soort klei wax van Got2be (volgens mij) werkt erg goed. En je haar wordt er absoluut niet vet van. Als het zit hoe jij wilt , gelijk even een lading haarlak erin doen , en dan echt tussen de laagjes spuiten. Dan blijft het bij mij redelijk zitten.. :)

aardbeitjeee

Berichten: 386
Geregistreerd: 02-02-09
Woonplaats: Niet hier, maar ook niet daar.

Re: Haar té stijl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 22:40

Ik heb het niet zo op haarlak eigenlijk. Ik stik de moord als ik wat in mijn haar spuit. :+

Eejj

Berichten: 3733
Geregistreerd: 18-12-05

Re: Haar té stijl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:42

:= haha , het helpt wel. Je moet er wat voor over hebben :+ Misschien helpt alleen wax ook wel. Heeft de kapper geen goede tip voor je ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:42

Vooral korter laten knippen, als het korter is lijkt het al snel veel voller :j

Ik heb zelf ook stijl haar en dun haar maar sinds ik het korter (boven de schouder/ op de schouder) heb lijkt het al veel voller en is het veel makkelijker in model te brengen dat het nog heel de dag blijft zitten ook! :D

aardbeitjeee

Berichten: 386
Geregistreerd: 02-02-09
Woonplaats: Niet hier, maar ook niet daar.

Re: Haar té stijl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 22:44

Ik heb geen vaste kapper. ;)
En ik wil mijn haar niet kort knippen. :=
Kort staat niet leuk bij me, wil het sowieso over mijn schouders laten. En ik vind kort ook niet leuk bij mij; en ik heb flappies dus dan gaat het ook opvallen. :+

Anoniem

Re: Haar té stijl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:45

Zo'n 5 cm over je schouder is al kort genoeg ;) Ik dacht ook ''dat staat me noooooit'' maar toen ik het had was het gelijk '' het gaat echt niet weer zo lang dit is veel leuker en makkelijker en minder saai!!

aardbeitjeee

Berichten: 386
Geregistreerd: 02-02-09
Woonplaats: Niet hier, maar ook niet daar.

Re: Haar té stijl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 22:47

Ik heb het ook tussen de 5-10 cm over mijn schouder. :P
Vroeger had ik het echt tot mijn kont, vind het niet leuk meer zo lang.

NoGo

Berichten: 1896
Geregistreerd: 30-08-03
Woonplaats: ergens bij de zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:50

Ik heb ook mega stijl haar wat bij mij als enige werkt is na het douchen of nat maken met me hoofd naar beneden haarlak spuiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:52

Toch raad ik een korter koppie aan, ik denk als je wat meer volume in je haar hebt wat er ook ''automatisch'' in blijft zitten, dat je flappie's dan ook niet meer zo erg opvallen, daarbij hoef je je haren niet achter je oren te doen he, doe ik ook nooit, je kan als je een lange ''voorpluk'' hebt ook met een schuifje vastzetten naaar de zijkant bijvoorbeeld, of onder je haren achter je oren zodat je haar alsnog over je oren heen valt ;)

Megamutsj

Berichten: 4446
Geregistreerd: 06-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 22:53

Ik heb ook enorm stijl haar! Stijler bestaat niet :+
Gewoon stukje korter knippen, en wat ik doe met mijn haar is een "kuif/bolletje" zegmaar en dan de zijkanten opfohnen en dan met haarlak.

aardbeitjeee

Berichten: 386
Geregistreerd: 02-02-09
Woonplaats: Niet hier, maar ook niet daar.

Re: Haar té stijl?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-03-09 22:55

Ik heb een schuine pony die net iets te kort is om een kuifje van te maken. En als ik hem in een kuifje doe om de rest te föhnen staat mn pony overeind en dat moeten we ook niet hebben. :+

Zwartwitje

Berichten: 18603
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Onder de derde boom links

Re: Haar té stijl?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 23:53