hoe zwaar zijn jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
123468086
Berichten: 6612
Geregistreerd: 06-07-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 18:55

Ik ben 1, 70 en weeg 68 kilo ong.
Dat vind ik zelf net iets te veel. Wil graag naar mijn streef gewicht: 62.
Door de kerst komt het Haha!

Sporten en op me eten letten gaat me tot nu toe goed af! Haha!

daantje99
Berichten: 838
Geregistreerd: 15-06-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:09

15 bijna 16 jaar, ben 1.81/2 en weeg 69

Hannanas
Berichten: 13020
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 19:35

xXLiekeXx schreef:
Passorapard schreef:
Ik ben 14
1,66
41,4 KG

Fack zeg!
Sorry..
Ik ben 2 cm groter, 2 jaar ouder en uh.. 5,6 kg zwaarder.
Op m'n 14e woog ik ongeveer 44kg. mm, eigenlijk ben je dan niet zooooo heel erg eng dun.
Je zult wel eens reacties krijgen ofzo, maar.. veels te dun is het niet.


Joh maak je niet druk.
Ze is in de groei.

Ik ben ook altijd dun geweest en woog op mijn 13e/14e met 1.80 zo'n 50 kilo.
Ze komt vanzelf wel aan.

In een normale situatie zou ik mij echt niet druk maken, en beter nu een beetje mager dan nu al mollig op die leeftijd.

Hvelreki

Berichten: 5467
Geregistreerd: 27-01-07

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 20:38

Ik ben 1.68 meter, geen idee hoeveel ik precies weeg (ik houd me daar niet zo mee bezig), schat rond de 55 kg?

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:06

Meliaforever schreef:
Passorapard schreef:
Ik ben 14
1,66
41,4 KG


heel erg laag gewichtm
wat zien we als we haar zien?
botjes??
5kg geval miss??:p


Wat een k utreactie weer...
Tegen dikke mensen mag je niks zeggen, maar dunne mensen mag je schijnbaar wel beledigen? Vreemd...

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:14

Ik voel me echt zo dik als ik in dit topic kijk Bloos
Weeg 62 kilo en ben 1.63 ong. Ik baal alleen onwijs, want mijn gewicht schommelt onwijs erg heen en weer. 4 maanden geleden woog ik nog 56 kilo.
Maar laatste tijd ben ik onwijs aangekomen, helaas helaas. (In Thailand was het zulk lekker eten Bloos )

DebjeDopje

Berichten: 1272
Geregistreerd: 01-11-07
Woonplaats: Schijndel

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-09 22:19

nou liever 'molliger' dan zo dun op mijn leeftijd(in de groei dus ook) op mn rug heb ik littekens staan van het te snel groeien en dat mn huid niet genoeg mee rekte, het is dus eigenlijk gewoon gescheurd Boos!

Brnc

Berichten: 530
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Groningen

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:10

ik ben 16
1.76 en weeg ong 63/64 kilo .. is wel normale gewicht geloof ik Haha!

Oamaru

Berichten: 10589
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Dubai

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 11:12

Ohh ik had gisteren weer op de weegschaal gestaan. Huilen van het lachen Voor het eerst sinds een halfjaar.

Ben 18.
1.78
58 kilo.

Ilse_C

Berichten: 1454
Geregistreerd: 14-10-06
Woonplaats: Bled, Slovenië

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 13:26

me_yentl schreef:
Ik voel me echt zo dik als ik in dit topic kijk Bloos
Weeg 62 kilo en ben 1.63 ong. Ik baal alleen onwijs, want mijn gewicht schommelt onwijs erg heen en weer. 4 maanden geleden woog ik nog 56 kilo.
Maar laatste tijd ben ik onwijs aangekomen, helaas helaas. (In Thailand was het zulk lekker eten Bloos )


Haha, dat gevoel ken ik, ik heb precies hetzelfde (behalve het eten in Thailand dan^^)
Mn vader mat me net op en volgens mij ben ik gekrompen! Bloos! Ik was nu 166.5, ipv 1.68m. Maar ik ben wel nog steeds 62 kg...
Het moet nu toch echt weer eens onder de 60 komen

Rennie89
Berichten: 37252
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:02

me_yentl schreef:
Ik voel me echt zo dik als ik in dit topic kijk Bloos
Weeg 62 kilo en ben 1.63 ong. Ik baal alleen onwijs, want mijn gewicht schommelt onwijs erg heen en weer. 4 maanden geleden woog ik nog 56 kilo.
Maar laatste tijd ben ik onwijs aangekomen, helaas helaas. (In Thailand was het zulk lekker eten Bloos )


Is niks vergeleken met mij, heb je mijn bericht gelezen? 19 jaar, 1.63, weeg 66 KG, woog 3 jaar geleden 52 voordat ik naar Aruba ging en kwam terug 8 KG zwaarder Bloos mijn passie is ook eten

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:05

lifaya schreef:
me_yentl schreef:
Ik voel me echt zo dik als ik in dit topic kijk Bloos
Weeg 62 kilo en ben 1.63 ong. Ik baal alleen onwijs, want mijn gewicht schommelt onwijs erg heen en weer. 4 maanden geleden woog ik nog 56 kilo.
Maar laatste tijd ben ik onwijs aangekomen, helaas helaas. (In Thailand was het zulk lekker eten Bloos )


Is niks vergeleken met mij, heb je mijn bericht gelezen? 19 jaar, 1.63, weeg 66 KG, woog 3 jaar geleden 52 voordat ik naar Aruba ging en kwam terug 8 KG zwaarder Bloos mijn passie is ook eten



Ik weeg nog zwaarder dan jouw hoor ben 1.64 en 14 jaar Clown

Rennie89
Berichten: 37252
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 14:07

StillAngel schreef:
Ik weeg nog zwaarder dan jouw hoor ben 1.64 en 14 jaar Clown


Máár jij bent nog in de groei, dus dan kan het eigenlijk nog, ik ben 19 jaar en zo'n beetje uitgegroeit... Kan alleen nog in de breedte groeien Clown Maar hoevee weeg jij dan?

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:12

lifaya schreef:
StillAngel schreef:
Ik weeg nog zwaarder dan jouw hoor ben 1.64 en 14 jaar Clown


Máár jij bent nog in de groei, dus dan kan het eigenlijk nog, ik ben 19 jaar en zo'n beetje uitgegroeit... Kan alleen nog in de breedte groeien Clown Maar hoevee weeg jij dan?


Zeg ik liever niet haha Clown

Rennie89
Berichten: 37252
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:15

StillAngel schreef:
Zeg ik liever niet haha Clown

achjoh hier hoef je je egt niet te schamen Ach gut nobody's perfect

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:39

lifaya schreef:
StillAngel schreef:
Zeg ik liever niet haha Clown

achjoh hier hoef je je egt niet te schamen Ach gut nobody's perfect



Ja maar ik ben wel het toppunt Tong uitsteken Ik ken werkelijk niemand die zwaardere BMI heeft als mij Bloos

Rennie89
Berichten: 37252
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:40

StillAngel schreef:
lifaya schreef:
achjoh hier hoef je je egt niet te schamen Ach gut nobody's perfect



Ja maar ik ben wel het toppunt Tong uitsteken Ik ken werkelijk niemand die zwaardere BMI heeft als mij Bloos

tjah Haha! i donnow, ik ben net iets zwaarde dan een gezond BMI, maar mijn gewicht is ook erg schommelend, ene x weeg ik 58 KG en dan een weekje later is er opeens weer 5 KG bij. Mischien ben ik een soort spons ofzo Clown

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:47

Gewicht is maar een getal.. De 1 is met 1,70 en 60 kg wat voller dan een ander.
Bv ik ben dus net 1,70 en weeg 60, maar heb heerlijke spekjes! (kan stiekem niet zonder ze, mijn vriend ook niet Huilen van het lachen )
Maar bv een vriendin van mij, die ziet er juist erg magertjes uit terwijl we dezelfde gewicht en lengte hebben.

StillAngel, merk uit je berichten op dat je je schaamt voor je gewicht.
Nergens voor nodig meid! Je bent wie je bent, en mooier kan je niet zijn Lachen

StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:53

FZ_Lin schreef:
Gewicht is maar een getal.. De 1 is met 1,70 en 60 kg wat voller dan een ander.
Bv ik ben dus net 1,70 en weeg 60, maar heb heerlijke spekjes! (kan stiekem niet zonder ze, mijn vriend ook niet Huilen van het lachen )
Maar bv een vriendin van mij, die ziet er juist erg magertjes uit terwijl we dezelfde gewicht en lengte hebben.

StillAngel, merk uit je berichten op dat je je schaamt voor je gewicht.
Nergens voor nodig meid! Je bent wie je bent, en mooier kan je niet zijn Lachen


Ja schaam me enorm daarvoor Tong uitsteken Bloos Op school krijg ik het ook bijna iedere dag te horen dusja. En feit dat ik van de manege eigenaar laatst niet eens meer op haflingers en fjorden mocht rijden hakte de knoop wel door.. Mijn BMI is nu 28 Boos!

Rennie89
Berichten: 37252
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:56

Uw Body Mass Index is : 24.8
U heeft een goed en gezond lichaamsgewicht.
Gefeliciteerd. Probeer het zeker zo te houden.


Wow... Sta met mijn mond te gapen... ik heb een gezond gewicht! Zo eindelijk kan ik mijn ouders BEWIJZEN dat ik niet dik ben

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 15:59

StillAngel Dan is er iets mis met de gedachtengang van de manegehouder, aangezien fjorden en haflingers juist de wat zwaardere mensen het beste kunnen tillen zeg maar.
Je moet je niet druk om maken wat anderen zeggen. Je leeft voor je eigen, niet voor hun!
Dus lekker laten kletsen.

Vriendin van mij is ook aan de wat stevige kant, zij heeft het geaccepteerd.. Nu jij nog! Je zult zien dat je zelf ook veel lekkerder in je vel zit als je niet naar mensen luisterd die jou de grond in boren Knipoog

FZ_Lin

Berichten: 4007
Geregistreerd: 07-09-03
Woonplaats: Ede

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:00

lifaya schreef:
Uw Body Mass Index is : 24.8
U heeft een goed en gezond lichaamsgewicht.
Gefeliciteerd. Probeer het zeker zo te houden.


Wow... Sta met mijn mond te gapen... ik heb een gezond gewicht! Zo eindelijk kan ik mijn ouders BEWIJZEN dat ik niet dik ben



Stomme vraag, waar en hoe doe je dat met de Body Mass? Bloos

Rennie89
Berichten: 37252
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:01


StillAngel

Berichten: 6166
Geregistreerd: 03-03-07
Woonplaats: Vlakbij Alkmaar

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:01

FZ_Lin schreef:
StillAngel Dan is er iets mis met de gedachtengang van de manegehouder, aangezien fjorden en haflingers juist de wat zwaardere mensen het beste kunnen tillen zeg maar.
Je moet je niet druk om maken wat anderen zeggen. Je leeft voor je eigen, niet voor hun!
Dus lekker laten kletsen.

Vriendin van mij is ook aan de wat stevige kant, zij heeft het geaccepteerd.. Nu jij nog! Je zult zien dat je zelf ook veel lekkerder in je vel zit als je niet naar mensen luisterd die jou de grond in boren Knipoog


Tja het schijnt dat die beestjes al hard werken en dat ze mij er niet goed bij kunnen hebben dan ofzoiets. Tong uitsteken Ik ben wel erg hard aan afvallen , deels ook door buikgriep in 3 dagen ben ik 2,6 kg afgevallen vind ik wel mooi Knipoog

Rennie89
Berichten: 37252
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: Den Haag

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 16:06

StillAngel schreef:
FZ_Lin schreef:
StillAngel Dan is er iets mis met de gedachtengang van de manegehouder, aangezien fjorden en haflingers juist de wat zwaardere mensen het beste kunnen tillen zeg maar.
Je moet je niet druk om maken wat anderen zeggen. Je leeft voor je eigen, niet voor hun!
Dus lekker laten kletsen.

Vriendin van mij is ook aan de wat stevige kant, zij heeft het geaccepteerd.. Nu jij nog! Je zult zien dat je zelf ook veel lekkerder in je vel zit als je niet naar mensen luisterd die jou de grond in boren Knipoog


Tja het schijnt dat die beestjes al hard werken en dat ze mij er niet goed bij kunnen hebben dan ofzoiets. Tong uitsteken Ik ben wel erg hard aan afvallen , deels ook door buikgriep in 3 dagen ben ik 2,6 kg afgevallen vind ik wel mooi Knipoog


Op jouw leeftijd behoor je niet af te vallen, wat je gewicht ook is, gewoon gezond blijven eten en lekker bewegen, niet opeens gaan minderen met eten, dan mis je heel wat voedingsstoffen die je nodig hebt bij het groeien. Maar gewoon lekker eten, en lekker bewegen! Wat die manegehouder zegt slaat nergens op! Fjorden kunnen een wagen van zoveel 100 kilo trekken, waarom niet iemand héél wat minder weegt. Fjorden zijn pony's die nooit genoeg beweging kunnen hebben, het zijn harde werkers, en als je eerst wel opo hun mocht, snap ik niet dat je nu niet meer erop kan. Kijk, een Welshje begrijp ik ook wel, daar kan ik ook niet meer op, maar fjorden, die zijn sterk