hoe zwaar zijn jullie?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:21

Meis, haal alsjeblieft die gedachte uit je hoofd dat je te dik zou zijn want dan ben je echt echt echt niet


Mowoah

Berichten: 8160
Geregistreerd: 21-04-05
Woonplaats: N-B

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:22

Passorapard schreef:
Sorry , maar ik vind mijn gewicht goed , waarom joun reactie Verward

Dit word wel vaker tegen mij gezegd dat ik te dun ben , maar ik vind mezelf te dik !
Ik eet echt goed Knipoog


Je hoeft hier niks te gaan roepen om aandacht te krijgen, te dik ben je duidelijk niet en als jij dat zelf wel vind is dat best maar ga het niet zo lopen roepen op een forum, zul je zien dat je dadelijk iedereen tegen je hebt. Knipoog

Mijn BMI is op gezond gewicht, al kunnen er voor de mooi nog wel wat kilo'tjes af, ach: frikadellenbuikie he. Vork

Ollie23
Berichten: 718
Geregistreerd: 24-02-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:23

ik ben 30 jaar, 1.78 M en weeg 64 kg. Ben er helemaal tevreden mee.

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 16:24

Loose schreef:
Jeetje wat een banketstaaf reacties weer. Rolleyes Durft iemand z'n gewicht te plaatsen gaat iedereen het zo lopen afkraken.
Meestal zijn dunne mensen er helemaal niet blij mee als ze zo licht zijn.. Komt een beetje jaloers over van jullie. Nors opkijken


Jaloers?
Alles behalve jaloers, ik vind mezelf prima zo en ik zeg alleen dat ik haar gewicht aan de lage kant vind. Knipoog

------------------------------

CandyQueen

Berichten: 1498
Geregistreerd: 02-04-08
Woonplaats: Antwerpen

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:02

41,4 kg is serieus niet zo weinig hoor. Je ziet heus niet alleen botjes. (ja ik kan het weten) En dat ze zich zelf te dik vind mag ze nog altijd zelf vinden. Dat jullie het daar niet mee eens zijn is jullie mening. Zolang ze zich "goed" voelt is het toch allemaal ok.
Nee, ga haar vertellen dat ze die gedachte uit haar hoofd moet zeggen en gaan betwijfelen of het niet zo'n -5kg geval is.
Pff..

I wasn't born to follow, my dear.
Help out young bands // FUNDRAISER

Loose

Berichten: 4726
Geregistreerd: 11-11-07

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:02

Run_love: Het ging alleen over de 2 die ik in mijn quote had. Lachen

Meliaforever schreef:
Loose schreef:
Jeetje wat een banketstaaf reacties weer. Rolleyes Durft iemand z'n gewicht te plaatsen gaat iedereen het zo lopen afkraken.
Meestal zijn dunne mensen er helemaal niet blij mee als ze zo licht zijn.. Komt een beetje jaloers over van jullie. Nors opkijken


Jaloers?
Alles behalve jaloers, ik vind mezelf prima zo en ik zeg alleen dat ik haar gewicht aan de lage kant vind. Knipoog

Dan kan je dat ook op een minder sarcastische en vriendelijkere manier zeggen. En als iemand van 120kg hier neerzet hoe zwaar ze is ga je toch ook niet zeggen van: "Dat is wel heel zwaar Wow! " o.i.d.

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:10

Sorry hoor als het overkwam als een sarcastische opmerking, want zo was die zin niet bedoeld. Knipoog
Ik vind het gewoon een laag gewicht vergeleken met haar lengte en dat is mijn mening en die mag ik hier gewoon zeggen. Knipoog

------------------------------

Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:12

Mellanii schreef:
suikermeisje schreef:
heel erg laag gewichtm
wat zien we als we haar zien?
botjes??
5kg geval miss??:p



Bah wat een rot reactie vind je dat nou normaal ?
Jaloers gedrag heet zoiets


Nou ik denk dat niemand hier jaloers op kán zijn hoor. Als zij het zelf goed vind, prima! Wie zijn wij om daar wat over te zeggen maar om nou te roepen dat je dan meteen jaloers bent, vind ik een domme reactie, wie wilt nou zo weinig wegen! Helemaal niks om jaloers op te zijn!

_Yasmine_

Berichten: 4582
Geregistreerd: 12-03-08
Woonplaats: Bij een kapotte Hefbrug

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:17

CandyQueen schreef:
41,4 kg is serieus niet zo weinig hoor. Je ziet heus niet alleen botjes. (ja ik kan het weten) En dat ze zich zelf te dik vind mag ze nog altijd zelf vinden. Dat jullie het daar niet mee eens zijn is jullie mening. Zolang ze zich "goed" voelt is het toch allemaal ok.
Nee, ga haar vertellen dat ze die gedachte uit haar hoofd moet zeggen en gaan betwijfelen of het niet zo'n -5kg geval is.
Pff..


denk dat het ook qua bouw verschilt, met zelfde heb ik ook zoiets gewogen, (lager zelfs tot ik me kapot schrok op de weegschaal)
ik was dus inderdaad té dun, als ik lag had ik ook een "deuk"in mijn buik, je zag dus ook echt alleen bot.

het is ook dat ze zich goed kan voelen, omdat je niet anders gewend bent. merkte ik aan mezelf ook langzaam krijg ik een beter gewicht en voel me steeds beter. maar ik heb ook altijd gedacht dat ik me goed voelde en achteraf was dat ook niet zo

_Tara_

Berichten: 13203
Geregistreerd: 22-11-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:17

CandyQueen schreef:
41,4 kg is serieus niet zo weinig hoor. Je ziet heus niet alleen botjes. (ja ik kan het weten) En dat ze zich zelf te dik vind mag ze nog altijd zelf vinden. Dat jullie het daar niet mee eens zijn is jullie mening. Zolang ze zich "goed" voelt is het toch allemaal ok.
Nee, ga haar vertellen dat ze die gedachte uit haar hoofd moet zeggen en gaan betwijfelen of het niet zo'n -5kg geval is.
Pff..

Iemand die zichzelf te dik vindt kan zichzelf niet tegelijk goed voelen over haar gewicht. Als ze zich er goed bij voelt, prima, houden zo. Maak me er alleen een beetje zorgen om dat ze wil gaan afvallen aangezien ze aangeeft zichzelf te dik te vinden.

Tyrzavm

Berichten: 1626
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: Wilp

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 17:58

Mowoah schreef:
Passorapard schreef:
Sorry , maar ik vind mijn gewicht goed , waarom joun reactie Verward

Dit word wel vaker tegen mij gezegd dat ik te dun ben , maar ik vind mezelf te dik !
Ik eet echt goed Knipoog


Je hoeft hier niks te gaan roepen om aandacht te krijgen, te dik ben je duidelijk niet en als jij dat zelf wel vind is dat best maar ga het niet zo lopen roepen op een forum, zul je zien dat je dadelijk iedereen tegen je hebt. Knipoog

Mijn BMI is op gezond gewicht, al kunnen er voor de mooi nog wel wat kilo'tjes af, ach: frikadellenbuikie he. Vork
Sorry ? om aandacht roepen doe ik echt niet hoor Knipoog , er werd gevraagt waarom ik te dun ben ...

            Jimmy Choo & Given
            20-10-2014 startpas aangevraagd ->
            DR
            B+11 -> L1+11 -> L2+16 -> M1 + 11 -> M2 + 2
            SP B+11 -> L+3
[/list]

Wyah_Rona
Berichten: 221
Geregistreerd: 25-05-08
Woonplaats: Amsterdam - Heemstede

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 18:00

Ik ben 14 jaar, 1.74 en 50 kilo..

Mellanii

Berichten: 1452
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Venray

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:30

DebbieY schreef:
Nou ik denk dat niemand hier jaloers op kán zijn hoor. Als zij het zelf goed vind, prima! Wie zijn wij om daar wat over te zeggen maar om nou te roepen dat je dan meteen jaloers bent, vind ik een domme reactie, wie wilt nou zo weinig wegen! Helemaal niks om jaloers op te zijn!



En waarom dan ?
Ik bedoel, hoe haal je het dan in je hoofd om zoiets neer te zetten ?

Meliaforever

Berichten: 12033
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:35

Mellanii schreef:
DebbieY schreef:
Nou ik denk dat niemand hier jaloers op kán zijn hoor. Als zij het zelf goed vind, prima! Wie zijn wij om daar wat over te zeggen maar om nou te roepen dat je dan meteen jaloers bent, vind ik een domme reactie, wie wilt nou zo weinig wegen! Helemaal niks om jaloers op te zijn!



En waarom dan ?
Ik bedoel, hoe haal je het dan in je hoofd om zoiets neer te zetten ?


Bedoel je dat over mij?
Hoe ik het in me hoofd haal om te zeggen dat ik haar te licht vind wegen?
Mag ik toch echt zeggen en volgens mij is het nog een feit ook. Knipoog

------------------------------

Mellanii

Berichten: 1452
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Venray

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 19:38

Nee nee
Had het niet over jou ..
ging hierover:

suikermeisje schreef:
heel erg laag gewichtm
wat zien we als we haar zien?
botjes??
5kg geval miss??:p

Vind het niet netjes

Cynthiaaapje

Berichten: 1927
Geregistreerd: 16-11-05
Woonplaats: Overschild

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 20:47

Mijn goede voornemen voor 2009 mn 5kg wintervetjes er weer af gymnastieken :p

Dag Lieve Mooie Lardo, je was mn beste vriendje, ik mis je nog iedere dag..

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:13

Cynthiaaapje schreef:
Mijn goede voornemen voor 2009 mn 5kg wintervetjes er weer af gymnastieken :p


Ik heb niet eens wintervetjes... Misschien krijg ik wel zomerslankheid in 't voorjaar, zou wel leuk zijn Clown

Espoir_
Berichten: 1650
Geregistreerd: 09-08-05

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 21:48

Mellanii schreef:
DebbieY schreef:
Nou ik denk dat niemand hier jaloers op kán zijn hoor. Als zij het zelf goed vind, prima! Wie zijn wij om daar wat over te zeggen maar om nou te roepen dat je dan meteen jaloers bent, vind ik een domme reactie, wie wilt nou zo weinig wegen! Helemaal niks om jaloers op te zijn!



En waarom dan ?
Ik bedoel, hoe haal je het dan in je hoofd om zoiets neer te zetten ?


Nee ik bedoel niet dat het goed is wat suikermeisje neerzet helemaal niet zelfs!! Maar ik bedoel er mee te zeggen, dat je niet jaloers kan zijn op die 40 kg dat Passorapard weegt. Dus die reactie van suikrmeisje is niet goed maar ik vind het ook weer gek dat je dan meteen zegt dat het jalozie is, want daar bedoel ik mee, dat je niet jaloers kán zijn op 40kg!

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-09 22:50

21 - 1.73, 71 kilo

Wil het liefst kilo of 65 wegen, OF een plat buikje, maar dit heb ik nog nooit gehad, dus dat zal wel niet lukken. Maar ben niet bezig met afvallen ofzo

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Youko

Berichten: 3021
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Hong Kong

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 01:15

Ik ben 1.68 en weeg 51,2 kg. Alhoewel... met de feestdagen zal ik wel weer een kilo zijn aangekomen , de laatste keer dat ik me heb gewogen was 2 weken terug.

Galactica Wadim X Gemini

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 01:21

Oh god als ik al die vlieggewichten hier voor bij zie komen schiet ik finaal in de stress met mijn 72 kg en 1.72!!!
En nee, ik lijn niet, sport vier keer per week.....

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 01:28

Niet doen Sul, nergens voor nodig...

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 01:31

Nouks schreef:
Niet doen Sul, nergens voor nodig...


Hihi, ik ambieer ook niet meer om in naveltruitjes te lopen op mijn oude dag, ech nie!
En kwa conditie moet menig lichtgewichtje het van me verliezen....

DebjeDopje

Berichten: 1272
Geregistreerd: 01-11-07
Woonplaats: Schijndel

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:23

Rock schreef:
Sommige mensen komen niet aan door te eten

Denk aan een schildklier die veel te snel werkt (bijvoorbeeld ziekte van Graves).


heb ik ook ik stamp me s'avonds propvol, dus voor het slapen (wat juist harstikke ongezond is en je juist gelijk zou moeten ontploffen)
en het enige wat er gebeurd is dat ik op hetzelfde gewicht blijf en meestal juist afval!
verder heb ik niks aan mn schildklier of iets anders.
zou iemand weten waar het aan ligt..?

Droom alsof je eeuwig zult leven,
Leef alsof je morgen zult sterven

Ilsemarie

Berichten: 6849
Geregistreerd: 16-12-04
Woonplaats: Haren (gn)

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-09 15:27

Onregelmatig eten?

Toen ik vroeger zo dun was viel ik met de feestdagen altijd af omdat je zo onregelmatig at.
Dus gewoon zorgen voor een stevig ontbijt (als je 's ochtends slecht kan eten begin dan met een stroopwafel, daarna stroopwafel op brood en zo kan je er langzaam aan wennen.) en heel regelmatig eten. Ik zou me niet ongezond volproppen want daar schiet je weinig mee op, behalve dat je eigenlijk heel ongezond leeft. Je hoeft, zoals anderen, bv niet midner te snoepen of nooit friet te eten maar bv dagelijks friet eten om aan te komen lijkt me juist veel ongezonder dan een laag gewicht.

Ik denk dat regelmatig voldoende eten en goed de oven gestookt houden toch wel een beetje de sleutel tot succes is, datzelfde geld ook voor afvallen. Juist als je voldoende hout in je kachel stopt kan je prima ook een keer een gebakje eten zonder dat je daarvan wat merkt want als je er maar voldoende brood bij eet en je kachel goed brand, dan brand dat extraatje zo mee. Echter als je juist twee boterhammen minder eet vanwege dat gebakje zit het zo op de heupen...

ilsemarie.com - voor elke gelegenheid een passend cadeau! Maar ook Relatiegeschenken & geborduurde bedrijfskleding!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annika__, Domi_94, Googlebot, Morris, spokey en 52 bezoekers