hoe zwaar zijn jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:13

Hmmmm, niks mis met jou, hoor, Leentje. Lachen

Ik heb wel een kont, al hoewel, kan dat met een maatje 34?
Maar ik heb er toch echt wel eentje, hoor, hahaha....... Plat is 'ie niet, in elk geval. Vroeger vond ik het vreselijk, nu ben ik er trots op.
Ik loop ook rustig in zo'n broek rond als die van Leentje. Haha!
Moet wel eerlijk zeggen dat ik regelmatig oefeningen doe om 'm een beetje strak te houden. Zo ijdel ben ik dan weer wel. Bloos

Er is altijd wat te zeuren..... Ik baal weer van mijn opkomende rimpels. Haha!
Moet ik nou aan de botox of niet? Clown

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:14

Bijna 42, 1,72 en 72 kilo en zit prima in mijn vel.

Leentje_

Berichten: 6062
Geregistreerd: 18-10-05

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:16

Twiggy2008 schreef:
Hmmmm, niks mis met jou, hoor, Leentje. Lachen

Ik heb wel een kont, al hoewel, kan dat met een maatje 34?
Maar ik heb er toch echt wel eentje, hoor, hahaha....... Plat is 'ie niet, in elk geval. Vroeger vond ik het vreselijk, nu ben ik er trots op.
Ik loop ook rustig in zo'n broek rond als die van Leentje. Haha!
Moet wel eerlijk zeggen dat ik regelmatig oefeningen doe om 'm een beetje strak te houden. Zo ijdel ben ik dan weer wel. Bloos

Er is altijd wat te zeuren..... Ik baal weer van mijn opkomende rimpels. Haha!
Moet ik nou aan de botox of niet? Clown

ROFL Néé Huilen van het lachen

zulke broeken zitten gewoon heerlijk en echt schamen doe ik me er ook niet mee ik loop vaak genoeg in rijbroek en dat is ong hetzelfde effect dusja Vork

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:17

suleilitha schreef:
Bijna 42, 1,72 en 72 kilo en zit prima in mijn vel.


Goed zo, suleilitha!!! Go jij! Go jij!
Gelijk heb je!!!

Leentje, je hoeft je nergens voor te schamen in die broek, hoor. Ziet er toch prima uit zo?

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:22

Nou Twig, ik zou er wel 10 kg af willen hebben maar ik stap al niet op kleine lichte dieren en heb wel minder gewogen maar dat ging ten koste van spierkracht dus daar had ik ook niks aan.
Verder heb ik geen kont, en geen taille, ik ben net een soort van nep bouwvakker. Veel vet heb ik ook al niet, het is zoals het is. Ik voel me wel goed en fit met dit gewicht en zit de paarden die ik rij er niet mee in de weg en ach, het is wel goed zo.

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:26

suleilitha schreef:
Nou Twig, ik zou er wel 10 kg af willen hebben maar ik stap al niet op kleine lichte dieren en heb wel minder gewogen maar dat ging ten koste van spierkracht dus daar had ik ook niks aan.
Verder heb ik geen kont, en geen taille, ik ben net een soort van nep bouwvakker. Veel vet heb ik ook al niet, het is zoals het is. Ik voel me wel goed en fit met dit gewicht en zit de paarden die ik rij er niet mee in de weg en ach, het is wel goed zo.


Klopt, ik heb inderdaad minder spierkracht, al hoewel dat voornamelijk komt omdat ik niet meer 4x per week in de sportschool zit, hoor. Clown
En toen woog ik niet veel meer eigenlijk....... Ik ga eerdaags yoga doen om mijn spieren beter te laten werken, wat ook handig is bij het rijden. Lachen

Eva1993

Berichten: 1465
Geregistreerd: 26-05-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:27

Ik ben 15 jr, 1,71 en weeg 50 kg.
ben heel dunnetjes gebouwd, ik haat mijn spillenbenen.
Kan dus ook nooit leuke laarzen aan enzo omdat mijn kuiten te dun zijn, heb kuitmaat 34 Huilen van het lachen

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:28

Eva, fiets je veel? Krijg je stevige kuiten van, hoor. Knipoog
Het is maar een idee wat ik nu roep.......

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:31

Tis ook je bouw en ik ben van jongs af aan altijd een klerenkast geweest.

Eva1993

Berichten: 1465
Geregistreerd: 26-05-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:34

Ja ik fiets elke dag 16 km, 8 km heen naar school en 8 km terug, soms wel meer als ik naar de stad ga ofzo Huilen van het lachen

Ik heb vanalles geprobeerd, ik heb dr maar vrede mee gemaakt en hoop dat het later veranderd.

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:37

Aan je lijf moet je niet teveel willen sleutelen maar meer kijken hoe het functioneert!!
Ik ben veertig plus en ik merk dat het allemaal niet zo strak meer is maar dat het nog wel degelijk werkt, met name op natuurijs heb ik dat de afgelopen dagen gemerkt, 30 kilometer per uur is nog steeds haalbaar en als ik in de avonduren nog even naar de ijsbaan ga, heb ik in no time een stoet kerels als een optiocht in mijn kielzog Haha!

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:38

Hahahaha....... Dat zegt genoeg. Haha!

PS: Knap hoor, zo'n eind schaatsen in de kou!!! Ja

Eva, je fietst genoeg, dat is duidelijk. Dan weet ik het idd ook niet meer. Knipoog

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:45

Dank,maar gewicht is ook niet de enige graadmeter, ik heb me ermee verzoend dat ik geen twintig meer ben en geen naveltruitjes aan moet trekken Haha! en verder gaat alles goed, trouwens, ik fiets gemiddeld rond de 150 km in de week en schaats weer of geen weer, vriezen of dooien, toch al minimaal twee keer per week en geloof het of niet, de paarden varen er wel bij want het mens wat er op zit is ook getraind Haha!

Eva1993

Berichten: 1465
Geregistreerd: 26-05-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:45

Ach, m'n moeder was vroeger ook zo gebouwd, heel slank.
Ik ben zeker niet ontevreden hoor, maar ik had toch liever wat dikkere benen gehad, en wat bredere heupen. Ik heb namelijk wel een aardig gespierde kont ( paardrijden Clown ) maar niet zulke brede heupen en dunne benen. niet zo in verhouding dus Tong uitsteken
Ach ik ben ook nog maar 15, ik zie wel hoe het gaat!

Twiggy2008
Berichten: 21242
Geregistreerd: 03-10-06

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:50

Suleilitha, ja, ben met je eens dat je zelf ook getraind moet zijn om echt fijn te kunnen rijden. Daarom wil ik weer meer gaan sporten, gerichter op mijn spieren. Ik dans, ik loop hard, ik fiets regelmatig (geen hele lange afstanden Knipoog ) maar ik wil meer gerichter aan de slag met mijn spieren zelf. Leniger worden, zoals ik ooit was. Al hoewel ik ook weet dat ik geen 25 meer ben. Haha!
Naveltruitjes doe ik ook niet meer aan, hoor. Niet omdat mijn buik niet om aan te zien is, dat valt erg mee. Maar ik vind het niet meer mooi bij mijn leeftijd. En ik moet eerlijk zeggen dat ik best baal daarvan. Zo ijdel ben ik dan weer wel. Bloos

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:51

mieske schreef:
Waar ik me mateloos aan kan ergeren zijn mensen die zeuren dat ze te dik zijn terwijl ze goed gewicht hebben of te dun zijn..
Slecht zelfbeeld..


Waarom erger je je daar aan? Tuurlijk is 't jammer als mensen zichzelf te dik vinden terwijl ze dat absoluut niet zijn, maar je er "mateloos aan ergeren" vind ik wat anders dan "het jammer vinden dat" (de omschrijving welke ik daarvoor zou hanteren). Enig idee hoe kwetsend het kan zijn als iedereen je constant vertelt hoe blij je zou moeten zijn met je gewicht en dat je echt geen reden hebt om ongelukkig met jezelf te zijn, als je écht niet blij bent met je gewicht?

Het is zorgwekkend en jammer dat zo veel mensen een vertekend lichaamsbeeld hebben, maar ga je er vooral niet "mateloos aan ergeren" als gezonde/dunne mensen zich ontevreden voelen over hun gewicht. Want dat is behoorlijk link...

poekel

Berichten: 1141
Geregistreerd: 17-02-07

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 01:58

ik ben 25 jaar ben 1,69 groot en weeg 47,5 kilo

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 02:11

poekel schreef:
ik ben 25 jaar ben 1,69 groot en weeg 47,5 kilo


Dan mag jij wel eens fatsoenlijk gaan eten voor je weg waait Haha!

Eva1993

Berichten: 1465
Geregistreerd: 26-05-08

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 02:20

Hahaha ROFL

Edit: Dat klinkt erg grappig, ik lach jou niet uit !
Laatst bijgewerkt door Eva1993 op 03-01-09 02:20, in het totaal 1 keer bewerkt

nikkigioa

Berichten: 2496
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: Lisse

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 02:20

25jr. 1.69m. 57.5kg (10 kg meer.. Clown)

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 02:25

suleilitha schreef:
Bijna 42, 1,72 en 72 kilo en zit prima in mijn vel.


Is dan ook een prima en gezond gewicht, alle reden om inderdaad niets aan te hoeven willen doen.

Anoniem

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 02:36

Dank je , maar dat voel ik zelf ook wel. Toch moet ik er het nodige voor doen om zo te blijven maar daar vaar ik zelf ook wel bij. En ik weet van mezelf dat als ik 80 zou wegen, dat ik dan mijn peerden meer in de weg ga zitten.

DebjeDopje

Berichten: 1272
Geregistreerd: 01-11-07
Woonplaats: Schijndel

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 02:40

ik ben 15 jaar(15'08'93)
ik ben ong 1,71 m lang
en ik weeg ... 50 kg
mijn goede voornemen is dan ook aankomen!
ik vind mezelf wel handig zo want als ik een kist moet dragen laat k m gewoon steunen op mn heupen Clown
maar niet echt gezond Bloos

__Kirsten__

Berichten: 1234
Geregistreerd: 11-06-05
Woonplaats: Leusden

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 16:58

ik ben 17 jaar en 1.68 en 70 kilo
ik vind me zelf niet heel dik
ik heb brede heupen en buik
maar ik voel me goed ik me lichaam
en dat vind ik het belangrijkste

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Re: hoe zwaar zijn jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-09 17:03

Boktlid schreef:
Jeetje wat een anorexia achtige taferelen hierzo zeg!
Ik vind mezelf niet dik, sterker nog, met vet gehalte zit ik altijd aan de lage kant maar ik ben 1.76 en 67 kilo.
Of er wordt hier niet eerlijk geschreven of alleen de aller (eng)dunste komen langs in dit topic... Ach gut



Hm... Als er boulimia achtige taferelen had gestaan en vies dik was waarschijnlijk iedereen boos geworden, of papzak ipv gratenpakhuis?