hoe zwaar zijn jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Judje_
Berichten: 179
Geregistreerd: 13-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-09 23:37

Wat uitzonderingen daar gelaten, vind ik, zeker als je kijkt naar de leeftijden de meeste gewichten wel normaal. Ook lagere en hogere. Ikzelf zou me echt niet gelukkig voelen bij 65 kilo, maar hou er gewoon rekening mee dat 65 kilo bij de een niet de 65 kilo van de ander is. En hetzelfde geldt voor 45 kilo, ik zou dan een gratenpakhuis zijn, maar er zijn er ook die daarbij een normale verschijning zijn!

Ik ben 1.69 en weeg nu ong 53,5 kilo. Zit steeds tussen de 52,5 en 54,5. Ik voel me hier goed bij, en ben zeker niet mager! Mijn beste vriendin is precies even lang als ik, en weegt altijd ong 60 kilo. Maar we zien er ongeveer hetzelfde uit... Dus das wel 7 a 8 kilo meer meestal, en toch dezelfde kledingmaat.... En ik heb nog aardig wat spieren ook... Dus je kan het allemaal gewoon niet zo vergelijken. Ik ben door de dianepil een tijdje ook tegen de 60 geweest, toen was ik aardig mollig, ook echt zichtbaar 'dikker' dan mijn beste vriendin, terwijl we toen gelijke lengte en gewicht hadden (sportte toen ook niet), na een andere pil zomaar weer 5 kilo eraf, beetje sporten en ik was weer op mijn oude gewicht. Maar hou er dus rekening mee dat je bouw, en hoe je vet zich verspreid enorm veel uitmaakt!