Producten van Clinique

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mars

Berichten: 33263
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Producten van Clinique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 15:59

Hallo allemaal,
Ik was benieuwd of er bokkers zijn die de producten van clinique gebruiken en werken ze goed bij jullie? Ik doel met name op o.a. het stappenplan. Mijn huid wordt best snel vet en ik gebruik nu een tijdje Garnier Pure, maar dit droogt mijn huid wel heel erg uit en ik heb ook het idee dat het niet zo goed meer werkt.

Nu hoorde ik laatst over Clinique en dat dit erg goed schijnt te helpen voor een onzuivere huid, en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen zowel goede als minder goede Lachen Ik ben namelijk best bereid om er wat meer voor te betalen, aangezien het best duur is, maar dan moet het wel werken uiteraard Knipoog

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Re: Producten van Clinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:51

Clinique gebruik ik nu een tijdje, en het klopt inderdaad dat het helpt tegen een onzuivere huid... Ik heb vaak last van puisjes op mijn kin en voorhoofd en nu dat ik het stappenplan gebruikt heb ik er veel minder last van omdat mijn huid gewoon goed schoon is.

Ook ben ik sinds kort een dag en nachtcrem gaan gebruiken dit ook om mijn huid te beschermen.

Het stappenplan kost ik dacht iets van €25,95 bij de douglas heb ik het gekocht.

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: Producten van Clinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:53

Laatst bijgewerkt door lesilla op 05-12-08 19:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Keukenkast
Berichten: 3150
Geregistreerd: 26-12-04

Re: Producten van Clinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 19:53

Ik kon er niet tegen!
Was veel te agressief voor mijn huid. Gevolg; rode uitslag wat 2 tot 3maanden heeft gezeten..
Laat je wel goed informeren dus!

Renee__

Berichten: 2980
Geregistreerd: 19-05-05

Re: Producten van Clinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:43

Vraag wat testertjes, daar heb je meer aan! Dan kan je het altijd nog in het groot kopen. Lachen
Probeer verschillende merken.

anneM_Ajax

Berichten: 2594
Geregistreerd: 17-09-04
Woonplaats: Breukelen UT

Re: Producten van Clinique

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:16

Ik gebruik ook Clinique.
Mijn huid kan er goed tegen en het werkt dus echt super bij me. Ik had het stapnnenplan. Ondertussen niet meer, maar wel nog de dag en nachtcreme de continious rescue. Heel fijne creme, mn huid is er een stuk beter van geworden. Beetje jammer van de prijs maja...