ja hoor longontsteking...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ilzas
Berichten: 3217
Geregistreerd: 30-05-04

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-08 13:16

Toch doen hoor! Straks hou je er iets aan over, verminderder longcapaciteit ofzo. Ik was zelf ook altijd zo'n ster in korte termijn denken, maar later krijg je daar altijd spijt van...

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-08 18:40

ben toch maar niet naar de dokter geweest maar naar paard en het gevolg was een fraaie stuiter waarbij peerlief op me been heeft gestaan, dus kan nu ook moeilijk lopen. Koorts is nog niet weg, dus morgen toch HA maar weer eens lastigvallen.

Ilzas
Berichten: 3217
Geregistreerd: 30-05-04

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 12:31

Nou, ik heb een week anti biotica gehad en dat is nu een week geleden.
Heb gisteren geprobeerd te gaan werken, om elf uur hebben ze me maar weg gestuurd.
Vanmorgen wilde ik het weer proberen, heb de wekker gezet, kon er amper niet uit komen, gedouched en zo mijn bed weer in gedonderd. Ik moet zeggen dat ik het allemaal niet mee vindt vallen om weer op de been te raken.
Al met al ben ik nu zo ongeveer de hele maand november ziek geweest en hoop maar dat ik ergens in december nog op de been geraak...

gomir

Berichten: 25543
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 21:59

En je hebt niet iets anders onder de leden dan een longontsteking?

liiisette
Berichten: 2885
Geregistreerd: 22-10-08

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 22:07

Zonnebloem schreef:
ben toch maar niet naar de dokter geweest maar naar paard en het gevolg was een fraaie stuiter waarbij peerlief op me been heeft gestaan, dus kan nu ook moeilijk lopen. Koorts is nog niet weg, dus morgen toch HA maar weer eens lastigvallen.


heb even alle reactie's van je topic gelezen Clown wat nogal erg interressant want je leert er wel wat van ook al is het mijzelf nog nooit overkomen Tong uitsteken hoe was het bij de huisarts? is het inmiddels weer wat beter?

Ilzas
Berichten: 3217
Geregistreerd: 30-05-04

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 00:11

gomir schreef:
En je hebt niet iets anders onder de leden dan een longontsteking?


Nou, je gaat het je afvragen. Ik kijk het even aan tot maandag en dan ga ik dan wel weer naar de huisarts. Dat had ze ook gezegd, dat als ik bleef hoesten dat ik dan terug moest komen. Naja, dat blijft het geval.

Wat ik zelf zo vreemd vindt is dat meestal als je antibiotica krijgt, het slijm (de infectie, hoe je het ook wilt noemen) meteen los komt en mijn longen "borrelen" nog van de prut die er in zit. Ja, sorry, beetje gore story allemaal...

Llover

Berichten: 542
Geregistreerd: 26-05-04

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 17:18

Ik vind het ook echt heel vreemd, door jou dacht ik dat Meis ook een longontsteking had, die hoest nu al weken, echt niet normaal, maar ze heeft de foto gehad en ze heeft geen longontsteking, en daar ben ik natuurlijk blij mee, maar wat heeft ze dan? zo lang hoesten als jij en Meis doen is echt niet normaal hoor! En ik op i net zoeken naar iets tegen hoest voor babytjes en toen vond ik een zetpil Balsoclase E, maar dat mag pas vanaf 1 jaar, ja zit nu te twijfelen of ik t niet toch beter kan gaan geven, wat maken die drie maandjes nou uit? sommige kindjes van een jaar wegen misschien wel net als Meis 9 kilo , ja toch? nouja hoe dan ook, ik smeer dr al in met luuf, zet een ui naast dr bed, dr bedje staat al hoger bij het hoofdeinde....ze krijgt neusspray, maar dat mag je volgens mij ook niet oneindig gebruiken.....na ik weet t niet meer hoor, morgen inderdaad maar weeeerr naar de huisarts, misschien heeft ze wel weer een keelontsteking, maargoed daar had ze net al antibiotica voor gehad, daarna is het drie dagen beter gegaan maar dat was t dan ook wel.....

ziek zijn of zieke kinderen zijn echt een drama, lijkt me ook zo moeilijk om als arts te moeten zien wat het dan is, maarja misschien maar door laten sturen want dit schiet natuurlijk ook niet op zo.

Llover

Berichten: 542
Geregistreerd: 26-05-04

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 12:58

@ ilzas: ik las in dat andere topic dat nicole kinkhoest heeft, misschien heb jij dat ook wel? Meis niet hoop ik zeg.....zou wel alles in 1 x verklaren....als t hier heerst?

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 19:18

liiisette schreef:
Zonnebloem schreef:
ben toch maar niet naar de dokter geweest maar naar paard en het gevolg was een fraaie stuiter waarbij peerlief op me been heeft gestaan, dus kan nu ook moeilijk lopen. Koorts is nog niet weg, dus morgen toch HA maar weer eens lastigvallen.


heb even alle reactie's van je topic gelezen Clown wat nogal erg interressant want je leert er wel wat van ook al is het mijzelf nog nooit overkomen Tong uitsteken hoe was het bij de huisarts? is het inmiddels weer wat beter?



Longontsteking is inmiddels helemaal over. Af en toe nog wat hoesten maar dat mag geen naam meer hebben.
Minder is dat ik een scheur in mijn kuitbeen nadat meneer op mijn been heeft gestaan.
Dat komt er dus van als je toch gaat rijden terwijl je conditie nou niet zo is dat je je eens lekker kan inspannen.

Llover

Berichten: 542
Geregistreerd: 26-05-04

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:28

Oh balen zeg! Ik heb laatst ook een trap gekregen van mn bijrijpaard, niet zo tof, want ik heb nog steeds last van mn meniscus, wat zijn we een stelletje kneuzen he zo te lezen Knipoog

Loose

Berichten: 4726
Geregistreerd: 11-11-07

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:11

Jeetje wat vervelend. Ach gut
Een vriendin van me heeft 2 week geleden van maandag t/m vrijdag in het ziekenhuis gelegen met longontsteking. Ze is in totaal 3 week niet op school geweest.

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 15:21

Idd een stel kneuzen bij elkaar hierzo.
Ik wens iedereen veel beterschap.

tessie1985

Berichten: 1376
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zeewolde

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-08 14:00

hoe is het met iedereen nu?
ik heb nu ook longontsteking de 5e in een jaar tijd
ben nu met mijn 2e kuur antibiotica bezig, omdat de 1ste niet aansloeg, en nu slaat deze 2e ookal niet aan
morgen moet ik naar het ziekenhuis, tenzij het nu erger word dan moet ik vandaag nog
hele lichaam doet pijn van het hoesten
blehhhh ik wil zo graag naar mn paarden en rijden

Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Re: ja hoor longontsteking...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-08 15:22

tessie1985 , sterkte.