Wat een hel was het.......
Ondertussen ben ik denk ik helemaal gezond. Ik ga om de 3 maand op controle en die zijn tot hier toe altijd goed. Ik ben nu een aantal maanden terug aan het werken en ook dit verloopt zonder problemen.
Het enige waar ik echt last van heb zijn warmteopvliegers door de medicijnen die ik krijg. Dat is nog steeds 1 pil elke dag en 1 spuit (implantaatje) elke maand in de buik (erg pijnlijk).
Ik moet wel zeggen dat ik er nu toch over begin na te denken om een tepelreconstructie te laten doen wanneer weet ik nog niet.
Mijn borst is goed genezen maar zo een "blanco" tepelhof blijft erg vreemd.
De angst blijft wel. Die is na een jaar nog niet geminderd. Als ik ergens een onverklaarbare blijvende pijn heb ga ik meteen naar de dokter. Better safe then sorry he?
Mijn familie is en blijft een rots in de branding voor me.
En nog goed nieuws mijn vriend heeft me in mei ten huwelijk gevraagd !! Dus ook op dat punt loopt alles op wolkjes

Ik wil jullie allemaal nog eens heel heel heel erg bedanken voor de steun, kaartjes, goede vibes en het medeleven dat jullie vorig jaar allemaal naar mij stuurde.

De maand die nu volgt was vorig jaar de allerzwaarste van mijn hele leven , het wachten op de operatie die op 6 december plaatsvond.
Ik moet toegeven dat ik het dus nu al de hele week zwaar heb en moeilijk gewoon het "alles is 1 jaar geleden" alles komt weer terug dingen die ik dacht helemaal verdrongen te hebben lijken nu terug op te doemmen en heel helder.
Wat wel vreemd is is dat ik de pijn van toen niet echt meer kan herinneren een mens vergeet pijn. Maar dat is maar goed ook. Ik weet alleen nog dat ik zei dat het ongeloofelijk was hoeveel pijn een mens kan hebben.
Maar dat ligt nu allemaal een jaar achter ons we gaan lekker voort genieten van het leven, famillie, verloofde, vrienden, paarden....
Overgens vandaag hebben we een groot feest gepland omdat mijn broertje vorig jaar op de 11de november 18 jaar werd. Je kan je voorstellen dat dat alles een mega domper was niemand wilde toen vieren (behalve ikke ik wilde niet dat mijn ziekte zijn verjaardag vergalde) Dus nu 1 jaar later geven we vandaag een groot feest.
Ik denk nu vaak terug aan mijn leuze van vorig jaar die Monique van Tinkerwereld me stuurde
Everything will be okey in the end. If it's not Okey, then it's not the end !!
En niks is minder waar !!
Het topic van vorig jaar
[MW] Dan hoor je plots dat je misschien kanker hebt...