Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:07

Omdat ik dominant rechts ben, lukte het niet helemaal om met links een foto te maken (kon anders niet bij het knopje :o ). Daardoor lijken mijn middelvinger en wijsvinger enorm breed, maar dit is in het echt niet zo.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:12

Leuk Shenavallie, strak gelakt ook.

Ik moet mijn nagels ook gaan doen, ondanks het laagje builder het voor elkaar weten te krijgen om het hoekje van mijn duimnagel om te laten klappen..
Daar is de lak dus gescheurd en daar is lucht onder gekomen waardoor het is gaan loslaten.
Nu heb ik geen zin om dat helemaal te gaan fixen, het zit er al 1.5 week op dus is de moeite dan niet meer waard..

Ik heb er alleen 0,0 zin in :')
Heb ik normaal nooit, maar ik heb een drukke week en ik zie er tegen op.
Mijn duim had ik alvast voorbereid, dus opgebouwd met builder gel en alvast in model gevijld.. Dus die is als enige kaal maar wel stevig.
misschien dat ik het ook zo maar ga doen met de rest van mijn nagels tot ik wel zin heb om te lakken.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:13

Als je bij mij in de buurt had gewoond, had ik je graag voor niets willen helpen. Kan ik meteen weer even goed oefenen! In het najaar hoop ik mijn examen te kunnen doen.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:27

Shenavallie schreef:
Als je bij mij in de buurt had gewoond, had ik je graag voor niets willen helpen. Kan ik meteen weer even goed oefenen! In het najaar hoop ik mijn examen te kunnen doen.

Lief aanbod!
Ik moet mezelf er gewoon toe aanzetten van de week..
Normaal vind ik het ontzettend leuk ( het liefst iedere week een nieuw kleurtje )
Maar omdat ik best veel te doen heb - En niet helemaal lekker in mijn vel zit, heb ik gewoon overal zo'n BLEGH gevoel bij :')

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:51

Skessa_ schreef:
Ik heb ook wat potjes van ibd, ook 1 normale nagellak. Fijn merk :)

Van gelish heb ik zo'n gaaf kleurtje gezien. Hip hot Coral, heb je die toevallig Kelly?

Nee, wel aantal keer getwijfeld maar ik ben al een hele tijd van de nude tinten of donker :j

God Jezus wat ben ik intens gelukkig met mn order kan gewoon niet kiezen wat ik op wil! Ik had exhale nog op mijn wishlist maar heb de perfecte dupe ervan, van gelish zelf overigens, je ziet heel veel dupes in hun eigen merk :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gelish - Ice Queen Anyone?

Afbeelding
Gelish - Hey Twirl Friend

Afbeelding
IBD - Mocha pink

Afbeelding
IBD - Bella Boudoir

Afbeelding
Gelish - A little naughty

Afbeelding
Gelish - my nigthly craving

Afbeelding
Gelish - I or chid you not

En even 2 met matte topcoat snel gedaan, vraagt wel wat liefde over crème en vooral donkere kleuren.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:52

_Friemel schreef:
Ik vind die nagelwielen altijd zo verdomd irritant, al die losse zooi. Nu zag ik deze op alie, heb zelf met 60 genomen aangezien ik gellak gebruik maar je hebt ze in allerlei printjes en formaten. Misschien een idee voor Cinnepin?

Echter wel opletten want ik had net een verkoper waar de tips er niet bij zaten dus ik hoop dat ik deze in NL kan scoren..

[ [url=m/552wxb.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/ZGt6nL.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zal er alleen net 1 met een leuker printje dus denk dat ik voor die ga :')

Dankje voor het idee, alleen vind ik die nagel waaiers niet vervelend, makkelijk meenemen :P

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:58

Mag ik me hier ook melden? Ik lak regelmatig mijn nagels maar gebruik alleen nagellak van de Hema.
Vanavond ga ik ze mat blauw lakken.

Mijn nagels zijn normaal redelijk lang (hekel aan korte nagels)
Op dit moment iets korter dan gemiddeld omdat ik ze op gelijke lengte gemaakt heb :+
Laatst bijgewerkt door KittyDylan op 11-07-17 16:00, in het totaal 1 keer bewerkt

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 15:59

KittyDylan schreef:
Mag ik me hier ook melden? Ik lak regelmatig mijn nagels maar gebruik alleen nagellak van de Hema.
Vanavond ga ik ze mat blauw lakken.

Tuurlijk, gezellig! :D

Heb jij toevallig al eens een water marble proberen te doen met de HEMA nagellak? :o

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:01

Ik heb 108 kleurtjes, ik zit ook steeds te denken wat ik weer moet nemen....net als mn klantjes.

Ik werk nu met wat meerdere merken ivb met de kleurtjes enzo...waar ik het meeste van heb is quida, pns, cnd en gelish harmony. En hier en daar een verdwaalde blue sky.

En nog kijk ik rond voor kleurtjes...af en toe gooi ik er wel weer wat uit hoor..kleuren die niet worden gekozen b.v

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:03

Jep. Viel wel tegen, maar vooral omdat ik nog niet zo goed door heb hoe ik dat nu het beste doe.

Leuk ideetje voor de volgende keer!

Ik lak mijn nagels trouwens vooral omdat ik vaak van die vieze randjes onder de nagels heb (paarden en werk)
Vaak heb ik ze donker. Zwart, matzwart of donkerblauw. Vanavond dus een lichte kleur proberen. Heuse stap voor mij :=

Zal zo ook eens tellen hoeveel ik heb. Veel gebruik ik niet eens.
Misschien dat ik vanuit dit topic wel inspiratie kan halen wat leuk kan zijn met lichtere kleuren!

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:05

KittyDylan schreef:
Jep. Viel wel tegen, maar vooral omdat ik nog niet zo goed door heb hoe ik dat nu het beste doe.

Leuk ideetje voor de volgende keer!

Ik lak mijn nagels trouwens vooral omdat ik vaak van die vieze randjes onder de nagels heb (paarden en werk)
Vaak heb ik ze donker. Zwart, matzwart of donkerblauw. Vanavond dus een lichte kleur proberen. Heuse stap voor mij :=

Zal zo ook eens tellen hoeveel ik heb. Veel gebruik ik niet eens.
Misschien dat ik vanuit dit topic wel inspiratie kan halen wat leuk kan zijn met lichtere kleuren!

Liep de lak wel goed uit in het water?
De lakjes die ik gebruik lopen wel uit maar niet genoeg helaas.
Als ze goed uitlopen ga ik ze namelijk aanschaffen voor de water marbles. :D

KittyDylan

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:08

Kan ik me zo niet meer goed herrineren. Zal anders zo even met eentje kijken en een foto maken :)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:12

Gaaf Kelly! Ik heb (volgens mij) Mogul van IBD, die zul je dan ook wel mooi vinden :D

Denk dat ik Hip hot coral toch ga bestellen. Ik hoop alleen dat de swatches een beetje kloppen en dat je iets van die shimmer ziet :=

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:14

ik meld me ook even als het mag :)
Ik heb echt veel nagellak en experimenteer graag met verschillende kleuren en coatings... op het moment ben ik veel in de weer met glittertjes :')
Ik heb heel veel verschillende merken... van OPI tot Essie.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:17

nikilover schreef:
Shenavallie schreef:

Lief aanbod!
Ik moet mezelf er gewoon toe aanzetten van de week..
Normaal vind ik het ontzettend leuk ( het liefst iedere week een nieuw kleurtje )
Maar omdat ik best veel te doen heb - En niet helemaal lekker in mijn vel zit, heb ik gewoon overal zo'n BLEGH gevoel bij :')

Ah, ja dat zijn van die dagen. Gaan gelukkig vanzelf weer over! :(:)

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:18

Afbeelding

Dit had ik eergisteren nog op mijn nagels (helaas er af door zweten in handschoenen op het werk :+)
Zwarte van de Hema en matte van JM (?)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:21

c_alsemgeest schreef:
Ik heb echt veel nagellak en experimenteer graag met verschillende kleuren en coatings... op het moment ben ik veel in de weer met glittertjes :')

Leuk, heb je er ook foto's van?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:22

Welkom alle nieuwe!

Kan je nou op Ebay nog wel normaal bestellen zonder extra douane kosten of moet je echt onder de € 22,- blijven?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:23

KittyDylan schreef:
[ [url=m/v1kaIW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit had ik eergisteren nog op mijn nagels (helaas er af door zweten in handschoenen op het werk :+)

Mocht je uiteindelijk willen overstappen naar gel lak, dan bestaat er ook een matte coat als topcoat. Dus zelfs als je een glanzend rode lak erop doet, dan krijg je een matte finish. Misschien wist je al van het bestaan af, maar je weet maar nooit (of misschien een tip voor iemand anders). ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:24

Skessa_ schreef:
Welkom alle nieuwe!

Kan je nou op Ebay nog wel normaal bestellen zonder extra douane kosten of moet je echt onder de € 22,- blijven?

???? Dit heb ik nog niet aan de hand gehad. Bestel al jaren voor mijzelf en anderen op E-bay en heb werkelijk nog nooit douanekosten moeten betalen. Er staat zelfs bij bestellingen van 50 euro of meer een stempel met 'gift, 5 dollar' op (dus misschien is dat de reden voor het grensbedrag?).

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:27

Ah dan is t goed :D

KittyDylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:27

Shenavallie schreef:
KittyDylan schreef:
[ [url=m/v1kaIW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mocht je uiteindelijk willen overstappen naar gel lak, dan bestaat er ook een matte coat als topcoat. Dus zelfs als je een glanzend rode lak erop doet, dan krijg je een matte finish. Misschien wist je al van het bestaan af, maar je weet maar nooit (of misschien een tip voor iemand anders). ;)

Dit is ook een matte finish! :)

Afbeelding

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:28

Shenavallie schreef:
c_alsemgeest schreef:

Leuk, heb je er ook foto's van?

van mij twee laatste lakjes wel :Y)

Afbeelding

Afbeelding

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:28

Skessa_ schreef:
Welkom alle nieuwe!

Ik stuur ze altijd ff berichtje, maar transdesign is er weer hè :D kreeg hem binnen onder 19,99 en gift dus geen douane

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:34

Hahaha ja dat had ik gezien, maar zoveel heb ik nou ook weer niet nodig _O-