Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shenavallie schreef:Als je bij mij in de buurt had gewoond, had ik je graag voor niets willen helpen. Kan ik meteen weer even goed oefenen! In het najaar hoop ik mijn examen te kunnen doen.
Skessa_ schreef:Ik heb ook wat potjes van ibd, ook 1 normale nagellak. Fijn merk
Van gelish heb ik zo'n gaaf kleurtje gezien. Hip hot Coral, heb je die toevallig Kelly?
_Friemel schreef:Ik vind die nagelwielen altijd zo verdomd irritant, al die losse zooi. Nu zag ik deze op alie, heb zelf met 60 genomen aangezien ik gellak gebruik maar je hebt ze in allerlei printjes en formaten. Misschien een idee voor Cinnepin?
Echter wel opletten want ik had net een verkoper waar de tips er niet bij zaten dus ik hoop dat ik deze in NL kan scoren..
[ [url=m/552wxb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZGt6nL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zal er alleen net 1 met een leuker printje dus denk dat ik voor die ga
KittyDylan schreef:Jep. Viel wel tegen, maar vooral omdat ik nog niet zo goed door heb hoe ik dat nu het beste doe.
Leuk ideetje voor de volgende keer!
Ik lak mijn nagels trouwens vooral omdat ik vaak van die vieze randjes onder de nagels heb (paarden en werk)
Vaak heb ik ze donker. Zwart, matzwart of donkerblauw. Vanavond dus een lichte kleur proberen. Heuse stap voor mij
Zal zo ook eens tellen hoeveel ik heb. Veel gebruik ik niet eens.
Misschien dat ik vanuit dit topic wel inspiratie kan halen wat leuk kan zijn met lichtere kleuren!
nikilover schreef:Shenavallie schreef:Als je bij mij in de buurt had gewoond, had ik je graag voor niets willen helpen. Kan ik meteen weer even goed oefenen! In het najaar hoop ik mijn examen te kunnen doen.
Lief aanbod!
Ik moet mezelf er gewoon toe aanzetten van de week..
Normaal vind ik het ontzettend leuk ( het liefst iedere week een nieuw kleurtje )
Maar omdat ik best veel te doen heb - En niet helemaal lekker in mijn vel zit, heb ik gewoon overal zo'n BLEGH gevoel bij
KittyDylan schreef:[ [url=m/v1kaIW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit had ik eergisteren nog op mijn nagels (helaas er af door zweten in handschoenen op het werk)
Zwarte van de Hema en matte van JM (?)
Skessa_ schreef:Welkom alle nieuwe!
Kan je nou op Ebay nog wel normaal bestellen zonder extra douane kosten of moet je echt onder de € 22,- blijven?
Shenavallie schreef:KittyDylan schreef:[ [url=m/v1kaIW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit had ik eergisteren nog op mijn nagels (helaas er af door zweten in handschoenen op het werk)
Zwarte van de Hema en matte van JM (?)
Mocht je uiteindelijk willen overstappen naar gel lak, dan bestaat er ook een matte coat als topcoat. Dus zelfs als je een glanzend rode lak erop doet, dan krijg je een matte finish. Misschien wist je al van het bestaan af, maar je weet maar nooit (of misschien een tip voor iemand anders).
Shenavallie schreef:c_alsemgeest schreef:ik meld me ook even als het mag
Ik heb echt veel nagellak en experimenteer graag met verschillende kleuren en coatings... op het moment ben ik veel in de weer met glittertjes
Ik heb heel veel verschillende merken... van OPI tot Essie.
Leuk, heb je er ook foto's van?