[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 19:23

dank voor de reacties! had al zo'n idee dat het niet echt geweldig zou werken.
Dan ga ik eerst mijn haar weer wat lichter maken voordat een kleur erin ga doen!

ga ik even kijken voor de merken die jullie zeiden

Cinnepin

Berichten: 8981
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 19:27

Ik heb ervaring met *gekke* kleurtjes, idd directions en crazy color heb ik ervaring mee. Pakt het best op geblondeerd haar! Wel is het de bedoeling dat je het bij houdt!

Urbanus

Berichten: 44967
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 19:27

Heb je een groothandel voor kappers in de buurt zitten?

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 19:40

Directions blijven bij mij echt enorm lang zitten. Heb er uiteindelijk een stuk af geknipt omdat het er niet uit ging :')
Directions kan je ook online bestellen :)

Ik vond Mn haar nog wat te donker dus 2x gewassen met head & shoulders en nu ben ik er happy mee :)
Afbeelding

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:01

lieveli schreef:
Heb je een groothandel voor kappers in de buurt zitten?


Volgens mij wel, weet het even niet zeker meer.

Urbanus

Berichten: 44967
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:09

Kijk even op de interwebs. Wat je daar kunt halen is een zak blondeerpoeder, ontwikkelingsspul en een potje kleur. Zal je 15-20 euro kwijt zijn en je doet er heel lang mee.

Lous

Berichten: 24256
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:11

Online is het meestal ook nog eens goedkoper dan in een winkel. :j

Cinnepin

Berichten: 8981
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:13

Lous schreef:
Online is het meestal ook nog eens goedkoper dan in een winkel. :j



alleen heb je dan wel de verzendkosten erbij, waardoor je weer duurder uit bent.

Urbanus

Berichten: 44967
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:15

Bij de kapperswinkel waar ik het haal is een potje Directions 5 euro, blondeerpoeder ook en ontwikkeling zoiets als 7.

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:16

Bedankt! Ik ga van de week even langs de groothandel die zit om de hoek van mijn werk dus dat komt mooi uit.

Lous

Berichten: 24256
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:17

Als je voor een bepaald bedrag besteld hoef je geen verzendkosten te betalen. En dat hoeft niet eens zo hoog te zijn, verschilt echt per site.

Zo heb ik ook eens een fles conditioner bij een winkel voor kappersproducten gekocht, die online gewoon 5 euro goedkoper bleek te zijn.

Cinnepin

Berichten: 8981
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:18

lieveli schreef:
Bij de kapperswinkel waar ik het haal is een potje Directions 5 euro, blondeerpoeder ook en ontwikkeling zoiets als 7.



dat is een mooie prijs. hier verkopen ze het voor 9 euro ofzo.

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:18

Tsja een kapsalon moet er ook op verdienen :) ze kunnen moeilijk alles voor inkoop prijs gaan verkopen

Cinnepin

Berichten: 8981
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:21

Ik gebruik het erg veel..ben ook blij dat ik er nu goedkoop aan kan komen....scheelt een hoop.

Lous

Berichten: 24256
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:22

Heb het even gewijzigd, het ging niet om een kapsalon, maar om een winkel voor kappersproducten (pro-duo)

Volgende keer dus goed kijken of ik alles heb als ik online bestel.
Sowieso gebruik ik alleen nog kappers verzorgingsproducten voor mijn haar. Ik dacht vroeger ook dat dat onzin was, maar ik merk echt duidelijk verschil.

Cinnepin

Berichten: 8981
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:28

Pro-duo ben ik vd week geweest. Hier in Veenendaal hebben we florale, die is iig in de directions goedkoper dan pro duo.
Maar ik heb nu crazy colors en die hebben ze blij florale niet.

Cinnepin

Berichten: 8981
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:29

Lous schreef:
Heb het even gewijzigd, het ging niet om een kapsalon, maar om een winkel voor kappersproducten (pro-duo)

Volgende keer dus goed kijken of ik alles heb als ik online bestel.
Sowieso gebruik ik alleen nog kappers verzorgingsproducten voor mijn haar. Ik dacht vroeger ook dat dat onzin was, maar ik merk echt duidelijk verschil.



ik gebruik verzorgings producten van dr Organic van de tuinen, met argan olie, je haar wordt daar enorm zacht van! Wel fijn met dat chemische behandelt haar van mij. Ik zeg altijd dat ik mn haar mishandel :D

Mossel
Berichten: 11718
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-17 20:44

Lous schreef:
Heb het even gewijzigd, het ging niet om een kapsalon, maar om een winkel voor kappersproducten (pro-duo)

Volgende keer dus goed kijken of ik alles heb als ik online bestel.
Sowieso gebruik ik alleen nog kappers verzorgingsproducten voor mijn haar. Ik dacht vroeger ook dat dat onzin was, maar ik merk echt duidelijk verschil.

Ja maar die moeten het ook bestellen ;) dus je krijgt er altijd kosten boven op want je kan het gewoon weg niet voor inkoop prijs verkopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 18:27

Ik heb net gisteren mijn grijs van Maria Nila opgemaakt en zit nu dus heel hard te twijfelen wat ik ga doen als ik weer blond wordt.

Ik heb 4 opties;

1. Ik blijf bij het chemische en ga voor paars haar.
2. Ik blijf bij het chemische en ga voor zwart/ blauw haar.
3. Ik ga terug naar de henna bruin.
4. Ik ga terug naar de henna rood.

De voors en tegens zijn ook niet zoveel..

Voor:
- ik ben nu ontkleurd dus kan nu experimenteren met donkere kleurtjes.
- voordeel van henna is dat ik uitgroei kan bijwerken wanneer ik wil.

Tegen:
- als ik chemisch ga verven moet ik wel weer minimaal 8 weken wachten tot ik het weer met henna kan behandelen. Dus ook minimaal 8 weken aan uitgroei niet bijwerken.
- ik ken de verfmerken en kwaliteiten niet meer na 10 jaar henna.


Ik weet van geen enkele kleur hoe het gaat pakken op mijn haar nu mijn haar zo kapot ontkleurt is (al vonden 2 kapsalons het nog wel meevallen, hooguit de puntjes er weer eens af was het advies).

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 22:08

Sprekende als iemand die 2 jaar haar haar intensief heeft ontkleurd en op andere manieren heeft 'mishandeld' kan ik je alleen maar aanraden om je haar rust te gunnen en chemische zooi links te laten liggen qua kleuring. Het maakt je haar zo verschrikkelijk kapot en zeker als je lang haar hebt duurt het zo verschrikkelijk lang tot het is uitgegroeid. Het leuke van zo'n haarkleur hebben weegt voor mij persoonlijk helemaal niet op tegen de dure producten die je betaalt om het handelbaar te maken, de uren die ik geprobeerd heb om mijn vreselijke knopen na her wassen uit te kammen, de geïrriteerde en droge hoofdhuid, en het ronduit dode haar... Na die vele rondes bleken en kleuren die je hier beschreven hebt is er imo niets beter dan je haar te laten rusten en bekomen.

Cinnepin

Berichten: 8981
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 22:25

Shanna schreef:
Ik heb net gisteren mijn grijs van Maria Nila opgemaakt en zit nu dus heel hard te twijfelen wat ik ga doen als ik weer blond wordt.

Ik heb 4 opties;

1. Ik blijf bij het chemische en ga voor paars haar.
2. Ik blijf bij het chemische en ga voor zwart/ blauw haar.
3. Ik ga terug naar de henna bruin.
4. Ik ga terug naar de henna rood.

De voors en tegens zijn ook niet zoveel..

Voor:
- ik ben nu ontkleurd dus kan nu experimenteren met donkere kleurtjes.
- voordeel van henna is dat ik uitgroei kan bijwerken wanneer ik wil.

Tegen:
- als ik chemisch ga verven moet ik wel weer minimaal 8 weken wachten tot ik het weer met henna kan behandelen. Dus ook minimaal 8 weken aan uitgroei niet bijwerken.
- ik ken de verfmerken en kwaliteiten niet meer na 10 jaar henna.


Ik weet van geen enkele kleur hoe het gaat pakken op mijn haar nu mijn haar zo kapot ontkleurt is (al vonden 2 kapsalons het nog wel meevallen, hooguit de puntjes er weer eens af was het advies).


kapot haar pakt heel goed het verf..het zuigt zich vol. Maar je moet het wel bijhouden want het laat ook sneller los...

paardenmiep

Berichten: 1100
Geregistreerd: 13-10-04

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-17 23:05

*kruipt onder meeleessteen vandaan*

Voor de mensen die Crazy Color gebruiken, kijk eens op Ebay.nl, was voor mij vaak de meest voordelige optie, en vanuit Engeland vaak met 3 werkdagen in huis :)

Cinnepin

Berichten: 8981
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:04

Ik heb mijn crazy color te koop gezet ( wordt waarschijnlijk vanavond opgehaald ). Oh wat een ellende. Ik gebruik liever Directions :j

_Reneee

Berichten: 5791
Geregistreerd: 24-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:28

Ik meld me ook! Verf mijn haar nu met Calura van Oligo, zo fijn! Heb echt nog nooit zo'n fijn, zacht haar gehad. Heb de 7K & 7GK altijd op mijn uitgroei en de 7KK op de punten (koper). Ik had altijd stug haar, maar sinds ik niet meer met nat haar naar bed ga en olie gebruik is het echt vooruit gegaan. Moest het eerst ook vaker knippen dan nu, mijn punten blijven iets langer mooi. Ik was het trouwens twee keer in de week met speciale shampoo voor koperkleurig haar, blijft mijn kleur langer mooi van :) Ik zet het wel elke zes weken helemaal opnieuw in omdat ik het graag fel heb, maar het ziet er best natuurlijk uit.

Frummels

Berichten: 7032
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-17 11:34

Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar ik ben heel erg blij dat ik mijn eigen kleur weer eens terug heb. :)

Ik denk dat ik het ook vooral even zo laat, aangezien ik het graag wil laten groeien.