Hairextensions/Weave laten zetten

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zorro

Berichten: 8770
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:07

Ik ook graag een pm! Dus voor 2,60 zit het haar er bij in? Je betaald voor 30 cm en 60 hetzelfde, of zie ik dat verkeerd?

Meid wat maak jij dat mooi, je maakt mij wel weer erg enthousiast nu!

EDIT: zucht.. Ik heb nog meer vragen!

Uhm, zoals jou schoonzus, maar dan iets minder vol, hoeveel extensions kom je dan op?
En hoe lang kan het blijven zitten als je het goed behandeld en zuinig mee om gaat?
Kan je er met een gewone borstel door?
Zie je de extensions (het stukje waar je ze vast zet) zitten als je bijvoorbeeld je haar opsteekt?
kan je het gewoon elke dag wassen?
hoe ziet je haar eruit als ze eruit gaan? Gewoon net als nu, maar dan iets langer?
Hoe haal je ze er uit? Die waxjes weer smelten ofzo? Doe jij dat, of moet je dat zelf doen?

Ik geloof dat dat alle vragen waren Haha!
Laatst bijgewerkt door zorro op 24-01-08 17:11, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:08

Vanaf. dus hoe langer het haar hoe meer je betaald.
Ik ga je een pm sturen. Dan geef ik je ook gelijk mijn website waar alle prijzen op staan en nog een heel stuk meer info over extensions wat wel en niet te doen etc.

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 17:19

Breit, als je naar mijn haar kijkt in mijn profiel, hoeveel gaat het me dan ongeveer kosten om dit een stuk voller te maken?
Zou het graag bij jou laten doen iig, voelt vertrouwd Haha!

En nog een vraag, hoe zit het met het verven van je haar? Ik ben al jaren zo blond als in mijn profiel, maar dit is niet mijn echte kleur en verf het dus regelmatig, wat doet dit met de extensions?

zorro

Berichten: 8770
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:21

Ja ik heb alles al gelezen. het valt me eigelijk allemaal heel erg mee, ik zie het wel zitten! Ik ga dan ook eens goed sparen hiervoor, en dan is het me ook wel een ritje naar nunspeet waard eigelijk. Ik pm je nog even..

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 17:23

Voor mij scheelt het dat ik OV heb, moet alleen een dagje vrij zijn Lachen

Anoniem

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:24

oeh zorro al die vragen die jij hebt heb ik ook wel Schijnheilig Haha!

zorro

Berichten: 8770
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:45

hahaha ik denk dat dat de vragen zijn waar iedereen mee zit..

ik heb ook ov ja, haha daar had ik niet eens bij na gedacht.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:47

zorro schreef:
Uhm, zoals jou schoonzus, maar dan iets minder vol, hoeveel extensions kom je dan op?
Mijn schoonzus heeft er 175 dus dan kom je op 150 stuks. De lengte en dikte van je eigen haar heeft hier wel invloed op. Doordat het haar van mijn schoonzus dik en kort is moet het ook dik gezet worden voor het natuurlijkste resultaat. Heb je vrij dun haar wat al een aardige lengte heeft kun je ook met 125 stuks uit.
En hoe lang kan het blijven zitten als je het goed behandeld en zuinig mee om gaat?
Dit ligt aan de kwaliteit van je haar. Gemiddeld is dit tussen de 4 en de 6 maanden. Langer raad ik niet aan.
Kan je er met een gewone borstel door?
Nee een gewone borstel beschadigd te waxjes en je hebt dan kans dat je ze er uit trekt.
Je moet het elke dag goed borstelen met een extensions borstel (die je hier ook kunt verkrijgen) en dan juist goed over de waxjes heen om de lossen haren die er in blijven zitten uit de knup te houden. Dus niet bang zijn dat je ze er uit trekt, goed over die waxjes borstelen.
Zie je de extensions (het stukje waar je ze vast zet) zitten als je bijvoorbeeld je haar opsteekt?

De waxjes zijn de zelfde kleur als het haar, dus als je blond hebt heb je een blond waxjes, het je donker haar heb je een donker waxje. De onderste rand en buitenste rand (dus je haargrens) komen geen extensions in. Extensions zet ik in rijen en dan zo dat als je het vast doet je eigen haar er over heen gaat. Draag je bijv een pony opzij dan houd ik daar rekening mee met de hoogte van het inzetten zodat je dat dus niet ziet zitten.
kan je het gewoon elke dag wassen?
Je kan er alles mee doen. Je kan het gewoon wassen (beste is wel met producten waar geen plastics in zitten omdat dit de waxjes aan tast en ze er dan uit kunnen glijden. Zelf raad ik altijd nioxin aan. Dit is plastic vrij en een heel zacht product waardoor je dus geen schade kunt toebrengen met wassen. Was je wel met een ander merk moet je er op letten dat zoiezo de creme spoeling niet in aanraking komt met de waxjes.
Je kunt het haar verven (niet aan te raden omdat elke gemische behandeling het haar slechter van kwaliteit maakt net als je eigen haar, maar het kan wel) Uitgroei kun je gewoon bij een goede kapper laten doen (die ervaring heeft met verven bij extensions) je kunt het stijlen met een stijltang (niet over de waxjes ivm verhitten en dan uitglijden) je kunt er krullers in zetten etc
hoe ziet je haar eruit als ze eruit gaan? Gewoon net als nu, maar dan iets langer?
Inderdaad. Precies als dat je bent begonnen alleen langer.
Hoe haal je ze er uit? Die waxjes weer smelten ofzo? Doe jij dat, of moet je dat zelf doen?
Je kunt ze er het beste weer uit laten halen. Als je ze bij mij gezet hebt kun je ze er ook weer bij mij uitlaten halen. ik gebruik een uithaal pistool ipv een tang. Dit pistool verwarmt weer het waxje en voegt er een oplos middel aantoe waardoor ze er zo uitglijden. Veel gebruiken een breek tang maar dat vind ik persoonlijk niet zo goed voor je eigen haar.

Ik geloof dat dat alle vragen waren Haha!


geloof dat alles beantwoord is Knipoog

bambi76

Berichten: 2684
Geregistreerd: 09-08-04

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:49

LOK in Rotterdam ken ik ook, mijn vriendin laat ze daar ook altijd zetten.

Ik moet er nog eens over nadenken of ik het weer laat doen, Resultaat is super, maar denk dat je ze er dan gewoon altijd erin moet houden en niet meer zonder. De overgang is gewoon te groot.

Bij mij zag mn haar er echt niet net zo uit als voor de extentions en heb ze toch bij een gerenomeerde kapper laten zetten die heel veel ervaring hebben met extentions.
Laatst bijgewerkt door bambi76 op 24-01-08 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 17:49

ilse het is een beetje moeilijk te zien vanaf die foto, maar normaal heb je voor een mooie volume aan 75 stuks genoeg.

absque_dubio

Berichten: 7885
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Ik in Leusden, pony’s in Ederveen

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:10

En ik was nét informatie aan het zoeken op bokt over hairextensions! Ik heb een vreselijke angst voor de kapper omdat ze áltijd mn haar verpesten, dus de afgelope 5 jaar heeft een vriendin van mn zus mn haar altijd geknipt. Nu had ik eindelijk mooi lang haar (over mn bhbandje) maar het was gewoon recht, niks leuk model. Dus mn zus heeft me voor mn verjaardag gegeven (tijdje geleden al) dat ik naar de kapper mocht. Dinsdag was het zover. En mn angst voor kappers is alleen maar groter! NOOIT NOOIT MEER! Ik vroeg of ze het een beetje in laagjes wilde knippen, maar de laagjes niet korter dan mn kaak, en van de totale lengte mocht er maar 1 cm af. Nu ben ik dus 10 cm van mn totale lengte kwijt, en de laagjes zijn vreselijk kort. Ik heb daar bijna staan janken. :'(
Ga nu sparen voor hairextensions, en dan ga jouw (Breitling) ook pb'en. Misschien kan je me ook de site geven over de prijzen enzo?
De aankomende 5 jaar hoef ik niet meer naar de kapper, er zit nu wel een model in maar véél te kort.

zorro

Berichten: 8770
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:11

Goh ik ben helemaal enthousiast! Toch weer een klein voordeel dat ik fijn en dun haar heb, heb ik dus minder nodig! Prijzen vallen me ook heel erg mee.

Kun je ook zeggen hoeveel de bijkomende kosten zijn? Zoals de borstel enzo?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:13

ik ga je daarover weer even pmen want ik mag niks over prijzen etc zeggen dan krijg ik een ow.

asjemenou

Berichten: 9005
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:15

Zou je mij je site ook even willen pm-en?
Alvast bedankt!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:18


asjemenou

Berichten: 9005
Geregistreerd: 02-05-06

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:19

Dank je wel!

Barbara_m

Berichten: 3851
Geregistreerd: 30-04-03

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 18:58

bambi76 schreef:
LOK in Rotterdam ken ik ook, mijn vriendin laat ze daar ook altijd zetten.

Ik moet er nog eens over nadenken of ik het weer laat doen, Resultaat is super, maar denk dat je ze er dan gewoon altijd erin moet houden en niet meer zonder. De overgang is gewoon te groot.

Bij mij zag mn haar er echt niet net zo uit als voor de extentions en heb ze toch bij een gerenomeerde kapper laten zetten die heel veel ervaring hebben met extentions.


LOK is ook echt een super kapper Bambi! Ik zou niet anders willen en raad iedereen aan daar haar excentions te laten zetten.
Maar het is wel een verslaving hoor die excentions Bloos .

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 19:21

dat ben ik met je eens Haha!
ik denk ook niet dat ik nog zonder kan Haha!

xjessx

Berichten: 3022
Geregistreerd: 17-02-04
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 09:13

@Breitling het zie er idd heel mooi uit, alleen op die laatste foto waar ze al 6 maanden zitten zie ik ze echt heel duidelijk zitten da's wel jammer!

Anoniem

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 10:37

Breitling dank je voor de informatie.
Nunspeet is wel ver weg voor mij Nagelbijten / Gniffelen Haha!

mijn haar is best dun en valt nu stukje over mn schouders. iets dikker en 5 cm langer en ik ben al blij *LOL* kan je mij ook prijsindicatie pb'tje doen? Schijnheilig Haha!

en nog vraag. mijn haar is vanzichzelf hoogblond, maar onderkant heb ik zwart geverfd, kan je dat soort van meenemen/nadoen met de extensions?

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 11:17

xjessx schreef:
@Breitling het zie er idd heel mooi uit, alleen op die laatste foto waar ze al 6 maanden zitten zie ik ze echt heel duidelijk zitten da's wel jammer!


Daar waren er ook al heel veel uit. Degene die ze bij mij zet sealt ze niet waardoor ze er eerder uit glijden. Ik miste er dus wat. Ook kun je ze rond en plat zetten. Rond is het voordeel dat de waxjes kleiner zijn en je ze dus niet ziet. Wel krijg je dan het plukjes effect, wat je nu dus ziet.
Je kunt ze ook plat zetten dan zijn de waxjes breeder en zit het haar dus naast elkaar dan heb je dus geen plukjes effect. Het heeft allebij voor en na delen. Het liefste had ik ze rond met het effect van plat maar dat kan niet Haha!

Princess_

Berichten: 5647
Geregistreerd: 27-04-03

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 13:13

wat houd sealen in

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:39

sealen betekend sluiten. De waxjes sluiten. De meeste doen dat niet omdat het veel meer tijd kost. Maar ik vind het erg belangrijk. Zoiezo blijven ze beter zitten. En er kan geen vocht en vuil in komen.

Jennylicious

Berichten: 845
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Hengelo

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 18:40

Heey

Ik woon in Hengelo Overijssel, en wil ook hairextensions laten zetten.
Nu heb ik op Marktplaats 1 kapsalon gevonden die in mijn ogen wel goed is...

Maar ik heb er geen verstand van zouden jullie ff op de site willen kijken en me dan zeggen of jullie denken dat deze oké is of niet?

http://www.beautybyroos.nl dit is de site.

Sjel

Berichten: 3542
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zaandam

Re: Hairextensions/Weave laten zetten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-08 19:05

Breitling, ik zou ook graag de prijzen per pm ontvangen en je website. Heb namelijk van mijzelf al erg dik haar, tot over bh-band-hoogte heen, dus het is voornamelijk verlengen, wat is het langste wat je hebt in cm?