HELP! Wat te doen tegen wratten? =S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Milka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 21:40

Ik heb dr ook een aantal jaar heel veel gehad onderaan mijn voeten. De meest irritante plek daarvoor. Doordat je erop loopt, loop je ze steeds dieper in je voet en gaan ze moeilijker weg.

Ik heb jaren om de week ze allemaal laten aanstippen bij de huisarts. De pijn valt reuze mee. Even de tanden op elkaar en tis zo gebeurd. En als je zo vaak aangestipt ben als ik, voel je het nog geen eens meer

Dit heeft tot nu toe ook geen voeten in de aarde gehad, dus heb bij de huisarts gezeurd om me eindelijk door te laten verwijzen naar het ziekenhuis.
Daar ga ik nu om de week naar de dermatoloog.
Ze stippen hier mijn wratten ook aan met een agressiever spul dan stikstof, maar je voelt er helemaal niks van. Daarnaast veel vijlen. Zo haal je het eelt eraf en heeft het spul meer effect.

Nu ben ik een stuk of 6 keer in het ziekenhuis geweest en heb dr nu nog maar een stuk of 4 hele kleintjes. Mijn hele hiel zat onder (al jaren) maar is nu helemaal verlost van de wratten.

Ben super blij...kan ik eindelijk van de zomer weer met een gerust hart lekker op mijn blote voeten lopen...heerlijk!

Ander huismiddeltje...probeer ducktape. Plak dat op je wrat, laat het een paar dagen zitten en trek het er dan vanaf. Schijnt ook heel goed te helpen.

gallupy

Re: HELP! Wat te doen tegen wratten? =S

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 22:10

vandaag was dus de dag dat mijn zoontje de wrat onder zijn voetje heeft laten aanstippen...
Hij gilde wel eventjes, en na zo'n gummipleister die erop komt als een 2e huid, liep ie daarna vrolijk mee naar huis!

Nu dus aankijken of ie echt weg is en wegblijft, maar het viel dus reuze mee

Nerwen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-06 22:52

Ik heb vroeger heel wat wratten gehad. Met vanalles aangestipt enzovoort, maar uiteindelijk gaan ze vanzelf weg. Ik ben er nu helemaal vanaf Laten we zeggen dat je er overheen groeit

Jennii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 07:36

Cassia schreef:
xMarit schreef:
Ik kan ze ook wel laten aanstippen maar het zijn het er echt gewoon téveel .. en ik heb al lage pijngrens, dus dan val ik waarschijnlijk flauw .. We hebben nu wel iets in huis: Wartner.
Dan kan je thuis je wratten bevriezen kweet nog niet of ik dat ga doen, de vorige x was ik enorm duizelig en helemaal niet lekker .. dacht dat ik flauwviel

Verder iedereen bedankt voor de tips! Dat van het overheen plassen had ik ook gehoord .. maarre ik ben niet zo lenig dat ik op de onderkant van mn voet ...

Dat product hebben we ook! maar bij mij helpt het GEEN bal!

bij mij helpt dat ook geen ene *

Jennii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 07:41

Afplakken met ducktape helpt heel goed, na 2 weken moet de wrat weg zijn. Bij gamma te koop.
- Elise

deze tip zou ik zelf niet aanraden, heb ik ook gedaan maar ik bleek dus allergisch te zijn voor dat spul Dus ik kon amper meer lopen, ik had het er een paar dagen op laten zitten en ik dacht dat die rode bultjes en die dik wordende knie (daar zit mn wrat) erbij hoorde .. nou niet dus

torette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 07:45

Wat volgens mij helpt is Thuja, dat is homeophatisch en volgens mij van vogel, weet t niet zeker! Op de verpakking staat aanstippen, maar wat ik deed was het op een pleister doen en dan dag en nacht laten zitten. Je huid eromheen wordt er niet beter van, maar dat heelt wel weer! En de wrat was eindelijk weg! Ik heb ook dat spul gebruikt om het zelf te bevriezen, misschien kun je een combi hiervan gebruiken, eerst bevriezen, en dan met dat Thuja aan de slag?

Van die Formule W snap ik nog steeds niet dat ze dat verkopen! Dat werkt echt niet! Succes!

_Micha_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 07:51

Ik ben nu bezig met nagelak op mijn wratten te doen een op mijn voet die was nog niet helemaal een wrat en die is nu ook al een stuk minder, die op mijn duim weet ik niet

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 07:58

Hallo.
Ik heb wel een idee Mijn zus heeft dat ook gehad heel haar hand zat onder en toen heeft ze verse bonen gehaald van die lange en daar de schil van af gehaald en dan iedere dag erop smeren en toen waren ze naar een paar weken weer weg dus meschien helpt dit wel
groetjes van Carola

Jennii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-06 22:35

Ik ben nu die nagellak aan het probren. Maar kan het ook met huidskleurige nagellak ?? Omdat er wrodt gezegt met doorzichtig .. en kan het er ook een keer af of moet het laagje over laagje, het slijt er namelijk af bij mij .

Vladeli

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:26

Het gaat om de nagellak...niet om de kleur:roll:....Lijkt mij

_Suus_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 17:29

Bij mij heeft ook niks geholpen..
Even later toen we ze wel na 10 x bevriezen waren ze los gegaan..
Heel gek ik heb ze even later der af gekrabt ..
Ze zijn noiet meer terug gekomen

M_aaike_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-06 22:43

Ik had vroeger ook allemaal wratjes op mijn been. Ik heb er toen iedere dag een dikke laag nagellak overheen gesmeert en ze gingen na een maand ofzo vanzelf weg. De nagellak moet je wel tot ruim om de wratten heen smeren zodat ze geen zuurstof meer krijgen. Dat schijnt de rede te zijn dat de wratten door nagellak weg gaan.

__Esther__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 11:45

Heb niet alles gelezen maar vroeger had ik rond al mijn nagelriemen wratten zitten het was echt heel erg, en deed nog verscrikkelijk pijn ook omdat het hele wratten eilanden waren en daar komen dus weer scheuren in...Ik heb toen wratner geprobeerd dit is gewoon te koop bij de apotheek en ik was binnen 3x aanstippelen mijn wartten kwijt en heb ze nu 7 jaar later nooit meer terug gezien

Maar volgens mij kan je ze ook weg laten snijden ?

doeigeenbokt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 11:48

Ik heb het 4 jaar gehad en me moeder had ze eruit gepulekt en nu helemaal goed.

Jennii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-06 14:06

Ik wil dat mn wratjes over 3 weken weg zijn, dan ga ik op vakantie, vind ik niet zo mooi staan, een wrat op je knie Zou dat kunnen ? Ik ben nu 3 dagen met die nagellak bezig.

Steef_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:11

1 ding is zeker laten bevriezen werkt niet !
ik heb ook wel een wratjes op mijn voet gehad en daarvoor ben ik naar de apotheek geweest en ik mkreeg een wit zalfje zat in een wit plastic potje met een blauwe deksel
werte super!
helaas weet ik niet meer hoe heet heet is al een tijdje geleden
maar is zeer aan te raden als je het kunt vinden!

Valentinow

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:19

Je voeten nat maken met zee water en dan over het droge zee zand lopen schijnt te werken ik heb er ook zeer harde last van aan me voeten! Het is nu al veel verminderd maar toch , ... Zeker het eeld van je voeten afschrapen en zien dat je voeten droog blijven ( ik denk aan sandalen ipv sportschoenen) of evetueel baby poeder op je voeten en in je sokken
Ik hoop dat je er iets aan hebt

Gr

Roossje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:35

Ik kan ze ook wel laten aanstippen maar het zijn het er echt gewoon téveel .. en ik heb al lage pijngrens, dus dan val ik waarschijnlijk flauw .. We hebben nu wel iets in huis: Wartner.
Dan kan je thuis je wratten bevriezen kweet nog niet of ik dat ga doen, de vorige x was ik enorm duizelig en helemaal niet lekker .. dacht dat ik flauwviel

Dat product hebben we ook! maar bij mij helpt het GEEN bal!
[/quote]

bij mij helpt dat ook geen ene *
[/quote]
nog een ontevereden klant van wartner het is vreselijk duur en het werkt ook niet! ik heb ze 2 weken gelden bij de HA laten aanstippen; ook geen resultaat![/quote]

kimberley12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:30

ik had ook altijd last van een grote wrat op mijn middelvinger, nou stond er een tip in de weekend, dat als je de wrat weg wou halen, een aardappel moest schillen en doormidden snijden, en dan een paar minuten lang over de wrat te wrijven, nou het werkte bij mij super!! binnen een week was de wrat verdwenen!

Brammetje16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:33

laten laseren!

kimmie101

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:34

Bij mij hielp het om van een aardappelplant de stengeltjes af te breken en het spul wat erin zit erop te smeren, waren binnen 2 weken weg.
Moet 2-maal daags

Jennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 16:41

aaah, die nagellak is eraf gesleten vanmiddag, kan ik weer overnieuw beginnen. Ik denk dat ik die aardappel ding maar ga doen

Phillipa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-06 16:43

Je moet er denk ik ook vaker nagellak op doen ... aardappel lijkt niet te werken bij mij ..

Jennii

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-06 17:11

ik deed het 2x per dag. Ik wil dat ze weg zijn voor de vakantie

kelcy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-06 18:27

ik heb er ook onwijs veel en werk in een restaurant dus niet erg prettig heb ook al alles geprobeert (zelfs wegsnijden) maar er komen steeds weer nieuwe heb het op gegeven misschien kan ik de nagelak nog proberen maar ik geloof dat ik dat ookal geprobeert had
me vriend had nog de tip tea tree olie erop werkt bij veel mensen maar niet bij mij