Ik heb jaren om de week ze allemaal laten aanstippen bij de huisarts. De pijn valt reuze mee. Even de tanden op elkaar en tis zo gebeurd. En als je zo vaak aangestipt ben als ik, voel je het nog geen eens meer

Dit heeft tot nu toe ook geen voeten in de aarde gehad, dus heb bij de huisarts gezeurd om me eindelijk door te laten verwijzen naar het ziekenhuis.
Daar ga ik nu om de week naar de dermatoloog.
Ze stippen hier mijn wratten ook aan met een agressiever spul dan stikstof, maar je voelt er helemaal niks van. Daarnaast veel vijlen. Zo haal je het eelt eraf en heeft het spul meer effect.
Nu ben ik een stuk of 6 keer in het ziekenhuis geweest en heb dr nu nog maar een stuk of 4 hele kleintjes. Mijn hele hiel zat onder (al jaren) maar is nu helemaal verlost van de wratten.
Ben super blij...kan ik eindelijk van de zomer weer met een gerust hart lekker op mijn blote voeten lopen...heerlijk!
Ander huismiddeltje...probeer ducktape. Plak dat op je wrat, laat het een paar dagen zitten en trek het er dan vanaf. Schijnt ook heel goed te helpen.