Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Astorga schreef:@Janneke2: dit komt vast heel bot over, sorry. Maar kom je hier alleen alternatieve geneeswijzen promoten of heb je zelf ook ervaring met dit onderwerp?
Joanne1987 schreef:Heb net de huisarts gebeld om iets kalmerends te krijgen, gaat echt niet goed zeg maar... wordt besproken en wordt morgen terug gebeld
belle_boef schreef:Uiteindelijk ben jij zelf degene die bepaald hoe je het wil hebben en wat je aan kan.
Azmay schreef:Joanne1987 schreef:Heb net de huisarts gebeld om iets kalmerends te krijgen, gaat echt niet goed zeg maar... wordt besproken en wordt morgen terug gebeld
Jeetje wat naar, sterkte.
Ik heb juist het gevoel dat mijn escitalopram al werkt, dat kan helemaal niet eigenlijk dat duurt normaal een paar weken. Misschien een fijn placebo effect
Verder wel doodmoe, echt helemaal gevloerd. Kan eigenlijk niet eens meer een film kijken of lezen.
Krijg aan alle kanten te horen dat ik het maar moet zeggen als mensen kunnen helpen. Heb alleen geen idee wat ze voor me zouden kunnen doen, hoe gaan jullie daar mee om?
Joanne1987 schreef:Ik voel me enerzijds onwijs klote dat ik op mn strepen heb gestaan, niet voor niks de huisarts weer gebeld, maar ben ook trots. Trots dat ik eindelijk eens mn grenzen aan heb gegeven