Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
_Tarzan schreef:Is inderdaad van korte duur, en ik heb daar geen geduld voor om het normaal te krijgen
Denk dat als je er wel even de tijd voor neemt je het wel goed krijgt.
Forumster, oh gek dat je het bij eentje wel had en de andere niet!
Boedha_1981 schreef:Pff.... wat een tegenvaller.
Gister geweest voor mijn lashlift (liet hier ook altijd mijn extensions zetten). Toen ik naar huis reed leek het allemaal super mooi, tot ik vanmorgen wakker werd met enorm opgezeten ogen.
Nu begint de zwelling eindelijk wat weg te nemen en is mijn ene oog heel mooi, maar mijn andere oog zit zoveel krul in dat het allemaal in Mn ooglid/tegen mijn ooglid aan valt...
Heeft iemand misschien een idee wat ik hier tegen kan doen? Ik ga overmorgen op vakantie
Ababe schreef:nova_zodiax schreef:Ik heb het ook gedaan. Ik heb van mezelf lange donkere wimpers. Ik vond het resultaat tegen vallen.
Precies dit is bij mij ook het geval. Wat mij betreft niet heel erg de moeite waard maar wellicht komt dat ook door de van nature al donkere wimpers.
Behandeling is inderdaad niet heel prettig. Vooral als je niet van gepluk aan je ogen houdt. Of je ogen niet goed dicht kan houden.
Paris_ schreef:Boedha_1981 schreef:Pff.... wat een tegenvaller.
Gister geweest voor mijn lashlift (liet hier ook altijd mijn extensions zetten). Toen ik naar huis reed leek het allemaal super mooi, tot ik vanmorgen wakker werd met enorm opgezeten ogen.
Nu begint de zwelling eindelijk wat weg te nemen en is mijn ene oog heel mooi, maar mijn andere oog zit zoveel krul in dat het allemaal in Mn ooglid/tegen mijn ooglid aan valt...
Heeft iemand misschien een idee wat ik hier tegen kan doen? Ik ga overmorgen op vakantie
Meteen terug naar je stylist. Zij moet de wimpers weer laten 'ontspannen' met de producten; ik neem aan dat ze weet wat dat is.
Je wimpers zijn nu een beetje gaan 'kroesen' en dat moet zsm eruit.
Paris_ schreef:@Boedha_1981: Overgekrulde wimpers door een allergische reactie? Als dit gepaard gaat met rode, jeukende oogleden: zou kunnen.
Maar die overkrul komt écht doordat de producten dan te lang hebben ingetrokken.
Vind het niet netjes dat het op deze manier wordt opgepakt..!
Ik zou als ik jou was, zo snel mogelijk een andere salon benaderen. Je wimpers staan nu onnodig op veel spanning. Worden ze niet mooier van.
Edit: mijn moeder is lashlift styliste. Vandaar mijn advies..
Boedha_1981 schreef:Paris_ schreef:@Boedha_1981: Overgekrulde wimpers door een allergische reactie? Als dit gepaard gaat met rode, jeukende oogleden: zou kunnen.
Maar die overkrul komt écht doordat de producten dan te lang hebben ingetrokken.
Vind het niet netjes dat het op deze manier wordt opgepakt..!
Ik zou als ik jou was, zo snel mogelijk een andere salon benaderen. Je wimpers staan nu onnodig op veel spanning. Worden ze niet mooier van.
Edit: mijn moeder is lashlift styliste. Vandaar mijn advies..
Ik ben uiteindelijk vanmiddag terug gegaan en het is netjes opgelost. Nu nog even hopen dat ik niet weer jeuk en opgezwollen ogen krijg, maar als het zo blijf ben ik enorm tevreden.
Beetje een slechte foto, lijkt net of ik niks aan de binnenkant heb maar net gedoucht en nog niet goed gekamd.
[ [url=m/dt2TFr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Anoniem schreef:Boedha_1981 schreef:
Ik ben uiteindelijk vanmiddag terug gegaan en het is netjes opgelost. Nu nog even hopen dat ik niet weer jeuk en opgezwollen ogen krijg, maar als het zo blijf ben ik enorm tevreden.
Beetje een slechte foto, lijkt net of ik niks aan de binnenkant heb maar net gedoucht en nog niet goed gekamd.
[ [url=m/dt2TFr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mag ik vragen wat ze gedaan heeft? Als ze het gewoon opnieuw had gedaan zou je vandaag nog niet mogen douchen namelijk dan heb je kans dat de krul er uit gaat.