Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
plutolover schreef:Leuk topic ik wil ook volgen.
Ik heb tijdje gelnagels gehad.
Maar heb van mezelf vrij harde nagels. Maar ik kan zo niet tegen vijlen..
En als ik nagellak op doe, dan klieder ik mezelf erg onder.. iemand tips?
Zit re twijfelen om weer gelnagels maar m’n nagels groeien heel snel dat ik om de 3 weken terug kan komen.. en dan vind ik get best prijzig.
Omdat ik eigenlijk geen make-up/nagel typje bent haha me nagels zien na dagje stal er niet uit
_San87_ schreef:*Cry for help .
Iemand dé tip om droge gebarsten nagels weer netjes te krijgen? Ik olie iedere avond maar het blijft drama... Zelfs speciale nagelmeuk van Herôme helpt niet. Ik heb nu zelfs een scheur midden over m'n nagelbed.
Echt om te janken .
Shenavallie schreef:_San87_ schreef:*Cry for help .
Iemand dé tip om droge gebarsten nagels weer netjes te krijgen? Ik olie iedere avond maar het blijft drama... Zelfs speciale nagelmeuk van Herôme helpt niet. Ik heb nu zelfs een scheur midden over m'n nagelbed.
Echt om te janken .
Je zou matte uv polish kunnen gebruiken om te voorkomen dat de scheur verder gaat. Doe ik bij mijn man ook op zijn nagel(s). Hier zie je helemaal niets van en na een poosje groeit het samen met de scheur uit. Ik lak zijn hele nagel(s) ermee, uitharden en klaar. Soms nog licht buffen, maar meestal hoeft dat bij hem niet eens.
LadyMadonna schreef:San, wat voor olie heb je? Ik ben nu net begonnen met dadi oil en waar mijn oude olie op de nagelplaat blijft liggen, trekt de dadioil echt gelijk in. Is 95% organisch en vrij van parabenen
LadyMadonna schreef:Even een foto gemaakt.
Links mijn reguliere olie, rechts dadi’oil.
Tegelijkertijd evenveel aangebracht (naja, ongeveer).
Je ziet dat links erop blijft liggen (en verzameld bij de nagelriem) terwijl rechts al aan het opnemen is...
[ [url=m/MN2hLG.jpg]Afbeelding[/url] ]
plutolover schreef:Hebben jullie gel nagels of zijn het echte nagels