Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marnixx schreef:Heb het net even opgezocht ( studeer voeding en dietetiek)
In een blikje redbull ( 250 gram) zit 115 kilicalorieen.
Het zit mega vol suikers die slecht zijn voor je gebit, maar ook voor je lichaam.
Op dit moment is het drinken van redbull een hype onder jongeren.
Bizzybijtje schreef:Marnixx schreef:Heb het net even opgezocht ( studeer voeding en dietetiek)
In een blikje redbull ( 250 gram) zit 115 kilicalorieen.
Het zit mega vol suikers die slecht zijn voor je gebit, maar ook voor je lichaam.
Op dit moment is het drinken van redbull een hype onder jongeren.
Redbull is 'uit'...![]()
Haha nee tegenwoordig wordt er hier Bullit, Spam(?) en Monster gedronken. Precies hetzelfde maar een ander blikje
WoodySan schreef:Is engery drank slecht voor je?
Ik drink elke morgen 2 blikjes.
Dit doe ik eigenlijk al een jaar lang.
Mensen zeggen dat het slecht is, maar wat is er slecht aan? Ik merk niks verkeerds en als het echt zo slecht is waarom verkopen ze het dan?
Ben benieuwd of jullie het weten?
Lyonesse schreef:Wij moesten Red Bull testen tijdens ons examen natuurkunde.
Je hartslag wordt er lager van, en idd je kunt er hartkloppingen van krijgen. Ook zijn veel mensen er overgevoelig voor. Ik niet overigensBij mij doet het helemaal niks en ik drink het ook bijna bij liters
Vorige week dat nieuwe spul geprobeerd: Burn. Zonde van de 2,50 en niet te drinken
Giolli schreef:Happy, Vind jij 2 blikjes per elke ochtend jaar in jaar uit, Week in week uit, Maand in maand uit niet een beetje te veel van het goede?![]()
Ik vind het behoorlijk slecht. Als het standaard word kun je er aan verslaaft worden, en dan heb je helemaal de poppen aan het dansen als je éven geen energie in huis hebt.