Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
balance
Moderator Kantine

Berichten: 18223
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 17:18

WOW! Dat rode haar vind ik dan weer prachtig en dat langere haar staat je ook heel goed. Misschien dan toch maar voor de extensions gaan :).

tokedri
Berichten: 1563
Geregistreerd: 17-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 18:39

balance schreef:
Kapsel van de eerste twee foto’s vind ik persoonlijk het mooiste maar ik ben niet zo van de vreemde kleurtjes in kapsels over het algemeen dus dat vertekend het beeld van foto drie.

Kan jouw kapper niet zo’n speciale foto maken waar je kunt zien hoe je er met extensions uit zou zien? Of misschien kan een handige bokker wel zo’n foto voor je fabriceren.
Ik heb nog nooit extensions gehad dus geen idee wat dat zou kosten :o. Waar moet ik dan ongeveer aan denken?

Brit…. het is misschien wat onhandig uitgedrukt van tokedri maar misschien bedoelt ook zij dat ze zich er voor zichzelf minder druk over zou maken?
Soms schiet een opmerking in ons verkeerde keelgat maar hebben we hem verkeerd geïnterpreteerd. Ik ben daar zelf best goed in. Ook in onhandig uitdrukken.

Over jou diarree, dat is verdraaid lastig. Vooral omdat je dan ook zo’n buikpijn hebt maar het beperkt je ook in je sociale leven, kan ik me zo voorstellen.



O jee was helemaal niet verkeerd bedoelt! Sorry als dat zo leek.
Ik ben zelf chronisch ziek en maak me juist minder druk om zulke dingen. Dat was wat ik bedoelde

Charaz

Berichten: 24382
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-24 18:47

Het lange haar op de AI foto’s staat je echt heel gaaf!

Prairy
Berichten: 9246
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 07:48

Ik denk dat je er ook over na moet denken hoeveel tijd en moeite/energie het kost om dat lange haar zo te krijgen en houden als op de foto :P Als ik kijk naar hoeveel tijd het een styliste kost om mijn haar zo te krijgen voor een fotoshoot, dat zou mij te veel kosten.

Ik vind het echt lange wel mooier als de boblijn.

Ik wilde ook een pruik aanraden maar heel eerlijk, vind ik de pruik die je hebt, niet zo heel mooi staan.

Er zijn ook apps volgens mij, waarbij je een foto of live beeld kan gebruiken en dan verschillende kapsels bekijken, dan kun je gelijk zien of het staat of niet op dit moment.

Maar nogmaals eerlijk dan, ik vind je huidige kapsel eigenlijk nog het leukste :P Had je daar al eens rode piekjes in gedaan? Dat lijkt me ook wel leuk :D

BritHittepit

Berichten: 2631
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-24 08:46

Ik heb wel heeeeeeel makkelijke haar, al de bovenstaande foto’s (behalve AI) heb ik zelf gestyled, meestal bestaat mijn styleproces uit: douchen, kammen, slapen, wax in het haar en gaan _O- als er een haardroger of stijltang aan te pas komt duurt het max 10 min

Rood heb ik al gehad, vind het ook heel leuk maar de kleuren blijven niet zo lang bij mij en na de behandeling neemt het haar precies nog minder kleur op waardoor alles snel vervaagt dus ik blijf liever wat in de natuurtinten om er langer plezier van te hebben en ook gezonder voor het haar

MarliesV

Berichten: 15265
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 09:47

Maar je huidige kleur is toch ook prima? Of wordt je daar zelf niet blij van.

Als jij je er fijner bij voelt, lekker voor die extentions gaan hoor. Snap dat gevoel wel, zou mijn lange haar op termijn ook enorm missen.
Heb een vriendin die door behandelingen langzaamaan steeds dunner haar krijgt, die voelt zich daardoor ook heel erg in haar vrouwelijkheid aangetast.

BritHittepit

Berichten: 2631
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-24 10:27

MarliesV schreef:
Maar je huidige kleur is toch ook prima? Of wordt je daar zelf niet blij van.

Als jij je er fijner bij voelt, lekker voor die extentions gaan hoor. Snap dat gevoel wel, zou mijn lange haar op termijn ook enorm missen.
Heb een vriendin die door behandelingen langzaamaan steeds dunner haar krijgt, die voelt zich daardoor ook heel erg in haar vrouwelijkheid aangetast.


Ja deze kleur gaat t wel blijven maar wordt bijgewerkt dan

pien_2010

Berichten: 43952
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 13:36

Ik merk dat ik enorm geniet van de haar discussie. Leuk en iets anders als nare berichten. Zo fijn om met dit soort zaken bezig te kunnen zijn!

Ik weet nog ,heel lang geleden, een tijd na zeer groot verlies, dat ik boos was over gewone pech. Toen dacht ik:"wat heerlijk om me weer druk te maken over gewone dingen die er toe doen maar niet meer op het scherpst van de snede zijn".

Ik ben benieuwd wat je gaat kiezen. Ik ben fan!

Prairy
Berichten: 9246
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 16:44

BritHittepit schreef:
Ik heb wel heeeeeeel makkelijke haar, al de bovenstaande foto’s (behalve AI) heb ik zelf gestyled, meestal bestaat mijn styleproces uit: douchen, kammen, slapen, wax in het haar en gaan _O- als er een haardroger of stijltang aan te pas komt duurt het max 10 min

Rood heb ik al gehad, vind het ook heel leuk maar de kleuren blijven niet zo lang bij mij en na de behandeling neemt het haar precies nog minder kleur op waardoor alles snel vervaagt dus ik blijf liever wat in de natuurtinten om er langer plezier van te hebben en ook gezonder voor het haar

Mazzel dan :D

Balen dat de verf niet houdt, maar dit ziet er ook goed uit :)

zorro

Berichten: 8770
Geregistreerd: 19-02-05

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 19:16

Extensions zijn wel echt heel veel werk, na het wassen moest ik ze laag voor laag drogen, want die waxjes mogen niet te lang nat blijven. Dan de waxjes laag voor laag met een speciale borstel uit borstelen. Proberen geen knopen te krijgen want het vilt snel bij de aanhechting aan je eigen haar. Ik vond het veel werk. Na het haren wassen was ik zo een uur onder de pannen om het droog en ontklit te krijgen. Elke dag de stijltang erbij om de overgang naar je eigen haar te verbloemen. Ik heb er dus destijds 1x bijna een maandloon aan uitgegeven en nooit weer. Maar het was wel mooi!

BritHittepit

Berichten: 2631
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-24 21:52

Ja het is ook echt kostelijk… het zou rond de 950€ zijn en ze zei ook dat er telkens een masker moet aangebracht worden na het wassen en 2/dag olie…

Ik heb net mijn laarzen opgehaald, ze waren iets te groot maar zijn direct aangepast en nu zitten ze goed! Net thuis nog eens gepast en aan 1 teentje zit het ‘strak’ maar dit zet zich wel weer!

Heel blij meisje

Er zit een kleine fout in het leer bij de teen maar je ziet het bijna niet en heb toch een mooie korting gekregen hiervoor! Hij wou ze ook opnieuw maken maar het is toch een hele trip en het zijn ‘maar’ trainingslaarzen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

pien_2010

Berichten: 43952
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:12

Heel mooie laarzen. Chic hoor.

HorsePassion
Berichten: 1015
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:16

Mooie Laarzen Britt.
En over je haar.
Ik vind die foto's met dat lange haar echt mooi.
Ik begrijp het helemaal dat je voor extentions wil gaan.

Kunnen we hier geen crowdfunding voor je starten? Dan kunnen we je hopelijk wat steunen voor een mooie coupe.
Ik ben hier niet handig in maar zijn er mensen die dit zien zitten en het op willen zetten?

Zonnetje81
Berichten: 18774
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:21

Ik vind het bijna een belediging als iemand over een crowdfunding begint als ik Britt was. Ze zegt nergens dat ze het niet kan betalen....................maar dat het duur is en daarom eerst advies/meningen wil inwinnen. Omdat ze ziek is = is ze zielig? = kan ze het niet betalen of moet een ander dat maar kado doen? Niet knullig bedoeld maar komt heel raar over. Ook al is het goed bedoelt. Dit is ook totaal de opzet niet van haar bericht.

BritHittepit

Berichten: 2631
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-24 22:32

Ik vind het wel lief <3 maar ik heb het niet echt ‘nodig’ om een crowdfunding op te starten.

Ik heb nog wat (noodzakelijke) kosten, een (onverwachte) dure maand gehad (wasmachine en droogkast aangeschaft en ik heb al een voorschot op notariskosten moeten betalen 8)7 en de afrekening moet nog komen >;) dat zijn dure vogels joh! ) maar ik spring wel verstandig om met mijn financiën.

Soms is het kiezen, niet en/en maar of… maar dat zijn keuzes die je moet maken, ook in een ‘normale’ gezinssituatie moeten er soms keuzes gemaakt worden… maar soms denk ik ook ‘f*ck it’ :+ spaargeld doet ook niets op mijn rekening, kan ik er beter plezier van hebben _O-

HorsePassion
Berichten: 1015
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:33

Nou ja zeg @zonnetje,
Ik vind het erg raar als jij voor Britt gaat denken. Dat kan ze zelf heel erg goed. En als zij het een slecht idee vind dat hoor ik dat graag van haar zelf.
Ik heb het absoluut niet als belediging bedoeld hoor. Zeker niet :n
Ik vind haar zo'n prachtmens dat ik graag iets voor haar wil doen.

HorsePassion
Berichten: 1015
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 22:36

Ik zie dat je al hebt gereageerd Britt.
Je bent zo'n mooi mens. Ik zou willen dat ik iets voor je kon doen en wat narigheid van je over kon nemen.
Dikke kus :*

BeFunny

Berichten: 11012
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 23:01

Die laarzen <3 wow!

En je hebt helemaal gelijk Brit je kunt geld op de spaarrekening laten staan. Maar je kunt er nu ook van genieten en als er iemand is die het verdient om te genieten dan ben jij het wel.

Zonnetje81
Berichten: 18774
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 23:31

HorsePassion schreef:
Nou ja zeg @zonnetje,
Ik vind het erg raar als jij voor Britt gaat denken. Dat kan ze zelf heel erg goed. En als zij het een slecht idee vind dat hoor ik dat graag van haar zelf.
Ik heb het absoluut niet als belediging bedoeld hoor. Zeker niet :n
Ik vind haar zo'n prachtmens dat ik graag iets voor haar wil doen.


Ik denk nergens voor haar. Ik geef aan als ik haar was hoe ik dat zou zien en wat ze feitelijk schrijft. Daarbij mag ik een mening hebben op een openbaar forum.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132231
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-24 23:39

We kunnen het er lang en breed over hebben, maar via/op Bokt mag het sowieso niet (inzamelingsacties zijn niet toegestaan).

Britt, jij draagt regelmatig een (motor)helm, toch?
Ik heb ook wat extensions gehad toen ik een kale plek had wegens bestraling van m'n hoofd, en dat was een klein drama. Het jeukt als een gek als je een helm op hebt.

rocymax

Berichten: 6494
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 13:13

Ik vind het lange haar super mooi staan, maar het korte koppie staat je ook erg mooi.

Wat een prachtige laarzen, wauw!!

BritHittepit

Berichten: 2631
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-24 14:03

Ja we gaan wel regelmatig met de moto weg…

Sintara

Berichten: 7514
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-24 17:38

Wat een prachtige laarzen <3

BritHittepit

Berichten: 2631
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-24 18:34

Ik denk dat ik toch voor extensions ga… mijn man zei een tijdje terug als je iets wil en je twijfelt moet je het doen! Van uitstel komt afstel.

Wanneer? Dat weet ik nog niet want ik heb gisteren ook nog een vakantie geboekt _O- maar ik heb begin juni nog een afspraak bij de kapper en dan leg ik een afspraak vast.

We gaan met de auto naar Italië, Riccione voor een weekje, via booking heb ik een leuk en goedkoop hotelletje gevonden! Het valt wel net na een scan en behandeling maar dan kan ik mijn zinnen wat verzetten, hopelijk ben ik niet te ziek dan!

Ik ga volgende week wel vragen of ik eventueel geen medrol mag nemen uit voorzorg als we bv op vakantie gaan… hierdoor voel ik me zoveel beter en kom ik de ‘slechte’ week goed door en heb ik eigenlijk wel echt goede dagen tussen de behandelingen door!

pien_2010

Berichten: 43952
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-24 18:53

Klinkt goed en ook om die medrol uit voorzorg mee te nemen.