Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Prairy schreef:Ik meld me hier ook even... Zojuist belde de assistente dat mijn uitslag van maandag al binnen was van het 2e uitstrijkje. Ik heb zelf eerst een thuis afname gedaan en daar bleek hpv positief uit.
Toen dus naar de huisarts voor vervolg en nu blijkt het dus pap 3a2 te zijn en moet ik naar de gynaecoloog.
Heeft er toevallig iemand al de baarmoeder laten verwijderen om van het gezeur af te zijn, dus voordat er daadwerkelijk kanker ontstaat?
Ik ben namelijk al gesteriliseerd en heb echt niks behalve ongemak van dat ding en zou het liefst zien dat ze hem eruit halen.
Lalidan schreef:Als je baarmoedermond niet mee verwijderd is, is het uitstrijkje nog steeds zinvol. Ik heb ook geen baarmoeder meer, maar ga nog wel voor de uitstrijkjes.
Bovendien is het niet het ziekenhuis die deze oproepen verstuurd, dus jouw medische gegevens zijn daar helemaal niet bekend.
lieveli schreef:Ik niet maar jeetje wat meh! Als het je niet lekker zit morgen bellen voor extra uitleg hoor. Sterkte!