germie schreef:En wederom mag je dus niet je mening geven. En dat doe ik dus wel. Ik heb er 1 keer aan meegedaan, pijn gedaan en 4 dagen nagebloed. UItslag gedeeld met verkeerde persoon. Dat vind ik toch behoorlijk ernstig. Ben er dus op tegen. Prima als een ander gaat, maar ik niet. bovendien kan ik geen hpv hebben.
Ik wens dus ook geen commentaar op mijn correcte en eerlijke en toegestane mening. Ik ga ook geen commentaar leveren voor al die mensen die wel heengaan. Dus ik zal mijn mening hier blijven herhalen als er gezeurd blijft worden. En ja, ik weet dat sommigen dan voor de lol gaan zeuren, maar ik mag hier wel melden dat ik niet ga. Ben je het er niet mee eens, negeer het dan. Dan is het een pagina verder weer doodgebloed. Nu zal het open blijven en zal ik het ook blijven herhalen omdat ik gewoon ook gerespecteerd wil worden met mijn mening die gewoon mag. En ik vind het wel ernstig dat mijn gegevens gedeeld zijn. Dat is dus een nadeel van zo'n onderzoek. En dat mag ook belicht worden.
Voor een hpv besmetting hoef je niet aan seks of penetratie te doen.