Zou het dan toch... zwanger?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 11:44

lovebente schreef:
Wat mooi! Gefeliciteerd Jackie82!

Hoe voel je je?

Ik hoop ook echt heel erg dat mijn klachten heeel snel minder gaan worden. Wordt er eigenlijk helemaal gek van...



Mijn moeder zegt altijd dat na een paar maanden haar misselijkheid van de ene op de andere dag over was. :j

Denise_Storm

Berichten: 2374
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 11:55

Resistance schreef:
lovebente schreef:
Wat mooi! Gefeliciteerd Jackie82!

Hoe voel je je?

Ik hoop ook echt heel erg dat mijn klachten heeel snel minder gaan worden. Wordt er eigenlijk helemaal gek van...



Mijn moeder zegt altijd dat na een paar maanden haar misselijkheid van de ene op de andere dag over was. :j


De dag dat ze bevallen was? :D :P Sorry, flauw, maar kon het niet laten haha!

Vervelend dat je je niet zo goed voelt TS, maar wel fijn om te horen dat het goed gaat met je!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 12:03

Denise_Storm schreef:
Resistance schreef:



Mijn moeder zegt altijd dat na een paar maanden haar misselijkheid van de ene op de andere dag over was. :j


De dag dat ze bevallen was? :D :P Sorry, flauw, maar kon het niet laten haha!

Vervelend dat je je niet zo goed voelt TS, maar wel fijn om te horen dat het goed gaat met je!



Haha nee, toen begonnen ze weer nadat ze bijna stierf. :)

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-17 13:48

Ik voel mij eigenlijk goed, vrijwel geen klachten... behalve avonds een beetje hangerig / moe.
Maar ik kan ook niet echt aan de klachten toegeven, want ik ook al 2 kids die hun aandacht willen.

Slaap nachts wel héél slecht, regelmatig wakker, moet er dan weer uit te plassen, en dan draaien tot je eindelijk een keer weer lekker ligt en dan moet je er weer uit grr.... zou wel blij zijn als dat straks over is.

Juttertje88
Berichten: 762
Geregistreerd: 07-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 20:25

lovebente schreef:
Hoi allemaal!

Sorry voor mijn veel te late reactie.

De afgelopen weken heb ik mij helemaal niet goed gevoeld.
Enorm misselijk, heel erg moe en echt nergens zin in.
Wel moest ik gewoon aan het werk.

Vandaag ben ik 12+3. Ik begin mij sinds zondag overdag wat beter te voelen.
Wel moet ik elke ochtend overgeven... ;( Ik ben 's avonds wel heel erg moe.

Inmiddels hebben wij ook al 2 echo's achter de rug en een gesprek met de verloskundige.
Alles was goed op de laatste echo met 10 weken. Ze had geen reden om tussendoor nog echo's te maken. Daarom hebben wij de 20 wkn echo al ingepland. De tijd gaat zo best snel.

We zijn ook al rustig aan het kijken voor een kinderwagen en meubeltjes voor op de babykamer.
Het scheelt wel dat er al veel baby's in de familie zijn, voor tips kan ik overal terecht.

Afgelopen weekend hebben wij het onze families ook verteld. Iedereen was enorm verbaasd, maar ze vonden het allen heel erg mooi!
Het werd ook tijd om het te vertellen.... m'n buik begint al aardig een beetje te groeien en al duidelijk zichtbaar te worden :D

Hoe gaat het met jullie????


Heb laatst ergens gelezen dat je tegen de misselijkheid wat eten naast je bed kan leggen voor de volgende ochtend.. een crackertje ofzo. en als je wakker word dat je die meteen eet voordat je opstaat. dan heb je wat eten in je maag en schijnt het minder erg te zijn de misselijkheid. Ik weet niet of het werkt, maar je kan het altijd proberen ;)

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-17 19:57

Nou vandaag dan eindelijk de echo gehad, wachten duurt dan lang ook al is het máár 2 week hihi.
Maar er is een kloppend hartje te zien, jippie!! Ze heeft niet gekeken hoe ver ik heen ben, dat wil ze de volgende keer doen tijdens de echte intake / controle enz.

lovebente
Berichten: 259
Geregistreerd: 28-03-11
Woonplaats: Klein dorpje nabij Groningen

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-17 10:01

Wat fijn dat dat je eindelijk je eerste echo gehad hebt. Een kloppend hartje is zo bijzonder!
Hoe voel jeje verder?

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 10:25

Ehm op zich voel ik mij nog steeds goed, alleen ben ik avonds héél moe, en zodra ik maar iets teveel heb gegeten wordt ik misselijk. Maar ik lig vrijwel standaard elk avond op de bank en dan toch even een uurtje slapen :) gelukkig weet ik het voor familie nog geheim te houden.

Maandag heb ik weer een echo en dan wordt ook het termijn bepaald, en dan ben ik er ook eigenlijk wel zat van om mij nog steeds stil te houden... dus ik denk dat ik het mijn ouders dan ook op een leuke manier wil vertellen.

chantalboes

Berichten: 1570
Geregistreerd: 06-06-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-17 11:43

Hoe is het nu met de zwangere dames?

Jackie82

Berichten: 639
Geregistreerd: 05-10-15
Woonplaats: Thuis

Re: Zou het dan toch... zwanger?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-17 13:15

Hier gaat alles gelukkig goed, ik kan inmiddels melden dat ik 12 week zwanger ben.
Verder toch wel kwaaltjes gekregen zoals moe en misselijk maar verder gaat het goed ;)

We hebben het mijn ouders verteld door 2 ballonnen te vullen met confetti en ander baby spul en die moesten ze lek prikken, en toen werd het voor hun duidelijk.