Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
March schreef:MamboBeach schreef:Het zou ook mogelijk psoriasis kunnen zijn, bij sommige mensen blijft dat beperkt tot op de hoofdhuid.
Vraag het eens aan de HA.Inderdaad, 't vriendje heeft ook psoriasis (over zijn hele lijf) en ook in zijn haar, zijn moeder ook, en ik heb het zelf ook. Erg oncharmant die sneeuwlandschappen op je schouders. Ik doe er zelf niks aan nu, heb ooit eens een goedje gehad van de dokter. Chemisch roze spul en mijn haar werd net touw. Vriendje heeft wel spul wat aardig werkt, zal eens horen.
Het is wel zo dat het met stress erger wordt ook bij mij
Njen schreef:Ik heb tegenwoordig best veel jeuk op mijn hoofd, ik denk dat het door stress komt, maar ben er niet zeker van. Ik krijg door het krabben nu korstjes en wondjes en heb ineens last van roos(denk ik). Ik heb een tijdje geleden wel gewisseld van shampoo, maar die beviel me niet en nou het ik weer dezelfde als daarvoor(andrelon). Heeft iemand enig idee hoe ik ervanaf kom? Ik weet nml niet zeker of het stress is of iets anders. Dus alle tips zijn welkom.
Snoevie schreef:ik heb het ook,psoriasis is het bij mij,en niks helpt
maar sinds kort probeer ik dermalex lotion en dat verzacht fijn en verzorgt de kapotte plekjes.
MamboBeach schreef:Snoevie schreef:ik heb het ook,psoriasis is het bij mij,en niks helpt
maar sinds kort probeer ik dermalex lotion en dat verzacht fijn en verzorgt de kapotte plekjes.
He Snoev, heb jij er ook last van?
Dat wist ik niet...
Heb jij het alleen op de hoofdhuid?
ellepel schreef:wassen met Neutral shampo is al goed tegen eventuele overgevoeligheid
bijn de apotheek kun je Selsun kopen,dit heel goed om te gebruiken tegen de jeuk en roos.