Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Hutcherson schreef:Heb je wellicht afgelopen jaar antibiotica gehad voor iets?
Celebi schreef:Een inhaalslag? Virussen gaan van mens tot mens of ze gaan het niet lijkt me. In corona tijd werden veel minder mensen ziek omdat ze het niet veel verspreiden. Nu verspreiden mensen het weer massaal en daardoor worden mensen ziek. Niet omdat de virussen hun achterstand aan het inhalen zijn.
petraaken schreef:een coronatest doen want dat kan het ook zijn en als je daar niet de juiste medicatie voor neemt kan het van kwaad naar erger gaan. Vermoeidheid die lang in je blijft hangen is typisch voor corona.
Popstra schreef:Corona is een zware verkoudheid hede ten dage.
Popstra schreef:Corona is een zware verkoudheid hede ten dage.
conejo schreef:Popstra schreef:Corona is een zware verkoudheid hede ten dage.
En daar gaat het helaas mis het is geen zware verkoudheid. Het is helaas wel wat meer.
Gelukkig hebben de meeste mensen er niet heel veel last van. Maar tot op heden zijn er mensen ook gewoon gezonde jonge mensen die er wel heel ziek van worden en of lang klachten houden meerdere weken, of er post covid aan over houden en dit kan na elke bestelling gebeuren en hoef je niet eens heel ziek te zijn geweest om dit er aan over te houden.
rien10 schreef:Deels geef ik je gelijk. Maar TS weet niet wat ze steeds heeft. En dan zijn tips toch allemaal schieten met hagel.
Eerst moet er denk ik gekeken worden wat TS steeds heeft, dan kan ze verder plannen trekken. Samen met de huisarts of een ander deskundig iemand.