Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
WesternWay schreef:Ik heb n setje op alie gekocht en doe het zelf
Deni11 schreef:WesternWay schreef:Ik heb n setje op alie gekocht en doe het zelf
Heb je een linkje?
Ik heb het zelf ook een keer laten doen, liften en verven, was erg mooi, en zag er verzorgd uit en bleef 6 weken zitten. Ik heb redelijke lange wimpers zonder krul en het was zeker leuk! Enige is dat ik het zonde vind van mijn magere studentenloontje dus dat ik het bij 1x gelaten heb. Maar in de verre toekomst zou ik het zo weer laten doen !
xLeoniee schreef:Ik ga trouwens naar een speciale Lash bar hier in Groningen. Op hun Facebookpagina Lash&brow bar Groningen staan wel voor en na foto's. Ik ben voor een lashlift en wenkbrauwen waxen en verven 55eu kwijt.
Balen emr.. Hoop dat het hier goed gaat!
Edit: Linkje naar de pagina voor de foto's!
https://www.facebook.com/lashandbrowbargroningen/
dressagelady schreef:Voor mij was het resultaat van het liften helaas 4/5 weken lang dubbel geklapte wimpers tegen m'n wenkbrauw bot aan haha het resultaat als ik m'n ogen half dicht hield was wel top. Maar mijn wimpers zijn er gewoon te lang voor blijkbaar.
DideH schreef:cinniz123 schreef:Vandaag geweest maar vind het niet voor herhaling vatbaar.
Ik heb het gedaan omdat ik op vakantie overdag nooit mascara gebruik en dacht miss scheelt het als ze geverfd en gelift zijn maar helaas.
Nu ben ik wel benieuwd: wat voor soort en kleur wimpers heb jij dan?
cinniz123 schreef:DideH schreef:
Nu ben ik wel benieuwd: wat voor soort en kleur wimpers heb jij dan?
Ik heb donkere lange wimpers van mezelf die al wel vanzelf een beetje omhoog staan.
Je ziet het wel kwa wat meer krul hoor maar ik vind het geen 48€ waard.
Had gehoopt dat ze wat donkerder zouden zijn maar dat is niet het geval.
_Tarzan schreef:Ik heb het vorige zomer 3x laten doen omdat ik door mijn zwangerschap niet tegen mascara kon en ik op vakantie toch leuk op de foto wilde
Ik vind het echt een geniale uitvinding. Ik heb van mijzelf korte blonde (onzichtbare) wimpers en ik vond het resultaat altijd geweldig. Wel jammer dat zodra het eruit is je een paar weken met heel vervelend krullende wimpers loopt
_Tarzan schreef:Na 6 tot 8 weken gaat de krul eruit zeg maar en dan zitten je wimpers gewoon voor geen meter, dan lijden ze hun eigen leven Maar de weken dat het wel goed zit heb je er ook gewoon echt geen werk aan, ik zou het zo weer doen als ik het wat makkelijker gepland kreeg nu met de kleine!