[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:00

Knappe meid die kathleenlights, ik heb een liquid van colourpop x kathleenlights en had geen idee wie het was :)!

xZiva_

Berichten: 3997
Geregistreerd: 16-12-10
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:05

oeh makeup topic!
ben een paar weken terug in engeland geweest waar ik een aantal leuke merken heb kunnen kopen. ik zal het zo even bij elkaar leggen voor een foto.
ik schop mezelf nu even aan mijn huiswerk O:)

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:09

Berriepi schreef:
Stille meelezer hier! Ik geniet van jullie looks! En van jullie schaamteloosheid om alles zo open bloot neer te zetten!
Ik ben nu in de sportschool, dus niet iets uploaden is niet zo charmant :o
Maar als ik binnekort mn moed bij elkaar geschraapt heb, wie weet... :')


Er word in andere topics nog veel meer open en bloot gepraat. Wij zijn hier nog vrij neutraal met onze make up loze foto's..

Jolien, kleur is goed te zien hoor! Mooi! Nog steeds blij met het palette?

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:26

Haha elke dat vagina topic bedoel je? :')

Berriepi

Berichten: 327
Geregistreerd: 21-10-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:28

Dan weten tegen wie jullie praten, dit is de doordeweekse schooldag look :+

Afbeelding

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:38

Eight schreef:
Haha elke dat vagina topic bedoel je? :')

Haha onder andere. Wauw :')

Mellanca
Berichten: 686
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Koersel, BE

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:01

Eight, ik zat op een belgische katholieke school :) bij de nonnen dus. Ik ben nu 24, dus een tijdje ervan af al :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:03

marlonFloris schreef:
Shizzel die laatse lipkleur <3


Mooie combi is het he? <3 Echt, Flitter vind ik op zichzelf niks bij me, maar over andere kleurtjes, wauw.

velvetblack schreef:
Shizz, heb ik jou geholpen met de kleur ja? Ik dacht dat je dat al zelf wist! Nice :D
Super toffe looks weer. Beide zo verschillend. Ik hou er van! Goud staat je echt sexy ;)


Ja joh, jij bent m'n held. *\o/*

borstnoot schreef:
Shizzel, die eerste make up look <3 <3 <3
Echt ontzettend knap gedaan!!

Vraagje: hoe doen jullie het met jullie kwasten? Wassen jullie ze ook echt vaak, of hebben jullie er gewoon meerdere liggen?
Ik merk dat, omdat ik bepaalde "normale" oude kleuren op mijn kwasten heb zitten ik niet snel uit wijk naar iets anders, totdat ik mijn kwasten weer gewassen heb. De kleuren die ik dan kies blijf ik weer bij tot de volgende wasbeurt. Ik moet zeggen: ik was mijn kwasten een keer of 3 per jaar, wat dan wel weer eeg weinig is. :o


Ik was mijne eens in de 2 weken ongeveer, maar ik heb er ook best wat liggen. _O-

Jettie schreef:
Je hebt weer 2 mooie looks gemaakt! Wat voor tattoo heb je laten zetten?


Mondy schreef:
Shizzel wat heb je laten zetten ? En die look is erg mooi bij je !


Deze knapperd. <3 Loopt lekker schuin af samen met mijn sleutelbeen, ik hou ervan.

Afbeelding

JKiya schreef:
Shizzel ik vind beide looks weer heel mooi maar vooral die laatste! Leuk dat jij altijd zoveel verschillende dingen doet.

Op vakantie bij Sephora een setje met 2 mini's van Kat von D gekocht, Lolita en Lolita II gekocht. Heel blij mee!

[ [url=m/kC43nY.jpg]Afbeelding[/url] ]

Boven Lolita en onder Lolita II, links is Ofra Miami Fever.

[ [url=m/lmELU5.jpg]Afbeelding[/url] ]


Dank je wel! <3 En oh, je hebt me zo nieuwsgierig gemaakt. Misschien ook maar eens naar KvD kijken... Swatches zien er goed uit.

ingridxxs schreef:
Deze kleur had ik ooit op me lippen,ik vond hem heel mooi staan, en het ergste is dat ik niet meer weet welke dat was. Heb al mijn lipstiften uitgeprobeerd, en geen 1 is het. Heeeel appart.
[ [url=m/OhVDKH.png]Afbeelding[/url] ]


Als je een lipstick wat langer op hebt kan 'ie ook wat donkerder worden op je lippen, misschien was dat het geval bij de lipstick op je foto waardoor deze niet overeen komt met een korte uitprobeerpoging van een minuutje? :)

Ashleydk schreef:
Ik ben alleen echt op zoek naar een goede manier om al mijn potjes te organiseren. Als ik op zoek ben naar een bepaalde kleur graai ik in mijn lade en hoop snel de juiste kleur te vinden, maar helaas pindakaas, dat werkt niet zo makkelijk haha. Hebben jullie tips?


Ik vind zelf de MUJI lades ideaal. Wel wat prijzig maar staan prach-tig. Goedkopere alternatieven hiervan kan je vinden op Aliexpress, Wish.com of bij Primark en Xenos. :j

Melati, wat staat die metallic lipstick je gaaf. <3

melanie0906 schreef:
Helaas valt het pigment van Vampiria(donkerrood/paarse) erg tegen en is de tattoliner minder zwart dan verwacht. De tattoo liner is de onderste en de bovenste is mijn maybelline master precise.
Maar die dekking van Outlaw (onderste) i love it!
[ [url=m/yC198d.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier draag ik de foundation en outlaw.
[ [url=m/eBj1Vy.png]Afbeelding[/url] ]


Jeetje, de KvD lijkt zelfs wel een beetje.... bruin? Outlaw is daarentegen echt prachtig!

Eline, leuk om jouw gezicht ook weer eens in het topic te zien! :) Je look doet veel voor je ogen, echt heel mooi! :j

En over het hele wel of geen make up en de verschillen daartussen... ik loop de helft van de tijd lekker zo rond. Ook naar het werk (al draag ik dan wel lipstick met uitzondering van vandaag). Geen foundation, niks. Alleen wenkbrauwen en mascara (die je toch niet ziet dankzij mijn wimpers _O-). HEERLIJK. Kan er oprecht van genieten, net zoals ik kan genieten van de hele ochtend of middag tutten. Balans is goed en heerlijk. *\o/*

Afbeelding

Berdien

Berichten: 64656
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:08

Ik heb een tweetal kleurtjes van KvD, maar ben er niet zo over te spreken. Droogt enórm uit. Kleuren staan mij ook niet zo heel best :)) Zijn beiden 1-2x gebruikt, als iemand interesse heeft stuur ik ze zo op :j

Niniane

Berichten: 6450
Geregistreerd: 24-02-06
Woonplaats: Ergens in Zuid-Oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:13

Jans schreef:
Heeft er hier iemand al enig idee wanneer FiF weer ergens op voorraad komt of zijn jullie net zo onwetend als ik?

Ik vind de insta-looks tof, zou het ook best willen leren / keertje willen zien, maar hou het zelf graag wat simpeler. Volgens mij zie ik er niet uit als ik bijvoorbeeld mijn wenkbrauwen zo groot zou maken :+

En wat betreft vloggers, ik vond toen ik net in deze topics kwam kijken Nikki wel leuk, maar nu vind ik haar eigenlijk too much, beetje richting het dragqueen achtige zoals Jeffree Star zegmaar. Heb ook nog niet echt nu een vlogger gevonden die wat meer past bij hoe en wat. Ik kijk veel liever hier naar de plaatjes <3

Vraag het mij ook af! Vind 'em heel mooi. Maar gebruik jij überhaupt ooit oogschaduw?

Haha Elke soms heb je van die pareltjes van topics. := :')

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33934
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:14

Zodra ik mijn eerste loon heb ga ik een mac lippenstift kopen. <3 Nog 4 weken wachten. :')
Ik vind die instagram wenkbrauwen echt helemaal niks... Valt bij mij in de categorie "trends waarvan je later denkt... ???" aka witte leggins en string boven je broek. Maar ik ben gezegend met hele mooie natuurlijke, donkere wenkbrauwen. :o

Had vandaag een rood/blauw blousje aan dus had rood/grijs gepakt van mijn morphe pallet. Met een wat glimmender iets in het midden en licht aan de binnenkant. Aan het einde van de dag zit het niet meer zo mooi.

Afbeelding

Afbeelding

Edit: even en andere foto maken, het lijkt wel gifgroen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:22

velvetblack schreef:
Berriepi schreef:
Stille meelezer hier! Ik geniet van jullie looks! En van jullie schaamteloosheid om alles zo open bloot neer te zetten!
Ik ben nu in de sportschool, dus niet iets uploaden is niet zo charmant :o
Maar als ik binnekort mn moed bij elkaar geschraapt heb, wie weet... :')


Er word in andere topics nog veel meer open en bloot gepraat. Wij zijn hier nog vrij neutraal met onze make up loze foto's..

Jolien, kleur is goed te zien hoor! Mooi! Nog steeds blij met het palette?


Ja met beide, heb ook de Fif. Gebruik bijna alle kleuren, het is elke keer een feestje om uit te zoeken welke kleuren ik gebruik.

Eight

Berichten: 4067
Geregistreerd: 11-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:27

Gave tattoo Shiz ♡ met weinig of geen makeup zie jij er ook super uit!

Welkom iedereen die sinds kort mee praat, ik heb het wat drukker waardoor ik iets minder post. Ik probeer alles te lezen maar kan het soms niet bijhouden :)

melanie0906

Berichten: 1156
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:35

Berdien schreef:
Ik heb een tweetal kleurtjes van KvD, maar ben er niet zo over te spreken. Droogt enórm uit. Kleuren staan mij ook niet zo heel best :)) Zijn beiden 1-2x gebruikt, als iemand interesse heeft stuur ik ze zo op :j


Welke heb je? Liquids of de lipsticks? En welke kleuren? Ik vind de liquid enorm fijn vamperia kan helaas niet zonder liner en die had ik niet bij helaas.

Berdien

Berichten: 64656
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:45

Everlasting liquid lipstick, de Melancholia en de Lovesick.
Afbeelding
Afbeelding

Ze zijn ondertussen al verzegd :)

Overigens is KvD heel eenvoudig te bestellen via Sephora.com :)

Tytonidae
Berichten: 955
Geregistreerd: 24-05-13

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:51

Berdien misschien een gekke vraag maar heb je nog ergens een foto rondslingeren waarin je Lovesick op hebt? Loop al zo lang over die kleur te twijfelen maar ik vind het heel moeilijk om de daadwerkelijke kleur te bepalen omdat hij bij iedereen enorm verschilt. :')

Berdien

Berichten: 64656
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:52

Eehh nee! Kleur staat me namelijk totaal niet :=

Anoniem

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:53

Vind die kleuren altijd zo tricky, zeker omdat KvD niet de goedkoopste is bestel ik die niet op de gok. Iets zoals Colourpop is 'maar' $5 dus vind ik makkelijker proberen dan meteen $20. :') _O-

Tytonidae
Berichten: 955
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:57

Shizzel schreef:
Vind die kleuren altijd zo tricky, zeker omdat KvD niet de goedkoopste is bestel ik die niet op de gok. Iets zoals Colourpop is 'maar' $5 dus vind ik makkelijker proberen dan meteen $20. :') _O-


Ja dat snap ik wel heel goed!

Maar stiekem blijf ik toch nog over die lipstick twijfelen _O-

Mondy

Berichten: 11896
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 09:52

Mooi Shiz. Heel elegant <3

Wat jammer dat de KvD zo tegenvallen zeg :oo ...had ik niet verwacht

Vandaag na veel geklooi, zo ben ik er achter gekomen dat ik nog iets langer de lijm moet laten drogen voor ik m op doe, een ander model falsies op. Die aangeraden waren zijn telkens uitverkocht dus daarom deze maar geprobeerd.

Slechte kwaliteit foto qua licht. Ging vandaag echt niet.
Het hoekje aan de binnenkant zat los maar is hierna weer goed gezet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 10:02

Oeh Mondy <3 seriously hot stuff deze look

marlonFloris

Berichten: 1586
Geregistreerd: 01-12-08
Woonplaats: achterhoek

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 11:11

Hele mooie look mondy!

Jullie gaan zo hard dat ik niet alles meer bij kan lezen.
Ik heb mijn falsies nog niet geprobeerd. Ook nog niet gekeken hoe ze werken want er zit geen lijm bij en ook geen beschrijving vgm.
Jullie hebben het ook wel eens gehad over die van de kruidvat (alure?) Ga daar maar eens naar kijken.

Mlt94

Berichten: 367
Geregistreerd: 30-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 11:19

Wauw je lippenstift Mondy <3!
Welke kleur is dat?

Vanochtend mijn eerste Jouer liquid lipstick in de kleur Tawny Rose binnengekomen!
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 12:08

Berriepi schreef:
Dan weten tegen wie jullie praten, dit is de doordeweekse schooldag look :+

[ [url=m/3gzciF.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw wat een mooie meid ben je zeg!

Shizzz je tattoo <3 Mooooi!

Mondy schreef:
Mooi Shiz. Heel elegant <3

Wat jammer dat de KvD zo tegenvallen zeg :oo ...had ik niet verwacht

Vandaag na veel geklooi, zo ben ik er achter gekomen dat ik nog iets langer de lijm moet laten drogen voor ik m op doe, een ander model falsies op. Die aangeraden waren zijn telkens uitverkocht dus daarom deze maar geprobeerd.

Slechte kwaliteit foto qua licht. Ging vandaag echt niet.
Het hoekje aan de binnenkant zat los maar is hierna weer goed gezet.

[ [url=m/PPknWI.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/trxO6f.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/o9OhPl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze kleuren staan je echt prachtig! Dat goude <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 13:00

Dat zouden ook niet mijn kleuren zijn Berdien.

Melati_vS schreef:
Wauw je lippenstift Mondy <3!
Welke kleur is dat?

Vanochtend mijn eerste Jouer liquid lipstick in de kleur Tawny Rose binnengekomen!
[ [url=m/r6At8e.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar heb je hem gekocht?
Ik wil er ook echt eentje proberen, net als de Smashbox liquids.

Mooie look Mondy!
Ik ging voor ongeveer hetzelfde vandaag, alleen een rustige kleur op mijn lippen :')

Heb mijn Naked palette weer eens uit de kast getrokken en CP Cami op mijn lippen.

Afbeelding