Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nanda schreef:floortje, bij stenen is het net zoals homeopatie, de klachten kunnen soms verergeren, en het verschilt hoe lang dit duurt. ik zeg voor mezelf altijd, de rottigheid moet er eerst uit voordat er verbetering kan optreden.
stenen dragen is niet altijd meteen leuk, en moet je flink door de zure appel heen bijten. veel mensen weten die helaas niet en houden voortijdig op met het dragen van steen en komen zo niet tot dat punt waarop ze zich beter voelen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Is het dan niet zo dat "die " steen niet bij je past als je eerst "negatieve" dingen ervaart?
Pellie schreef:dat kan ook, dit komt veel voor als stenen niet persoonlijk aangemeten worden. je denkt soms zelf een steen te kiezen waarvoor hij dient. maar je problemen kunnen eerst op een andere manier geholpen moeten worden, dus is er eigenlijk een andere steen nodig. zelf stenen vanaf hun werking kiezen kan een valkuil zijn
als je steen aangemeten is dmv een spiertest, dan zit je er bijna nooit naast en daarop heb ik mijn voorgaande post geschreven.
er zijn trouwens ook genoeg mensen die wél goed zitten met het zelf uitzoeken van stenen hoorje moet er een beetje gevoel voor hebben.
ik heb dat niet, dus laat ze me aanmeten, daar hebben ze nooit mee naast gezeten.
Pellie schreef:Nanda schreef:floortje, bij stenen is het net zoals homeopatie, de klachten kunnen soms verergeren, en het verschilt hoe lang dit duurt. ik zeg voor mezelf altijd, de rottigheid moet er eerst uit voordat er verbetering kan optreden.
stenen dragen is niet altijd meteen leuk, en moet je flink door de zure appel heen bijten. veel mensen weten die helaas niet en houden voortijdig op met het dragen van steen en komen zo niet tot dat punt waarop ze zich beter voelen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Is het dan niet zo dat "die " steen niet bij je past als je eerst "negatieve" dingen ervaart?Pellie schreef:dat kan ook, dit komt veel voor als stenen niet persoonlijk aangemeten worden. je denkt soms zelf een steen te kiezen waarvoor hij dient. maar je problemen kunnen eerst op een andere manier geholpen moeten worden, dus is er eigenlijk een andere steen nodig. zelf stenen vanaf hun werking kiezen kan een valkuil zijn
als je steen aangemeten is dmv een spiertest, dan zit je er bijna nooit naast en daarop heb ik mijn voorgaande post geschreven.
er zijn trouwens ook genoeg mensen die wél goed zitten met het zelf uitzoeken van stenen hoorje moet er een beetje gevoel voor hebben.
ik heb dat niet, dus laat ze me aanmeten, daar hebben ze nooit mee naast gezeten.
iefke, bovenstaande opties kunnen bij jou van toepassing zijn
iefke schreef:Ik had allemaal vreemde bijwerkingen van mijn steen. Nu ik 'm niet meer bij me heb, gaat 't weer een stuk beterVreemd, bijgeloof... Ik weet het niet?