komt wel goed denk ik.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
anneliesdj schreef:Ik wil je niet bang maken maar mij is verteld dat een spiraal niet gezet kan worden bij vrouwen die nooit zijn bevallen en dat het flink pijn kan doen, lijkt me dus extra pijnlijk als je nog nooit bevallen bent.
Zelf gebruik ik Nuvaring, de dokter raadde mij ook een spiraal aan maar ik vind het een eng idee dat dat ding daar zit zonder dat ik er controle over heb.
anneliesdj schreef:Ik wil je niet bang maken maar mij is verteld dat een spiraal niet gezet kan worden bij vrouwen die nooit zijn bevallen en dat het flink pijn kan doen, lijkt me dus extra pijnlijk als je nog nooit bevallen bent.
poes schreef:anneliesdj schreef:Ik wil je niet bang maken maar mij is verteld dat een spiraal niet gezet kan worden bij vrouwen die nooit zijn bevallen en dat het flink pijn kan doen, lijkt me dus extra pijnlijk als je nog nooit bevallen bent.
Zelf gebruik ik Nuvaring, de dokter raadde mij ook een spiraal aan maar ik vind het een eng idee dat dat ding daar zit zonder dat ik er controle over heb.
Als je niemand wil bang maken moet je ook niks zeggen als je het enkel van horen zeggen hebtGenoeg mensen hier zonder kids met spiraal die het overleefden, bij mij viel het reuzemee
Ik ken evenwel mensen mét kids bij wie het alsnog een hel was... puur persoonlijk dus
dingetje schreef:Het bevalt mij anders echt super!
Ik wil nooit geen hormonen meer...
Utixo schreef:![]()
![]()
Juistem. Alhoewel het feitelijk 1 keer een maand plus 2 weken en daarna een week plus een maand zal zijn. Je moet gewoon vanaf eind april doorslikken tot een week voor je vakantie. Zolang het meer dan een strip is zit je goed en kun je stoppen wanneer je wil. Je houd dan je stopweek, hierna ga je verder met je aangebroken strip en een nieuwe.