het condoom

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anne.

Re: het condoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:19

xDramaQueen schreef:
je voelt je aangesproken, ik wil niet banketstaaf zijn hoor, maareh HIV krijg je niet van alleen seks Huilen van het lachen

Edit: trouwens.. ik ga hier nieteens op in.
(Ik was het dus wel van plan, maar zo kunnen we in een eeuwige discussie raken)
Laatst bijgewerkt door Anne. op 04-12-08 15:31, in het totaal 1 keer bewerkt

SassieSjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:28

Hallo,

Omdat ik inderdaad net al een topic las over het topic het condoom.
Wil ik daar nog iets aan toevoegen!!!!!

Ik heb mezelf 2 weken geleden laten testen, dit omdat het condoom ( lees durex) vaak schuurt.

Hoe dit komt en het staat niet in de beschrijving van durex en ik wist het dus ook niet terwijl ik al heel wat jaartjes deze condoom gebruik...

HET CONDOOM MAG JE MAAR ONGEVEER 15 MINUTEN GEBRUIKEN, DAARNA MOET JE EEN NIEUW OM ZETTEN.

En meiden zo ajb mee aan het chlamydia onderzoek, via de ggd.
Ik heb meegegaan, en je helpt ze er goed mee.

Groeten Saskia

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:32

Ik vraag me toch oprecht af hoeveel seks de gemiddelde mens hier op bokt heeft Clown Jullie doen echt alsof het een MEGA grote kost is maar alstublief, hebben jullie liever veilig seks zonder ziekte/kind dan condoomloze seks met ziekte of kind Clown

Ik geef elke maand ongeveer 13euro uit aan condooms en ja, dan heb ik echt wel een mooi seksleven hoor Clown

Slik de pil, verlies je zin in seks Huilen van het lachen

tip: koop grote pakjes condooms, is goedkoper! Niet in de nachtwinkel want daar zijn de krengen dubbel zo duur.

*edit: misschien met z'n allen petitie tekenen en opsturen naar durex voor prijsvermindering of gratis pakketjes aanvragen Huilen van het lachen

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:38

Brennivin schreef:
xDramaQueen schreef:
je voelt je aangesproken, ik wil niet banketstaaf zijn hoor, maareh HIV krijg je niet van alleen seks Huilen van het lachen

Edit: trouwens.. ik ga hier nieteens op in.
(Ik was het dus wel van plan, maar zo kunnen we in een eeuwige discussie raken)

Het is geen aanval persoonlijk tegen jouw bedoelt. Wel voor de mensen die zeggen: Ik heb niet getest maar ik weet 100% zeker dat we soavrij zijn want we waren elkaars eerste.
Nee, dat weet je dus geen 100%. De kans dat je soavrij bent is een stuk hoger dan bij een relatie waar 1 of beide partners reeds verschillende contacten hebt gehad, maar de absolute zekerheid heb je niet.

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:43

Zoiets dacht ik al hoor. Maar 't kwam best op mij gericht over.

iig, ik doe het zonder condoom, al een aantal maandjes met dezelfde persoon, en ik heb (nog) nergens last van Tong uitsteken

K1MmEl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 15:43

ik heb 3 jaar lang condoom gebruikt, maar nu eerlijk gezegd steeds minder.. heb nu dan ook al 3,5 jaar verkering.. dus eigenlijk ook heel serieus..
die condooms zijn gewoon irritant! maar we gaan wel voor het zingen de kerk uit hoor.. omdat we geen zin hebben in zwanger worden.. ben wel al 4 jaar aan de pil.. en tja soa.. ik geloof niet dat ik of hij dat heeft, zijn beide onze eerste persoon, en hebben ook nergens last van!
mja zeker ben je nooit natuurlijk, maar vertrouwen elkaar gewoon!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:20

K1MmEL: Dat maakt echt helemaal niks uit, ook in het voorvocht zitten zaadcellen! Kun je net zo goed niet voor het zingen de kerk uitgaan, is net zo zinvol als het wel doen, alleen stukken leuker...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:31

We hebben nergens last van wil trouwens écht niets zeggen, ziektes als hiv zijn wel eens pas na 10 jaar zichtbaar...ook heeft hiv een incubatietijd van 6 maanden. Dat wil zeggen dat je pas 6 maanden nadat je het virus hebt opgelopen, kunt laten testen als je het hebt.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:39

yvvv schreef:
K1MmEL: Dat maakt echt helemaal niks uit, ook in het voorvocht zitten zaadcellen! Kun je net zo goed niet voor het zingen de kerk uitgaan, is net zo zinvol als het wel doen, alleen stukken leuker...

Buiten dat het inderdaad volledig onbetrouwbaar is ivm met zwangerschap (je hebt nog zo'n 10 tot 38% kans dat het wel raak is, maar als je idd de pil erbij neemt moet je toch wel echt pech hebben) toch ook even melden, zeker voor mensen die denken dat dit een goede methode is om condoomloos en veilig wisselende contacten te krijgen, dat dit uiteraard niet zo is Knipoog (omwille van het besmette sperma dat al in het voorvocht kan zitten).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 16:43

Ik sta echt te kijken van de goedgelovigheid en/of onwetendheid van veel mensen die hier reageren. Jouw (sex)partner (m/v) zal de eerste niet zijn die er meerdere mensen op nahoudt waar hij/zij onveilige sex mee heeft.

Vaak verbaas ik me over de cijfers wat betreft mensen met een SOA in Nederland, je zou denken dat men goed voorgelicht is. Maar als ik dit topic lees snap ik helemaal waar die cijfers vandaan komen.

Clinnn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 18:12

RedPassion schreef:
Ik sta echt te kijken van de goedgelovigheid en/of onwetendheid van veel mensen die hier reageren. Jouw (sex)partner (m/v) zal de eerste niet zijn die er meerdere mensen op nahoudt waar hij/zij onveilige sex mee heeft.

Vaak verbaas ik me over de cijfers wat betreft mensen met een SOA in Nederland, je zou denken dat men goed voorgelicht is. Maar als ik dit topic lees snap ik helemaal waar die cijfers vandaan komen.

heb hier niets meer aan toe te voegen Lachen

malih

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 22:49

Ik ben ook heel dom geweest, en met 2 jongens naar bed geweest zonder condoom, hier heel erg van geschrokken, en me laten testen.

Vervolgens nog eens laten doen. Daarna wel dingen uit gespookt met jongens, maar niet 'het'zonder condoom gedaan, braaf met, ook al slikte ik de pil.

Inmiddels n vriend, en doen het weer zonder, ik ben getest, hij niet, maar nooit onveilig geweest, met 2 meisjes in bed beland, beide keren veilig.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:37

Jup, hier wel een gebruiker! *LOL*

De pil komt er niet meer in, heb een tijd de pil geslikt maar al die hormonen kon ik niet meer hebben. Ben nu wel aan het kijken naar wat anders, maar tot die tijd Vork

JillyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-08 18:58

De eerste maand of 2 van mijn vaste relatie hebben we altijd condooms gebruikt, maar vanaf toen niet meer.
Ze scheuren, de meesten zitten erg slecht voor hem, het voelt veel minder prettig voor mij (en voor hem) met,...

Ik ben aan de pil, en kan eigenlijk niet zeggen dat dat mijn zin in seks verminderd. Clown

We hebben er wel altijd wat liggen, voor als ik ziek ben geweest ofzo, dat risico neem ik toch liever niet.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-08 11:15

Ik heb al bijna 7 jaar een relatie, en gebruik al evenzolang de pil. Maar ook altijd een condookm, wil geen kind. Ik ben daar ook echt bang voor dat ik ondanks de pil toch zwanger word. Dus voor ons dubble dutch. Mijn vriend heeft hier ook geen moeite mee, denkt er hetzelfde over gelukkig.

Genee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:12

Ik heb er echt nog nooit een gebruikt. Voor m'n 16e verjaardag kreeg ik een pakje van m'n vriendinnen en ik had echt niet gedacht die op korte termijn nog nodig te hebben Huilen van het lachen. In Juni ging ik aan de pil en daarna ben ik pas met m'n vriendje naar bed geweest. We waren elkaars eerste dus condoom gebruiken vind ik echt onzin. Ik slik m'n pil trouw en we kunnen allebei geen SOA hebben dus ik zie niet in waarom je op een goede dag 3 rubbertjes zou moeten verspillen xD.
Misschien vinden jullie het allemaal heel erg goedgelovig, maar ik vertrouw er echt op dat mn vriend niet stiekem een wandelende SOAverzameling is. Bij wisselende contacten zou ik uiteraard wél een condoom gebruiken. Mannen hebben zeker het recht niet om te zeiken.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 21:17

snap niet dat zoveel mensen last hebben van scheurende jasjes Bloos

misschien tijd om eens de nagels bij te houden Cool

lijkt me sterk dat er niet bekend is dat er verschillende maten verkrijgbaar zijn
wij hadden ook een maatje groter
met de standaard liep die paars aan
:o

scheuren doen ze echt niet zomaar .
blaas maar eens op , of zet m op een uitlaat
die dingen kunnen echt ENORM uitrekken Vork

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:45

Genee schreef:
In Juni ging ik aan de pil en daarna ben ik pas met m'n vriendje naar bed geweest. We waren elkaars eerste dus condoom gebruiken vind ik echt onzin.

Misschien eens aankloppen bij een centrum over Soa's en vragen hoeveel mensen er zijn binnengekomen met een soa en de reden 'maar dat kon niet, we waren elkaars eerste!'. Je hebt geen soa als je getest bent. Zolang je dat niet bent, heb je altijd een kans dat je het hebt, al zegt je vriendje dat je de eerste bent(je hoeft een soa trouwens niet altijd via seks te krijgen), al heeft hij lieve oogjes en zegt hij dat hij je altijd trouw is... echt soa's blijven elk jaar stijgen, en al die laksheid 'omdat ik het toch niet nodig heb want..' is een van de ergste oorzaken.

nicci88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:25

Genee schreef:
Ik heb er echt nog nooit een gebruikt. Voor m'n 16e verjaardag kreeg ik een pakje van m'n vriendinnen en ik had echt niet gedacht die op korte termijn nog nodig te hebben Huilen van het lachen. In Juni ging ik aan de pil en daarna ben ik pas met m'n vriendje naar bed geweest. We waren elkaars eerste dus condoom gebruiken vind ik echt onzin. Ik slik m'n pil trouw en we kunnen allebei geen SOA hebben dus ik zie niet in waarom je op een goede dag 3 rubbertjes zou moeten verspillen xD.
Misschien vinden jullie het allemaal heel erg goedgelovig, maar ik vertrouw er echt op dat mn vriend niet stiekem een wandelende SOAverzameling is. Bij wisselende contacten zou ik uiteraard wél een condoom gebruiken. Mannen hebben zeker het recht niet om te zeiken.

Je weet echt nooit zeker of je iemands eerste bent.
(ps: op een goede dag 3?? wat is een slechte dag dan?? Knipoog )

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:29

ik krijg voor 20 euro per kalender jaar condooms vergoed schiet nog niet echt op haha want dan heb je nog geen 2 pakjes van durex vergoed gekrgen vind dit echt slecht. condooms zijn duur(de goede dan zoals durex) en veel jongeren laat het achterwegen vanwege de hoge prijzen begrijpelijk.
en die van 1 euro zijn er 10 jippie heten ze geloof ik krijg die van mij niet om ROFL Huilen van het lachen
dus ja er zit soms niks anders op dan zonder want vele van hier zijn toch studenten

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 23:34

Bloos of de kosten delen .. of het niet doen

altijd nog beter dan van student op student naar de volgende student een soa oplopen
of een kind .. of beide ..

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:36

nickyu schreef:
Bloos of de kosten delen .. of het niet doen

altijd nog beter dan van student op student naar de volgende student een soa oplopen
of een kind .. of beide ..

haha zo vaak switch ik niet hoor haha heb mn vaste kerel haha en we zijn alle 2 getest en hebben niks gelukkig. en ja ben ook gestopt met de pil dus de condoom is er weer bij gehaald hij is militair en koopt ze gelukkig anders hou ik niks over.en wil nog geen kind haha

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:39

Ik heb nu een jaar een relatie met mijn vriend. Hij is de tweede jongen waarmee ik het bed deel. Maar voordat wij met elkaar naar bed gingen hebben we ons laten testen.. Hij was nog maagd... Ach gut Bloos Dat vond hij niet leuk, maar wel interessant. Achja, je moet er wat voor over hebben om met mij naar bed te mogen. Clown Maar nadat we getest zijn gebruiken we geen condoom meer...

Het verbaasd mij hoeveel mensen hier reageren met: "We zijn beide maagd dus hebben toch geen soa".. Nagelbijten / Gniffelen
Ik weet er niet heel veel vanaf, maar weet wel dat soa's ook kunnen 'ontstaan' bij mensen die beide voor het eerst met elkaar het bed delen..

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:42

Iris_safarii schreef:
En de condooms van het CZ zijn kleute. Huilen van het lachen Die dingen rollen echt niet af, dacht eerst dat het aan mijn vriend en mij lag maar hoorde van meerdere mensen dat die dingen zuigen. :')

Dat zijn luxe condooms, ik denk dat veel mannen daar een moord voor doen! Tong uitsteken

Sabin_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:43

dovish schreef:
Iris_safarii schreef:
En de condooms van het CZ zijn kleute. Huilen van het lachen Die dingen rollen echt niet af, dacht eerst dat het aan mijn vriend en mij lag maar hoorde van meerdere mensen dat die dingen zuigen. :')

Dat zijn luxe condooms, ik denk dat veel mannen daar een moord voor doen! Tong uitsteken

Hahaha.. inderdaad Clown Tong uitsteken