xDramaQueen schreef:je voelt je aangesproken, ik wil niet banketstaaf zijn hoor, maareh HIV krijg je niet van alleen seks
Edit: trouwens.. ik ga hier nieteens op in.
(Ik was het dus wel van plan, maar zo kunnen we in een eeuwige discussie raken)
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
xDramaQueen schreef:je voelt je aangesproken, ik wil niet banketstaaf zijn hoor, maareh HIV krijg je niet van alleen seks
Brennivin schreef:xDramaQueen schreef:je voelt je aangesproken, ik wil niet banketstaaf zijn hoor, maareh HIV krijg je niet van alleen seks
Edit: trouwens.. ik ga hier nieteens op in.
(Ik was het dus wel van plan, maar zo kunnen we in een eeuwige discussie raken)
yvvv schreef:K1MmEL: Dat maakt echt helemaal niks uit, ook in het voorvocht zitten zaadcellen! Kun je net zo goed niet voor het zingen de kerk uitgaan, is net zo zinvol als het wel doen, alleen stukken leuker...
RedPassion schreef:Ik sta echt te kijken van de goedgelovigheid en/of onwetendheid van veel mensen die hier reageren. Jouw (sex)partner (m/v) zal de eerste niet zijn die er meerdere mensen op nahoudt waar hij/zij onveilige sex mee heeft.
Vaak verbaas ik me over de cijfers wat betreft mensen met een SOA in Nederland, je zou denken dat men goed voorgelicht is. Maar als ik dit topic lees snap ik helemaal waar die cijfers vandaan komen.
Genee schreef:In Juni ging ik aan de pil en daarna ben ik pas met m'n vriendje naar bed geweest. We waren elkaars eerste dus condoom gebruiken vind ik echt onzin.
Genee schreef:Ik heb er echt nog nooit een gebruikt. Voor m'n 16e verjaardag kreeg ik een pakje van m'n vriendinnen en ik had echt niet gedacht die op korte termijn nog nodig te hebben. In Juni ging ik aan de pil en daarna ben ik pas met m'n vriendje naar bed geweest. We waren elkaars eerste dus condoom gebruiken vind ik echt onzin. Ik slik m'n pil trouw en we kunnen allebei geen SOA hebben dus ik zie niet in waarom je op een goede dag 3 rubbertjes zou moeten verspillen xD.
Misschien vinden jullie het allemaal heel erg goedgelovig, maar ik vertrouw er echt op dat mn vriend niet stiekem een wandelende SOAverzameling is. Bij wisselende contacten zou ik uiteraard wél een condoom gebruiken. Mannen hebben zeker het recht niet om te zeiken.
nickyu schreef:of de kosten delen .. of het niet doen
altijd nog beter dan van student op student naar de volgende student een soa oplopen
of een kind .. of beide ..
Iris_safarii schreef:En de condooms van het CZ zijn kleute.Die dingen rollen echt niet af, dacht eerst dat het aan mijn vriend en mij lag maar hoorde van meerdere mensen dat die dingen zuigen. :')
dovish schreef:Iris_safarii schreef:En de condooms van het CZ zijn kleute.Die dingen rollen echt niet af, dacht eerst dat het aan mijn vriend en mij lag maar hoorde van meerdere mensen dat die dingen zuigen. :')
Dat zijn luxe condooms, ik denk dat veel mannen daar een moord voor doen!