Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjoEisla schreef:Ik ga straks naar de HA om ff te babbelen over een spiraaltje..
Mensen met spiraal, wordt dat altijd door gyneacoloog gedaan of niet?
Storm76 schreef:Mijn spiraaltje is wel door de HA gezet, en ik heb nog geen kids, dus het kan beide, gyn en HA.
Alexx schreef:Vraagje; er scheint een pil te zijn waarvan je niet aankomt, weet iemand welke dit is? Wil ik heel graag weten
Verder heb ik net mijn eerste menstuatie gehad met de Pil maar ik stierf van de pijn, heb alleen maar gekotst en pijnstillers hielpen niet, wat zonder de pil altijd wel hielp... Komt dit door de eerste keer?
Ketaki schreef:Storm76 schreef:Mijn spiraaltje is wel door de HA gezet, en ik heb nog geen kids, dus het kan beide, gyn en HA.
hahaha ja ik ook.
grote onzin dus.
poes schreef:Ik zit de laatste tijd een beetje te twijfelen om even geen hormonale anticonceptie te gebruiken ... Vriendlief heeft eindelijk toegestemd om een tijd condooms te gebruiken. Maar ergens vind ik het wel eng, we hebben al eens een gescheurd condoom gehad, das ook niet prettig natuurlijk. Maar ik zou het wel heerlijk vinden om weer eens hormoonvrij te zijn, gewoon eens kijken of het verschil uitmaakt. Uiteraard ga ik de regelmaat en de mogelijkheid van het uitstellen van de ongesteldheid missen, maar aan de andere kant wil ik het echt proberen. Nog mensen die deze stap gezet hebben?
Emytje schreef:Wat ik mij afvraag. Is er eigelijk ook een spiraaltje of iets anders behalve de Diane 35 pil, dat tegen acne werkt?
poes schreef:Ik zit de laatste tijd een beetje te twijfelen om even geen hormonale anticonceptie te gebruiken ... Vriendlief heeft eindelijk toegestemd om een tijd condooms te gebruiken. Maar ergens vind ik het wel eng, we hebben al eens een gescheurd condoom gehad, das ook niet prettig natuurlijk. Maar ik zou het wel heerlijk vinden om weer eens hormoonvrij te zijn, gewoon eens kijken of het verschil uitmaakt. Uiteraard ga ik de regelmaat en de mogelijkheid van het uitstellen van de ongesteldheid missen, maar aan de andere kant wil ik het echt proberen. Nog mensen die deze stap gezet hebben?
Flower schreef:Ken wel een spiraaltje waar je een krentenbol van wordt :")