Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Britt schreef:Dat kan lang duren ja, voor je nagels weer stevig en sterk zijn, na een zwangerschap. Ik ken het helaas..
Zelf gebruik ik alleen nog maar hard gel, maar biab kan je ook zeker helpen! Rubberbase is niet geschikt om mee te bouwen, enkel om als dun base laagje te gebruiken (zoals de naam ook zegt), dus die zou ik overslaan als echte verstevigingsmethode.
Maar biab kun je meestal niet afweken, dus dan moet je wel al wat behendig zijn met een frees, zowel links als rechts.
Petrichor schreef:Ik gebruik nu een tijdje de rubberbase van PG, echt dames deze is een aanrader!
Ik heb hem met een klein glittertje erin, dus als ik niet zoveel zin heb is die ook nog een super leuk om te dragen zonder een gellak erover.
Ik was eerst een beetje huiverig omdat de meeste merken het niet zolang volhouden met mijn werk handen, maar deze zit al 3 weken top op mijn nagels! Hij trekt zichzelf ook helemaal strak en glad, dus niks geen bobbeltjes etc.
Helaas heb ik nog steeds geen topcoat gevonden die niet dof word, dus doe nog steeds 2 keer in de week een nieuw laagje topcoat op.
MarlindeRooz schreef:Ik verkoop al mijn Pink Gellac kleurtjes, dacht misschien kan ik er een bokker blij mee maken.
https://link.marktplaats.nl/m2086713594