Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
C_arola schreef:Popstra schreef:Mijn nagels van 3 vingers aan mijn rechterhand worden ook altijd snel dof door mijn werk met de paarden. Enkel als ik handschoenen draag blijven ze mooi.
Ik gebruik de titanium topcoat van Diva
Deze gebruik ik ook nav een tip hier in het topic. Daarmee blijft het mooi glanzend totdat ik het eraf haal. Hier geen plaklaag nadat ik het uit de lamp haal, nog nooit gehad ook met deze topcoat.
C_arola schreef:Popstra schreef:Mijn nagels van 3 vingers aan mijn rechterhand worden ook altijd snel dof door mijn werk met de paarden. Enkel als ik handschoenen draag blijven ze mooi.
Ik gebruik de titanium topcoat van Diva
Deze gebruik ik ook nav een tip hier in het topic. Daarmee blijft het mooi glanzend totdat ik het eraf haal. Hier geen plaklaag nadat ik het uit de lamp haal, nog nooit gehad ook met deze topcoat.
Britt schreef:Ik vind de producten van PG rommel, dus daar kan ik weinig over zeggen
Gisteren een klant gehad die heel graag het Rammstein logo op haar nagels wilde:
[ [url=m/WawdtD.jpg]Afbeelding[/url] ]
En verder hebben we in de les lekker zitten oefenen met bloemetjes, zo leuk om te leren en te doen
[ [url=m/4LM09m.jpg]Afbeelding[/url] ]
fleurtjeuh schreef:Welk merk top coat is het?
Is het 1 met een plaklaagje die je moet afpoetsen?
Welke lamp gebruik je?
Hoe lang hard je uit?
Als je je nagels tegen elkaar houdt(alsof je een hartje maakt met je handen maar dan je vingers verder doorkrullen zegmaar) en dan je nagels tegen elkaar wrijft, glijden ze dan makkelijk over elkaar heen zoals plastic, of gaat het stroef zoals rubber?
Estribo schreef:fleurtjeuh schreef:Welk merk top coat is het?
Is het 1 met een plaklaagje die je moet afpoetsen?
Welke lamp gebruik je?
Hoe lang hard je uit?
Als je je nagels tegen elkaar houdt(alsof je een hartje maakt met je handen maar dan je vingers verder doorkrullen zegmaar) en dan je nagels tegen elkaar wrijft, glijden ze dan makkelijk over elkaar heen zoals plastic, of gaat het stroef zoals rubber?
Zou je willen uitleggen wat er aan de hand kan zijn als het wel stroever voelt?