dinsdag ga ik naar de neuroloog! en krijg vanmiddag andere pijnstillers die zwaarder zijn,alleen kun je daar missenlijk van worden,als de pijn maar minder is!
dinsdag ga ik naar de neuroloog! en krijg vanmiddag andere pijnstillers die zwaarder zijn,alleen kun je daar missenlijk van worden,als de pijn maar minder is!
hier in hengelo. ik heb nu de pijn stiller oxcontin 5 mg. heb het anderhalf uur geleden in genomen,helpt nog niks! voor de 3 de keer de huisarts gebeld en die zegt dat het met 2 uur werkt,dus ng een half uur,de pijn is nu te doen,maar ik moet plassen en kan niet meer op mijn linkerbeen staan(pijn is te erg dan)dus hoop dat het met een half uur of ietsje langer werkt,dan kan ik plassen haha erg toch. van middag was de pijn zo erg dat ik er over dacht om 112 te bellen,dan moeten ze me maar morfine geven of zo,maar ik kan de deur niet open doen,en ik vrees dat hun ook weinig kunnen doen,dus ik hoop nu dat het snel gaat werken! als het over een uur nog niet werk,mischien dat ik dan als nog 112 bel,kan moeilijk in mijn bed gaan plassen.
Kan wel hoor! Ik had van die matjes om 's nachts te kunnen plassen. Ik kon me goed ronddraaien en ze er dan onderweg halen, dus het kan wel. Draaien had ik van fysio geleerd en pas dit nog steeds toe. Net als in en uit bed komen. Daar zijn heel handige trukjes voor en zou ik zeker naar vragen als je fysio krijgt, want dat kan het net ff een beetje aangenamer maken...
Ja, zijn een soort luiers (zelfde materiaal) en leg je gewoon onder je bips. Als je hebt geplast kun je ze gewoon weggooien. Ik heb die dingen heel lang speciaal voor de nacht gehad en ook toen ik 2 weken volledig in bed heb gelegen. Kun je via huisarts/apotheker aankomen.
Mijn moeder heeft het gehad, echt een hele zware hernia. Operatie is goed gelukt en het littekentje valt nauwelijks op. Het enige waar ze nog wel moeite heeft is de verlichte zit, dan krijgt ze weer pijn.
Mag ik misschien weten waar je precies pijn had in je rug?, want ik heb namelijk ruim een maand heel veel last van mijn stuitje en mijn rug.
nou ben naar de wc geweest gillend van de pijn,de pijnstillers slaan niet echt aan,gelukkig is mijn zus vanavond hier,ben wel een beetje stoned haha,heb een paar rare ogen in mijn hoofd
ik had pijn in mijn onder rug,en heeel veel pijn in mijn linker been
Sommige pijnstillers moeten inderdaad wat langer genomen worden voordat ze gaan helpen, maar zoals ik al eerder zei: bij mij hielpen ze ook niet. Wel een beetje, maar de echte zenuwpijn is iets waar volgens mij alleen een lekkere shot morfine tegen helpt En dat high ervan worden had ik ook vaak. Ook bij manuele therapie kwam ik vaak met stonend eyes naar buiten. Wat is de wereld dan anders he....
Saskia is vanavond opgenomen in het ziekenhuis. Ze kon de pijn niet meer aan. Het proces wordt nu hopelijk versneld, in ieder geval wel eerder een mri scan. Morgen breng ik haar de laptop en hoop dat ze daar snel weer online kan zijn.
OMG, arme Saskia . Dan moet ze wel helse pijnen hebben Wens ze sterkte en als het haar niet lukt wil jij dan af en toe hier verslag uitbrengen. Hoop dat ze haar snel helpen
uiltje001, heel aardig dat je het even meldt. De pijn is best heftig en eigenlijk niet te onderdrukken. Heel naar voor haar dat het zo is gelopen, maar fijn dat ze nu hopelijk goed en snel geholpen wordt. Wens haar heel veel sterkte.
He, wat vervelend dat je zoveel pijn hebt Saskia. Hopelijk kunnen ze in het ZH je wel de juiste pijnbestrijding geven... Maar hoop en denk dat je nu wel wat sneller door de MRI kunt en dat ze je snel (operatie?) kunnen helpen....
Ik heb net Saskia gesproken en jullie berichtjes doorgegeven. Ze was er erg blij mee.
Saskia blijft vijf dagen ter observatie in het ziekenhuis. Krijgt veel pijnstillers en zolang ze blijft liggen is de pijn te doen. Lopen gaat niet, wel brengen we Saskia veel met bed en al naar buiten zodat ze kan roken. Vanmiddag heeft ze bijna de hele middag buiten gestaan, ze wordt naar buiten gebracht. En de volgende die komt brengt haar weer naar binnen. Mri scan krijgt ze dinsdag.
Ik zou me trouwens even voorstellen, ik ben Marijke de zus van Saskia.
Ik hou jullie op de hoogte, zodra ik nieuws heb meld ik het.
pfoe wat een hectiek en drama zeg... maar wel beter dat ze in het ZH ligt. ze kunnen tenminste direct iets ondernemen tegen de pijn en als je in het ziekenhuis ligt ben je sneller aan de beurt voor eventuele foto's/scans en enventueel opereren!
heeee ben weer thuis!! net 5 min dus weer even online! gister mri gehad en een fikse hernia tusse l4 en l5. operatie is de beste oplossing,ze heben me door gestuurt naat enschede voor de operatie,kan dus zijn dat ik morgen al wor dgeopereerd maar kan ook 3 dagen duren,ikmocht kiezen in het ziekenhuis blijven e wachten wanneer er plaats was of thuis,nou die keuze was dus zo gemaakt,en binnen 10 stond ik buiten! mag niet van bed,zit onder de morfine,vallium,diclofinac en paracetamol,maar de pijn is nu vol te houden,ga zo regelen voor een second upinion,neem het zekere voor het onzekere,maar heb gehoort dat enschede ook erg goed is wel zal ik dan een week moeten blijven na de operatie in de vorm van nazorg,dat is voor mij el handig,want dan word de fisio vergoed,als ik na 1 dag weer buiten sta na de operatie,dan moet ik de fiso thuis zelf betalen,dus ben van alles aan tegen over elkaar aan het afwegen.was nu al lang blij dat ik naar huis mocht(koste wel even moeite)
Fijn dat het nu eindelijk bekend is en dat ze er zsm iets aan gaan doen. Fysio stelde bij mij niet veel voor. alleen hoe je uit bed moet komen en lopen. Ik mocht na 3 dagen naar huis en heb dus thuis verder fysio gehad. Sterkte de komende dagen en hou ons op de hoogte
Bij mij heeft de fysio gigantisch geholpen. Maar ja ik ben ook niet geopereerd. Fijn dat je nu weer wat het is en ik hoop dat je zo snel mogelijk geopereerd wordt!
Knoopje, het is dus overal anders. Bij Klein Rosendael ga je de volgende dag al naar huis. Zij geven een protocol mee voor de fysio en omdat het door hun is voorgeschreven kreeg ik fysio thuis wel vergoed, net als dat ik onbeperkt fysio mocht. Is normaal 10x ofzo. Het was wel erg rustig aan doen en begeleid, maar daar heb je ook wel wat aan. Anders zou je echt alles weer gaan doen, omdat je minder pijn voelt.
Waarom twijfel je nog of wil je een second opinion? Hoop dat dat niet weer extra tijd kost. En ik hoop ook dat ze snel bellen. En de mogelijkheid om zonder wachtlijst snel geholpen te worden bij een kliniek is er altijd, krijg je eerst ook nog een gesprek, dus second opinion. Ik hoop dat alles netjes en goed gaat, maar vond de kliniek verreweg stukken beter handelen dan een ziekenhuis. Waar ik ook al meerdere keren ben geopereerd voor andere dingen helaas. Succes en sterkte