Hoe meer energie krijgen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Malle_meid

Berichten: 200
Geregistreerd: 31-10-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 14:27

Suzanne F. schreef:
Zo te horen zit je juist enorm hoog in je energie en heb je totaal geen innerlijke rust. Je bent alleen maar ‘aan’. Een keer breekt je dit op als je het niet signaleert en er zelf wat aan doet. Het probleem is niet dat je te weinig energie hebt, dat is een symptoom. Het probleem is dat jijzelf zo ‘druk’ bent met alles dat je jezelf voorbijloopt. En als je meer energie zou hebben, zou het nog gekker zijn. Je hoeft niet meer energie, je binnenste moet rustiger. Standje 100 hoeft niet en zeker niet continue. Een keer stilstaan is ook prima. Dan kan je ook eens genieten van het uitzicht.


Dit is ook exact wat ik dacht na alle updates van TS!

leeslampje

Berichten: 1136
Geregistreerd: 11-10-16
Woonplaats: Den Haag

Re: Hoe meer energie krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 14:38

Helemaal eens met Goof en Suzanne F!

gomir

Berichten: 25575
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Re: Hoe meer energie krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 15:00

Recente onderzoeken laten zien dat ook ijzertekort zonder bloedarmoede vermoeidheid kan geven. Als je geen bloed wil laten prikken zou ik je een ijzer bisglycinaat product aanraden, dat is vrij verkrijgbaar, hoog genoeg gedoseerd en het geeft mogelijk minder bijwerkingen op het maag-darmstelsel als de ijzerpreparaten die je bij de apotheek haalt.

Het duurt even voor je de voorraad voldoende hebt aangevuld, dus zou het wel een maand of 2-3 de kans geven.

marleen_usar

Berichten: 24696
Geregistreerd: 04-04-05
Woonplaats: Pernis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 15:22

Bloedtest kan ook via je vinger vind je dat ook eng?

scrabbel

Berichten: 961
Geregistreerd: 25-04-14

Re: Hoe meer energie krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-24 19:11

Je moet heel veel van jezelf. Je mag heel weinig van jezelf. Waarom?

Eerder was ik ook zo totdat het heel erg mis ging. Ik kon in mijn hoofd ook echt tekeer gaan tegen mijzelf als ik te moe was om maar door te gaan.

Nadat het goed mis was heb ik tegen mijzelf gezegd; waar ben jij mee bezig. Als het een ander was die mij dit oplegde en de dingen zei die ik tegen mijzelf zei, zou ik dat nooit accepteren.

Stel je voor dat je een relatie hebt en net terug komt uit het werk en je bent moe.

Partner zegt; nee jij mag niet gaan zitten. Je moet eerst het huis schoonmaken, eten koken en afwassen. Oke klaar. Mooi, denk maar niet dat jij je rust mag pakken. Een boek lezen Pff dat doe je maar een andere x. Jij gaat nu eerst...

Niemand met een gezonde eigenwaarde zou dit van een partner accepteren. Accepteer dus ook niet van jezelf!