xx_Irisje schreef:Goedemorgen. Ik zoek een goede salon in midden Nederland. Kan iemand me verder helpen?
Ik vind het lastig namelijk
Mariah Isabel! Extreme aanrader! Voor wenkbrauwen trouwens? Lippen ofzo doet ze niet.
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
xx_Irisje schreef:Goedemorgen. Ik zoek een goede salon in midden Nederland. Kan iemand me verder helpen?
Ik vind het lastig namelijk
absque_dubio schreef:Ik lees ook mee. Ik zoek ook iemand voor in het midden van het land. Ik twijfel alleen nog heel erg tussen powder en microblading, hoe hebben jullie die keus gemaakt?
har166 schreef:Voor minder pijnlijk zou ik niet zo gauw iets kiezen als je het andere mooier vindt. Het is een vervelend gevoel maar het is niet zo dat de tranen over je wangen lopen haha. Maar heb je miss een foto van hoe je je eigen wenkbrouwen doet? Dan is het makkerlijker in te schatten.
Liselot schreef:Mrijn schreef:
Nathalie Hollander! Ze zit in de buurt van Ede
Ehmm, sinds wanneer ligt Elburg in de buurt van Ede?
Bij mijn weten is het tussen harderwijk en zwolle
Dreamy schreef:x_Milou schreef:Ik heb gisteren m’n wenkbrauwen bij laten werken, was weer nodig, zeker nu ik het verschil zie. Super blij mee!
[ [url=m/MSTppb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat onwijs mooi, dit wil ik ook wel! Waar ben jij geweest?
absque_dubio schreef:Ik lees ook mee. Ik zoek ook iemand voor in het midden van het land. Ik twijfel alleen nog heel erg tussen powder en microblading, hoe hebben jullie die keus gemaakt?
Mariah Isabel zit voor mij mega dichtbij, en wat ik op insta zie heel netjes, ga ik zeker onthouden!
x_Milou die van jou zijn heel mooi geworden.
_activeme schreef:Ik wil het ook graag Microblading. Alleen niemand in mijn omgeving heeft het laten doen en was benieuwd of je heel erg het verschil kunt tussen je echte wenkbrauwen en Microblading.
har166 schreef:_activeme schreef:Ik wil het ook graag Microblading. Alleen niemand in mijn omgeving heeft het laten doen en was benieuwd of je heel erg het verschil kunt tussen je echte wenkbrauwen en Microblading.
Teken je zelf weleens je wenkbrauwen bij? want daar is het mee te vergelijken. Als je twijfelt zou ik gewoon eerst eens je wenkbrauwen laten verven om te kijken of een donkere kleur bij je past. Bij de salon waar ik mijn wimpers en wenkbrauwen laat doen hebben ze ook een verftechniek die de huid ook verft en die lang blijft zitten. Misschien kun je dat eens proberen.
@Liselot, ik denk dat de powder inderdaad het mooist hierbij past.