Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 10:40

Ben erg benieuwd wat jullie tijd gaat worden vandaag :j Succes +:)+

En ik heb zojuist 5 km in 30 min gelopen *\o/* Heerlijk in het zonnetje maar wel met een koud windje. Eerste 3 weken van 5-10 km zitten erop, nog 3 te gaan :D

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 10:49

gooeeeeeeeeeeedemorgen!!! Fijn te lezen dat het heerlijk weer is om te rennen, Bom! Knap hor, je 5 km in 30 minuten! Dat tempo zou ik vandaag ook wel graag willen vasthouden :D

Ik heb heerlijk geslapen, ben er geestelijk helemaal klaar voor en het werkelijk lijkt op het moment niet echt in mijn benen te zitten... Ik ben benieuwd!!

Toi toi toi ieder! En tot straks MB :D

MamboBeach

Berichten: 12626
Geregistreerd: 05-11-06
Woonplaats: Weiland en stal!

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:03

Ik ben me zenuwachtig! :D
Ga nu douchen en lekker mijn ding doen! :j

Iedereen succes en Mirkim, ik zie je he! :D

klotshtiduj

Berichten: 438
Geregistreerd: 31-07-07
Woonplaats: Mijn auto!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:05

@alle 4 mijl lopers: SUCCES!!!!!!!
Prachtig weer om te lopen!

@Bom Je was er lekker vroeg bij!

Ik ben gister om half 10 naar bed gegaan en er vandaag pas om half 10 uitgekomen... :o
Heerlijk, was er echt even aan toe.
Morgen weer lekker rondje rennen.

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:14

Juud, hier nog een die er vroeg in lag, heb lekker zitten kijken naar Kungfu Panda en daarna bedje in, en vanochtend tot 9 uur geslapen, toen een banaantje erin en een glas water en lopen maaaarrrrrr :D

Daarna lekker ontbeten, kopje koffie en zo nog even douchen en dan kan de rest van de zondag beginnen :j Mooi weer, dus lekker in de tuin een boekje lezen of zo

HorseRunner

Berichten: 465
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:15

Succes alle 4mijl lopers!

Pebblesther

Berichten: 2663
Geregistreerd: 13-02-06
Woonplaats: Prov. Groningen

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 11:40

Bedankt horserunner :)

Bom: netjes hoor!!!

Saskia: ja misschien tot straks! Ik zal op je alfa college shirt letten :P
Wij gaan ook zo die kant op.

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 11:42

Bomm, je was er idd lekekr vroeg bij! En keurig zeg, 5km in 30min!!! :j

Vriendjelief had gister tóch de hardloopbroek van de Aldi te pakken gekregen! Dus ben lange broek (die met rood), 4x reflectie-met-lichtjes en een sportbh rijker! Hij voelde zich wel enorm staan; graaien naar de juiste maat bh voor mij tussen al die vrouwen :=

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 12:05

Haha jaan kan me er helemaal een voorstelling bij maken ;) Zie die vent van mij 't nog niet zo snel doen :n

Zag dat ze vanaf woe een wax jas hebben voor 50 euro. Lijkt me wel wat met paardrijden maar ik heb al zoveel jassen := waaronder een aantal rij jassen. Dus eigenlijk heb ik 'm helemaal niet nodig :o

_Rosa

Berichten: 1711
Geregistreerd: 30-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 14:48

Jeetje alweer een nieuw topic!
Jullie gaan echt te snel hoor, kan jullie helemaal niet meer volgen! :+
Ik wil ook volgende week weer even gaan lopen.
Zijn er meer mensen die 2 keer in de week lopen in plaats van 3?
Wil het lopen er echt bij blijven doen maar heb echt te weinig tijd, dus hoop 2 keer wel te halen.

ArlandoO
Berichten: 886
Geregistreerd: 26-03-07
Woonplaats: ergens in het westen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 16:23

@_Rosa: Ik loop meestal de week dat ik werk ook maar 2x :o , ik heb namelijk ook nog me paardje om te doen, en ik kom anders echt tijd te kort. Ik werk in de kraamzorg en werk dan meestal 7-8 dagen achter elkaar en dan ben ik er weer 7 vrij, dan loop ik wel 3-4x..

_Rosa

Berichten: 1711
Geregistreerd: 30-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 16:50

ah kijk aan :)
En blijft je conditie dan goed of gaat het toch lekkerder als je 3-4 keer loopt?
Ik loop ook de hele week stage, op zaterdag nog werken, me paardje en alles waar daarbij komt. Ik kom dus altijd tijd te kort :+

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 16:50

Ik heb de 4 mijl uitgelopen *\o/*

Naja...

Eerste 1,5 ging lekker, laatste 1,5 ging lekker. Rest ging ronduit verrot :\ Giga last gehad van mijn rechter schouder en van steken. Ook wel terug te zien in de tijd.

Starttijd : 15:13:02.45
Tussentijd : 15:32:00.25 (18:57.8)
Finishtijd : 15:52:16.70 (20:16.5)
Nettotijd : 39:14.3
Gemiddelde snelheid totaal : 9,8 km/h (6437m)
Gemiddelde eerste gedeelte : 10,2 km/h (3218m)
Gemiddelde twee gedeelte : 9,5 km/h (3219m)

ArlandoO
Berichten: 886
Geregistreerd: 26-03-07
Woonplaats: ergens in het westen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:00

Mwa de ene keer gaat het beter als de andere keer. (lees: hangt mijn tong onderhand op m'n knieen)
Ik krijg trouwens start to run nergens gedownload, weet iemand een link die wel werkt?

Pebblesther

Berichten: 2663
Geregistreerd: 13-02-06
Woonplaats: Prov. Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 17:09

Jooehooe ik ben ook weer thuis :D
Heb de 4 Mijl ook uitgelopen.

Mijn nettotijd: 36:32.6
Gemiddelde snelheid totaal : 10,6 km/h

Mijn vriend heeft hem gelopen in 34.46.6
met een gemiddelde snelheid van: 11,2 km/h :D

@ Windged: balen dat het voor je gevoel niet zo goed ging maar je hebt hem toch uitgelopen :)

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:34

bij mij ging het ook helemaal niet lekker! Gewoon 46 minuten! Baal er zo vreselijk van! Tot de waterpost ging het leek goed en daar had ik niet dat water aan moeten pakken! Ik kreeg zij steek! Nou ja heb besloten mijn 5 km schema opnieuw vd lopen maar dan het tempo flink vd verhogen! Zit nu in de trein naar huis, beetje tipsy van de rose haha

_Rosa

Berichten: 1711
Geregistreerd: 30-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:44

Dames ik heb diep respect voor jullie :)

Pebblesther

Berichten: 2663
Geregistreerd: 13-02-06
Woonplaats: Prov. Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-10 17:52

Balen Sakkia van die zijsteek! Ik heb nog wel gekeken maar heb je niet gezien in het startvak.
Heb je ook lekker na geborreld in het Heerenhuis? Of had je een andere nazit locatie?

Bedankt Rosa :)

Britt

Berichten: 18901
Geregistreerd: 18-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:53

Pfoe, ik loop een paar pagina's achter, maar toch weer hier :o

Heb vandaag dus ook de marathon (6 km) gelopen, echt appeltje eitje, no problem. Viel me alles mee, zou m zo nog een keer lopen :+
Heb die kenianen enzo ook nog voorbij zien vliegen. 20 km/uur en dat 42 km lang! :oo

hetbommeke

Berichten: 2885
Geregistreerd: 11-05-08
Woonplaats: Aan 't Korte Lontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:57

Goed gedaan allemaal +:)+

Sak jammer dat t zo ging volgende keer maar beter stoppen bij de rosé-post ipv de water-post, wie weet ga je dan als een speer :+

Verder diep respect voor jullie allemaal _/-\o_

Britt

Berichten: 18901
Geregistreerd: 18-04-04

Re: Het ik ben begonnen met hardlopen topic V

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 17:59

Even de laatste pagina iig bijgelezen, jullie hebben ook nette tijden zeg!

Ik heb 43 minuten gelopen, dus ook nog best redelijk. Ik was er iig tevreden mee :+
Volgend jaar willen we met een bedrijventeam gaan lopen, de 21 km is dat met 5 man.

amazone77

Berichten: 4883
Geregistreerd: 28-07-08
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:01

goed bezig hier allemaal meiden!!!!
ik loop straks lesje 3 van dutch runners. :P
ik krijg ook echt weer het gevoel terug van ik MOET lopen. :D

Winged

Berichten: 33089
Geregistreerd: 28-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:02

Jammer Sakkia, water aannemen heb ik ook over geslagen, had mijn eigen flesje mee. Met tuit, ken mezelf met drinken :))

Ik heb trouwens besloten om mij aan te sluiten bij een loopgroep. Moet meer controle krijgen in mijn lopen en kan dus wel wat hulp gebruiken. Bovendien is het ook nog wel een stok achter de deur om nu wel door te gaan :)

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:51

Pebblesther schreef:
Balen Sakkia van die zijsteek! Ik heb nog wel gekeken maar heb je niet gezien in het startvak.
Heb je ook lekker na geborreld in het Heerenhuis? Of had je een andere nazit locatie?

Bedankt Rosa :)



IK had een andere nazit locatie :j

Ik zit net even uitslagen van bekenden e.d. van mij te bekijken en ik zie dat iedereen eigenlijk veel langzamener heeft gelopen dan ze eigenlijk kunnne, ik moet eerlijk bekennen dat ik soms ook links ben gaan lopen om even in de schaduw te kunnen lopen hoor :j

Wat ik erg jammer van mezelf vond is dat ik na de finish zo snel hersteld was :n Ik had dus dieper en sneller kunnen gaan. Ik kwam de man met de hamer de eerste keer pas tegen in de heerenstraat, dat had eerder gekund want meestal kan ik hem nog wel twee keer verslaan voordat ik echt doodga..
Nou ja volgende keer beter :j Heb wel heeeeeeeeel erg veel plezier gehad en ik weet nu ook dat ik de volgende keer die waterpost gewoon over moet slaan :+

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-10 18:56

Ik ben heeeel erg tevreden!!!
Ik had een netto tijd van 35.18 *\o/* .

Eerste gedeelte gemiddelde tempo van 10.7 km/h. Tweede gedeelte maar liefst 11.2 km/h!! :oo Ik heb mij de eerste gedeelte ook heel erg in moeten houden, want het leek ook alsof ik vloog. Ik vond het zó fantastisch: al die mensen, al dat muziek, gejuich, etc. Ik kon alleen maar glimlachen! :) Na 6 kilometer had ik met mezelf afgesproken dat ik wanneer ik nog geen pijntjes oid voelde en nog geen last van mijn ademhaling had mocht gaan inhalen! Dit heb ik dus ook volop gedaan!

Aankomende zaterdag ga ik een rondje van 5 kilometer doen. Ik ben benieuwd wat voor tijd ik dan neer kan zetten. Ik heb alleen echt onwijze blaren op mijn voeten. Tot bloedens toe. Voor degenen die dit herkennen, hoe gaan jullie daarmee om: blaren en hardlopen? Gewoon blarenpleisters plakken? Ik vrees alleen dat die blarenpleisters zelfs te klein zijn... :=

Ik ga straks al jullie berichten even uitgebreider lezen en reageren, ik ga eerst even naar paardlief toe :)