Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
jacimatho schreef:hooikoorts misschien?
toch maar weer terug naar je huisarts.....
chickey schreef:Ik heb er gee last van maar misschien is het verstandig als je aan de dokter een verwijzing voor de oogarts vraagt? Het zijn wel je ogen he en je moet er nog een heel leven mee doen..
Kimmie_Paard schreef:maar omdat je er nu niks meer aan ziet en ik het alleen voel lijkt het me een beetje onzin om naar de dokter te gaan hij kan nie ruike wat er aan me ogen is als er niks te zien is.. laatst zaten er trouwens 2 bobbeltjes op me oog best vaag.. mjaa je kan wel naa de dokter gaan maar daar schiet je dus niks mee op
Mango15 schreef:mijn moeder zegt dat het door oogpotlood en mascara komt..maar daar geloof ik niks van
xSemmiex schreef:Pijnlijk
Beterschap!!
Mocca schreef:Hooikoorts.
Ik heb hier ook vreselijke last van. Zeker nu in het voorjaar zitten mijn ogen normaal gesproken helemaal dicht, zie ik slecht en moet ik ze 's ochtends ook openmaken. Doet ook veel pijn. Gelukkig heb ik goede oogdruppels die wel werken. Heb hiervoor verschillende andere druppels gehad, maar die werkten niet.