Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
schoen schreef:Ik ben nu 165 cm
nickyu schreef:dan ben je alles behalve te dik !! iig niet te zwaar
zou niet lijnen de komende jaren veranderd je lijf nog alle richtingen op , gewoon gezond blijven eten dus (is zoiezo ook de beste lijn manier , gewoon boterham fruit niet snopen gene zuikers cola chips etc en gewoon je prakkie !!)
man ik ben 158 en weeg 78 kg , ben volwassen en zit dus ver ver in het rood volgens de bmi , op de link in mijn onderschrift kom je bji een topic over mij en kan je ene foto zien van mij , ben wel mollig maar niet bagger vet als ik 48 kg zou wegen waaide ik weg en mocht ik met windkracht 3 niet meer buiten komen
doe normaal en eet normaal je bent NIET te zwaar
je zit in de puber dus je krijgt nu rondere vormen
heeft niks met dik zijn te maken
Roosmarijn schreef:Jij bent echt niet te dik hoor meiske, verre van. Waarschijnlijk begint je lichaam nu te veranderen, van meisje naar vrouw, en daar word je heel erg onzeker van. Over een tijdje schiet je weer de lengte in en ben je helemaal gewend aan je nieuwe lichaam.
Wat ik nu ga zeggen klinkt heel ouwelijk , maar toen ik jouw leeftijd had durfde ik zelfs niet meer naar het zwembad te gaan in de zomer, omdat mijn lichaam mijn lichaam niet meer was. Ik begon borsten te krijgen en waar ik mij nog veel ongemakkelijker over voelde waren mijn heupen. Echt waar, over een tijdje ben je helemaal gewend en vraag je je af waar je op 29 maart 2006 nu eenmaal druk over maakte.
birgit_evita schreef:http://games.voedingscentrum.nl/body_ma ... _mass.html
op deze site kun je proecies zien of je goed zit met je gewicht
Denk dat jij toch echt niet te zwaar bent