Hardlopen, wie nog meer? #4

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
eridinges

Berichten: 2270
Geregistreerd: 16-01-08

Re: Hardlopen, wie nog meer? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 16:47

Ik ben een stille meelezer die zich ook graag wil melden.

@Greetje, ik loop niet dezelfde afstanden, maar bij mij helpen de Ininji's erg tegen blaren op mijn tenen. Sinds ik daarmee loop heb ik er t/m 15 km geen last meer van. Je loopt natuurlijk veel langer, maar misschien het proberen waard?

Ook ik zag het filmpje van de marathon van R'dam. Heb nog geen marathon gelopen, maar ik denk dat het echt knap is als je er 6,5 uur over doet.. In de beste zin van het woord denk ik dat je dan meer aan het overleven bent als aan het lopen?

Zijn er nog mensen die mee gaan doen aan de stuwwaltrail 27 mei?
Ik heb mezelf opgegeven voor mijn eerste 20k.



eridinges

Berichten: 2270
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:07

Sleeper schreef:
Greetje63 schreef:
Ik dacht dat 5 1/2 uur het uiterste limiet tijd van de marathon van Rotterdam was en alleen amsterda de belachelijke limiet tijd van 6 1/2 uur had? .



Ze heeft 5.57.18 gelopen, en wel degelijk hard getraind voor deze marathon. Ze heeft het dus wel serieus genomen. Even opgezocht en dan kan ook ik het topic makkelijk terug vinden :)


Maar op het filmpje komt ze binnen op 6.33?
Het blijft absoluut knap hoor om m uit te lopen.

eridinges

Berichten: 2270
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-17 18:15

Sleeper schreef:
eridinges schreef:
Maar op het filmpje komt ze binnen op 6.33?
Het blijft absoluut knap hoor om m uit te lopen.


Ja vreemd al die verschillende uitslagen.


Miss bruto/netto?
Of kan dat niet zoveel schelen?

eridinges

Berichten: 2270
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 21:39

Hier ook een paar herzog kousen. Ik heb er nog te weinig mee gelopen om er echt een oordeel over te hebben. Kreeg de laatste keer erg zware benen tijdens het lopen. Ik draag ze vooral na het lopen om herstel te bevorderen.

In het verleden echt even teveel gedaan met hoogte in 1 keer, dom natuurlijk, en daarom last van mijn scheenbenen. Toen even een maand niet gelopen en weer opgepakt. Teveel hoogtemeters kan ook zorgen voor scheenbeenpijn...

Net weer 12 km gelopen, waarvan 10 km in 55 min. Wel een pr voor mij op dit moment op onverhard terrein.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dancer, EmmyAJ, jojoleinee, LilChar, Love_Rosie, Pytje, Ubermetrics en 168 bezoekers