Bokt's januari Buikspierchallenge

Moderators: zonnebloem18, Duhelo

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Miran

Re: Bokt's januari Buikspierchallenge

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 17:45

Ook vanaf hier de vraag of dit niet teveel is voor beginners, heb van de zomer een keizersnee gehad en moet echt weer wat doen, maar volgens mij kom ik niet eens tot een derde...

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-17 18:39

Ik ga ook mee doen met het beginnersschema, even kijken of het vandaag nog lukt en anders morgen.
Is zo'n simpel yogamatje goed genoeg? Kan ik mooi naast mijn baby in d'r babygym gaan liggen :)

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 20:59

Ik ben vandaag begonnen met dag 1 van de beginners, vond de lange armen behoorlijk pittig := .

Ik ben 37 jaar, begin augustus een keizersnee gehad en ik merk duidelijk dat ik core stability mis. Ik weeg nu zo'n 76 kilo, toen ik zwanger werd 73 en wil eigenlijk terug naar de 68 die ik voorheen altijd woog... Op dit moment geef ik nog borstvoeding en kan ik wel op mijn eetpatroon letten en genoeg bewegen, maar niet teveel afvallen. Heb ook echt nog vet op mijn buik, in combinatie met slappe buikspieren en wil weer in mijn eigen broeken passen O:) .
Ik heb 2 paarden op doe-het-zelf, rij weinig op dit moment en behalve die kilometer naar stal fietsen of lopen sport ik niet. Ik wil weer beginnen met hardlopen in de loop van deze week en ben aan het kijken naar yoga oid. Mooi begin dus om dit erbij te pakken!

Miran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 21:08

Moedersuiker? Samen met moedermelk? :Y)

Gister dag 3 geskipt, ingeente koortsige baby die alleen bij mij op mijn buik wilde slapen, erg sneu... Wel weer voor het eerst hardgelopen, het schema opgezocht wat ooit, jaren geleden, goed haalbaar was. Hopelijk blijft het weer goed meewerken! Zondag weer, dan zonder kinderwagen :+ .

Vandaag alsnog dag 3, die crunches waren best even pittig. Vind het ook moeilijk om van mezelf te beoordelen of ik het wel goed doe. De squats, daarbij voel ik eigenlijk vooral mijn bovenbeenspieren?

Kan ik nu de rustdag overslaan en na dag 4 verder met dag 6, daar ik gister niets gedaan heb, of is dat onverstandig?

Minder snoepen en meer water drinken lukt wel goed. Ik mag max. 1 keer per dag 1 lekkertje van mezelf.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie