Fitbit wie doet er mee ?

Moderators: Duhelo, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lins_Vetra

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 09:02

Charge 2 vind ik zooo mooi <3
Maar heb net een nieuwe charge gekregen (bij de vorige liet het bandje los, dus ik kreeg een nieuwe).

Ik wil ook wel meedoen met de Challenges!
Ik hebben fitbit nu een jaar en het geeft me enorm veel inzicht in wat ik beweeg, maar ook hoe effectief mijn trainingen zijn. Inmiddels draag ik m alleen tijdens trainingen of op dagen dat ik extra beweging nodig heb, zoals in het weekend

Vetra................ In loving memory
Urban............... In loving memory

Heb jij tijd om mee te doen aan een groot ruiteronderzoek?
Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 09:05

viphorse schreef:
Emmaa_ schreef:
Ik heb er ook eentje en doe graag mee met challenges! Altijd goed voor de motivatie :))

Ik stuur je een pb met mijn mail adres dan kun je mij toevoegen.

Ik heb er lang over getwijfeld maar en er blij mee. Schrik er wel van hoe slecht ik slaap maar dat is bekend.
Iemand ervaring met het invoeren van wat je op een dag eet ?

Ik heb hem gekoppeld staan aan myfitnesspall. Die heeft een aardig complete database.
Alleen ik heb een vast voedingsschema, dus heeft het weinig nut, tenzij ik daarvan afwijk.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:59

Grappig, ik kocht m'n fitbit juĂ­st om me te helpen afvallen :D Het hielp mij om meer en effectiever te bewegen. Nu, 20 kilo later, gebruik ik de fitbit minder vaak en dus alleen tijdens het sporten of 'luie' dagen.

Go for it now zou ik zeggen :D
Oh wacht, je hebt er al 1. Sorry, had je eerste reactie niet gezien

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-16 08:26

Hij meet wel je hartslag, dus je ziet met paardrijden wel hoe intensief je bezig bent geweest. De stappen kun je idd beter negeren :Y)
Hij registreert automatisch dat ik aan het hardlopen ben tijdens het paardrijden.

Lins_Vetra

Re: Fitbit wie doet er mee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 11:31

Joepie! Mn telefoon was gejat en op mijn tijdelijke zat geen bluetooth. Fitbit even in de kast gelegd en sinds deze week weer opgepakt! Ik heb hem gemist!

Iemand ervaring met fitstar? Het trainingsprogramma van fitbit? Zag geen hele bijzondere oefeningen, klopt dat?

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 11:33

rocky_1995 schreef:
Weet iemand misschien hoe ik de instellingen van het traplopen kan veranderen bij de charge hr?
Sinds een week schijn ik records aan trappen te lopen en ontvang ik de ene naar de andere badge. Zo schijn ik vandaag ruim 180 trappen gelopen te hebben. :roll:
De stappen ect registreert die prima. Alleen registreert die veel te veel trappen, terwijl ik op sommige momenten geen trap aangeraakt heb. Hoe kan in dit oplossen?

Volgens mij registeert ie dat door hoogte verschillen. Als ik m'n paard longeer in een bak met kuilen en heuvels (nog niet gesleept) dan heb ik ook mega veel trappen gelopen. Volgens mij is dat niet aan te passen

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-17 11:36

Meliaforever schreef:
Weet iemand misschien hoe je je fitbit 'leeg' kan maken? Ik wil hem verkopen namelijk. :=

Volgens mij wordt dat automatisch gedaan als de fitbit aan een ander account wordt gekoppeld.
De gegevens van mijn eerste fitbit zie ik nog staan onder hetzelfde account, dus vandaar dat ik denk dattie daarmee koppelt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie